Näinhän se asia on jos mittarina käytetään menestystä. Mulle ainakin mitalien perään kuolaaminen vaan on viimeinen asia joka hallille saa. Kyllä vieläkin korpeaa helvetisti Sihvosen ulostaminen.
öö eikö se lähtenyt itse?
Näinhän se asia on jos mittarina käytetään menestystä. Mulle ainakin mitalien perään kuolaaminen vaan on viimeinen asia joka hallille saa. Kyllä vieläkin korpeaa helvetisti Sihvosen ulostaminen.
Nykypelsuissa ei mitään annettavaa, ja kyseessä ei todellakaan ole mikään seuraikoni, jolle pitäisi peliaikaa järjestyä vain nimen perusteella.
Niin kuin Kaarna tuossa Laden lehdistötilaisuudessa totesi, niin tuhannen pelin Latvala on ansainnut jatkosopimuksensa pelaamalla hyvin. 1000 peliä liigassa ei oikeuta ketään automaattiseen jatkosopimukseen.
öö eikö se lähtenyt itse?
Jos sattuisi niin että Pelicans nostelisi kannua keväällä minä luulen että monikaan ei siinä vaiheessa muistelisi Sihvosen lähtöä kesken kauden tai oliko se joukueessa vai ei.
Ajattelin jo etukäteen että pitää varmaan yksinkertaisimmille selventää, mutta en kuitenkaan jaksanut. Sihvonen varmaan itse myös vähensi peliaikaansa ja istutti katsomossa.
Näin sen pitää ilman muuta nykypäivänä yhä kovenevassa kilpailussa ollakin. Kaikki on ansaittava ja se tarkoittaa kylmästi sitä, että silloin huonoimmat karsiutuvat joukkueesta pois, kuten Sihvosen kohdalla kävi. Kyllä se ihan itsestään Sihvosesta kuitenkin lopulta lähti ettei taso riittänyt ja sitä myöten peliaika kuihtui ja poppari-osasto kutsui.Niin kuin Kaarna tuossa Laden lehdistötilaisuudessa totesi, niin tuhannen pelin Latvala on ansainnut jatkosopimuksensa pelaamalla hyvin. 1000 peliä liigassa ei oikeuta ketään automaattiseen jatkosopimukseen.
Valmentajalla ei ole mitään syytä peluuttaa väkisin pelaajaa jonka pelatessa kokoonpano ei ole niin hyvä ja toimiva kuin se voisi olla. Tämä vaikuttaisi tulokseen ja niistä valmentaja vastaa joukkueen johdolle, jolta ei varmasti tule pakotusta siihen, että heikkoa lenkkiä on väkisin peluutettava ja roikotettava mukana.Ajattelin jo etukäteen että pitää varmaan yksinkertaisimmille selventää, mutta en kuitenkaan jaksanut. Sihvonen varmaan itse myös vähensi peliaikaansa ja istutti katsomossa.
Tässä tapauksessa voi mielestäni jo vähän kyseenalaistaa fanittamistakin. Jos kyse on sellaisesta fanista joka on vaikeinakin aikoina katsomossa ollut, niin miten sitten yhden yksittäisen pelaajan lähtö voi vaikuttaa niin radikaalisti. Toki voihan sitä fanittaa yksittäistä pelaajaakin seuran sijaan.Yhen kaverin tosin tiedän kenellä aikalailla loppu pelien seuraaminen Sihvosen poistumiseen.
Tämä on totta, mutta onhan katsojamäärissä aivan huikea ero siihen mitä ne ovat olleet menestystä tarjonneina aikoina verrattuna noihin rämpimisen täytteisiin vuosiin, jotka Toivolan valtakausi taas toi mieleen. Aika kuultanee muistot, sillä ei siitä mielestäni mihinkään pääse, että pidemmän päälle voittaminen on mukavampaa kuin jatkuva turpaan ottaminen.Jotenkin ymmärrän, nimim. RBS:n kaltaisia faneja ja varsinkin täällä Lahdessa. Vuosien saatossa on hyvin helppo muistaa, että hallille on todellakin tultu ihan jostain muusta syystä, että joukkue olisi taulukon kärjessä.
