Pelicans kaudella 2023–2024

  • 638 899
  • 3 521

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hei mut rehellisesti. Mitä tosta joukkueesta on puuttunut, taitoa ja kikkoja vai rouheutta ja asennetta? Tää kaveri tuo mukanaan yheksytkiloa noita jälkimmäisiä piirteitä!! Hänen lähipiiristään oon myös kuullut, että tykkää pelata Lahessa, vaikka muutakin on toki kuultu. Mulla on kans sellanen fiilis, että Niemelä antaa Antille vähän vapauksia, jos se vaa saa joukkueen heräämään näinä marraskuun pimeinä iltoina!

Ehkä valtavirtaa vastaan, mutta sytyn isosti!!!

Siis nimenomaan tämä, todellaki sytyttää!

Mä koen Antin olevan todella kova sielupelaaja ja varmasti pystyy pumppaamaa jengiä näis tulevis matseis.
Mä en oo kokenu Antin olevan missään vaiheessa mikään paska pelaaja vaikka vähän näkymätön oli joskus.

Kiitos ja tervetuloa takaisin!
 

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Muistakaa kun mietitte tätä hankintaa että tämä voi antaa viitteitä siitä että Kiljusen vamma on luultua pahempi ja Tyrsky olisi sitten hänen korvaaja.

Mitään tietoa minulla ei Kiljusen vammasta tai tilanteesta ole mutta oma veikkaus että Tyrsky tulee paikkaamaan sitä fyysisen laiturin roolia johon Kiljunen hankittiin.
Erikoisia nämä pelikaanienkin sairastuvat kun Persson on toistaiseksi & Kiljunen day to day. Ellei sitten ole pahempia muutoksia tullut. Enemmän odottaisin Perssonin kauden olevan jo ohitse mutta voi olla molemmilla tietysti.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toivottavasti yllättää positiivisesti. Eipä itsellä hirveitä odotuksia ollut vuosi sittenkään kun Bloodin paluu julkistettiin, vaan kuinkas kävi.
Muistuttakaa minua oliko viime kaudella niin, että tarvittiin hyökkääjä ja saatiin Blood?

Sillä en ymmärrä hyökkääjän hankintaa tässä kohtaa. Kuusi ketjua hyökkääjiä ja toivoisin kovasti näkeväni Lindforsin myös Liigassa.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Antti Tyrväinen? Tyrväisen Antti? Onko nyt aprillipäivä?

Ei, ei, ei, ei. Hidas riippakivi. Tätä ei nyt todellakaan kaivattu. Kyllä, tuomitsen ennen ensimmäistäkään peliä!
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Muistakaa kun mietitte tätä hankintaa että tämä voi antaa viitteitä siitä että Kiljusen vamma on luultua pahempi ja Tyrsky olisi sitten hänen korvaaja.

Mitään tietoa minulla ei Kiljusen vammasta tai tilanteesta ole mutta oma veikkaus että Tyrsky tulee paikkaamaan sitä fyysisen laiturin roolia johon Kiljunen hankittiin.

Veit sanat suusta
 

NallePyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
se lahtelainen
Muistaako joku paljonko Tyrsky pelas sentteriä viimesinä Pelsu-kausina tai viime kaudella Saksassa? Oliko minkä tasonen alottaja, jos sillä paikalla pelas?
Liigan statistiikat löytyy, DEL ei ainakaan miehen tilastosivulla näytä lainkaan aloituksia.

KausiAloituksia%
2020-218344.6%
2021-223342.4%

Eli ehkei mitään pelastajaa kannata odotella.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Toivon mukaan Tyrväisellä nopeus riittää, muuten kyllä toisi kovuutta ja kokemusta. Melkoista turbulenssia ja hulabaloota taas joukkueen ympärillä, mutta tuopahan ainakin näkyvyyttä. Tuntuu mikä tahansa olevan mahdollista tällä kaudella.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Ensimmäinen reaktio multa Tyrväiseen oli että mitä vittua. Ja huutomerkki.

Sitten kun tässä vähän makusteli asiaa niin kyllähän tässä on kaivattu kaksinkamppailuista voittoja, herättäviä taklauksia ja munaa. Ja sitähän Tyrväiseltä parhaillaan löytyy; munaa ja uskottavuutta.

Tämä voi hyvällä tuurilla olla samanlainen herätys kuin viime kaudella kun Ben Blood tuli jonkun Puolan liigan tryoutin jälkeen tänne ja aikalailla kaikki tuomitsi sen samoin sanoin kun minä tänään Tyrväisen, mutta niin vain "vanha ja kankea" Blood oli joukkueen tärkeimpiä pelaajia keväällä ja mä nostin käden ylös virheen merkiksi.
Toivottavasti myös Tyrväisen kanssa käy niin.
 