Identiteetin luominen on SM-liigassa hankala juttu, koska ei sitä jatkuvan turpaan ottamisenkaan varaan voi luoda. SM-liigassa kun pelataan, niin mikä on tamperelaisten joukkueiden tai vaikkapa Lukon, Jypin ja Bluesin identiteetti? Tai helpompi voisi olla kysyä sitä, mitkä joukkueet ovat pystyneet luomaan itselleen identiteetin ja mikä se on? Porilainen hulluus ja HIFK:n suomenruotsalaisuus ovat itsestään selviä juttuja, mutta miten kaikki muut?Tuossa joulun kieppeillä Pasi Nurminen mietti jossain iltaläpyskän haastattelussa, että Pelicansille pitäisi löytää identiteetti riippumatta siitä onko hän itse tai kuka tahansa siellä töissä. Mielestäni Robin Big Snake on sellainen fani jotka ovat pitäneet tämän organisaation hengittämässä silloin vaikeina aikoina. Pelicansin identiteetti pitää perustua johonkin muuhun kuin menestymiseen.
Valmentajalla ei ole mitään syytä peluuttaa väkisin pelaajaa jonka pelatessa kokoonpano ei ole niin hyvä ja toimiva kuin se voisi olla. Tämä vaikuttaisi tulokseen ja niistä valmentaja vastaa joukkueen johdolle, jolta ei varmasti tule pakotusta siihen, että heikkoa lenkkiä on väkisin peluutettava ja roikotettava mukana.
Mitäköhän muu pelaajisto ajattelisi siitä, että mies kenen paikka ei otteiden perusteella ole kaukalossa, veisi kuitenkin niiden pelipaikan jotka tuon paikan ennen tätä ansaitsisi ja istuttaisi näitä parempia ja paremmin pelaavia pelaajia katsomossa?
Identiteetin luominen on SM-liigassa hankala juttu, koska ei sitä jatkuvan turpaan ottamisenkaan varaan voi luoda. SM-liigassa kun pelataan, niin mikä on tamperelaisten joukkueiden tai vaikkapa Lukon, Jypin ja Bluesin identiteetti?
Nimeä en tällä kertaa saanut. Seurataan tilannetta kenen koukkuun jää...
Ei taida tarvita spekuloida, ei tule tämä isokala lahteen se on varma.
Näkemyseroja toki. "Kyykyttäminen" on melko syyttävä termi seuraa kohtaan, sillä eihän se kyykyttämistä ole jos ei pelaaja mahdu oman osaamisensa puolesta kokoonpanoon. Tuskin Joonas Hurri tai kohta Isomäki kokee joutuneensa kyykytetyksi kun eivät mahdu kokoonpanoon.Tämähän on näitä näkemyseroja. On totta että Sihvosesta tuli välillä puudeli ja melko varmasti tähän liittyi jo viime kaudella alkanut kyykyttäminen. Ja tehtäköön selväksi se että mulle voittoa tärkeämpää on että laidat ryskyy ja kentällä tapahtuu. Ja tätä mieluiten suorittaa "omat pojat". Ei vaan saa ihan kaikkea irti konemaisesti voittavasta muukalaislegioonasta, noin kärjistäen.
On hullunkurista, että Lahessa on tapana pitää omien puolta ja siitä huolimatta Joonas Jalvanti on joukkueen ehdottomasti aliarvostetuin pelaaja.
Tälläisillä ketjuilla vedetään reeneissä..
Lasch - Koskiranta - Smolenak
Pikkarainen - Hodgman - Luttinen
Sopanen - Immonen - Wärn
Rinkinen - Paakkolanvaara - Pöyhönen
Järvinen - Seikola
Platil - Marttinen
Latvala - Jalvanti
Jormakka, Tavi, Loppi ja Isomäki reservissä. Hovinen, Brocklehurst, Hurri ja Pietilä poissa.
Omaan silmään Smolenak ja Hodgman pelasi hyvin yhteen ja tuo ykkönen on toiminut koko kauden hyvin.
Noh, pitäähän sitä aina variaatioita kokeilla ja jos ei natsaa niin äijät vaihtaa paikkaa.
Osaako joku kommentoida tuoreeltaan, miltä Pikkaraisen pelaaminen vaikutti?