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Ensimmäinen reaktio multa Tyrväiseen oli että mitä vittua. Ja huutomerkki.

Sitten kun tässä vähän makusteli asiaa niin kyllähän tässä on kaivattu kaksinkamppailuista voittoja, herättäviä taklauksia ja munaa. Ja sitähän Tyrväiseltä parhaillaan löytyy; munaa ja uskottavuutta.

Tämä voi hyvällä tuurilla olla samanlainen herätys kuin viime kaudella kun Ben Blood tuli jonkun Puolan liigan tryoutin jälkeen tänne ja aikalailla kaikki tuomitsi sen samoin sanoin kun minä tänään Tyrväisen, mutta niin vain "vanha ja kankea" Blood oli joukkueen tärkeimpiä pelaajia keväällä ja mä nostin käden ylös virheen merkiksi.
Toivottavasti myös Tyrväisen kanssa käy niin.
Lisähuomiona Tyrväinen ei tullut mistään saakelin Puolan liigasta vaan painoi lähes puoli pinnaa per peli Dellissä viime kaudella.
 

Dr_Faustus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Missähän kunnossa Tyrsky tulee? Onko tämän puolen vuoden kesätauon lomaillut vaiko urheillut. Onnistuminen Pelicansissa varmaan eniten kiinni siitä miten nopeus riittää. Ihan hyvin viime kauteen pisteitä Delissä tuli.
 

Grafix

Jäsen
Mahtava nähdä, että seura reagoi vihkoon menneen alkukauden jälkeen. Enemmän olisin huolestunut, jos siellä istuttaisiin käsien päällä ja toivottaisiin jotain tapahtuvan. Eihän tuon joukkueen tasapaino ole ollut ollenkaan kunnossa joten erittäin ymmärrettävää, että asioita yritetään korjata.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mielenkiinnolla odotan onko Tyrskystä apua joukkueelle muuten kuin pukukopissa !? Hitaat veteraaniukot, kun ei pysy liigan vauhdissa, mutta toisaalta voisi olla hyvä vääntäjä maalin edessä ylivoimilla !
 

Kepakko

Jäsen
Lahdessa ei jää kiinni ainakaan siitä, etteikö rinki olisi tarpeeksi leveä. Jos oikein laskin, niin Tyrväisen tulon myötä teillä on 19 hyökkääjää. Siinä aika moni purra tuppea.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti
Lässi, Olkinuora ja Tyrväinen mukana, Kidi ei. Kidi tosin taisi eilen treeneilla itekseen.

Tyrväisellä vaikutti kulkevan ihan hyvin. Luistelukin näytti ihan ok. Vielä lisää jääreeniä ja eiköhän meillä ole tässä tärkeä palanen loppukaudeksi.

Ei tainnut olla ”pakolliset” treenit koska Niemelä ei mukana ja kentällä oli vain 1/3 pelaajista. Pasuri taisi vetää reenejä enimmäkseen.

Tunnelma treeneissä vaikutti rennolta ja jätkillä oli hymy herkässä. Kyllä tästä vielä hyvä tulee arvon toverit!
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lahdessa ei jää kiinni ainakaan siitä, etteikö rinki olisi tarpeeksi leveä. Jos oikein laskin, niin Tyrväisen tulon myötä teillä on 19 hyökkääjää. Siinä aika moni purra tuppea.
Jep kyllä tuosta olisi hyvä saada pari ukkoa jonnekin lainalle. Toki Kiiskinen/Bares pystyy vielä A:saa pelaamaan mutta pärjäävät jo hyvin liigassa. Ehkä joku Tukiainen voisi jonkun pätkän käydä stunttaamassa toista liigaseuraa tai Mestis kärkipään joukkuetta.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lässi, Olkinuora ja Tyrväinen mukana, Kidi ei. Kidi tosin taisi eilen treeneilla itekseen.

Tyrväisellä vaikutti kulkevan ihan hyvin. Luistelukin näytti ihan ok. Vielä lisää jääreeniä ja eiköhän meillä ole tässä tärkeä palanen loppukaudeksi.

Ei tainnut olla ”pakolliset” treenit koska Niemelä ei mukana ja kentällä oli vain 1/3 pelaajista. Pasuri taisi vetää reenejä enimmäkseen.

Tunnelma treeneissä vaikutti rennolta ja jätkillä oli hymy herkässä. Kyllä tästä vielä hyvä tulee arvon toverit!
Kiitos rapsasta. Eli hälventyi pelot Jussin lähdöstä. Meinaan olisi nykyvireessä tosi hankala korvaa. Ja tosissaan jos ei pakolliset treenit niin Kidin poissaolostakaan syytä olla isommin huolissaan. Toivotaan että on peleillä ensiviikolla kuten viimeviikon otteluennakot lupaili.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös