SuomenChicago69
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, FC Lahti
Heti perään alko kunnon treenit, Kidi ei vieläkään mukana.
Puuttuuko muita kärkijätkiä?Heti perään alko kunnon treenit, Kidi ei vieläkään mukana.
Ei, tai en ainakaan huomannut että olisi puuttunut.Puuttuuko muita kärkijätkiä?
Jos olisin Bares tai Kiiskinen niin alkaisin ehkä miettimään muita paikkoja loppukaudeksi koska ei u20 sarja ole heille oikea paikkaJep kyllä tuosta olisi hyvä saada pari ukkoa jonnekin lainalle. Toki Kiiskinen/Bares pystyy vielä A:saa pelaamaan mutta pärjäävät jo hyvin liigassa. Ehkä joku Tukiainen voisi jonkun pätkän käydä stunttaamassa toista liigaseuraa tai Mestis kärkipään joukkuetta.
Mahtava nähdä, että seura reagoi vihkoon menneen alkukauden jälkeen. Enemmän olisin huolestunut, jos siellä istuttaisiin käsien päällä ja toivottaisiin jotain tapahtuvan. Eihän tuon joukkueen tasapaino ole ollut ollenkaan kunnossa joten erittäin ymmärrettävää, että asioita yritetään korjata.
Ei ole vanhan seuran tehtävä julkaista uutta seuraa, mutta aikaisemminkaan ei oikeen voinut mitään tiedottaa koska sopimusta ei pureta, ennenkuin uusi palkanmaksaja löytyy.Kylläpä siinä kesti, eikä uutta osoitetta julkaistu. Hämärä case ja jos tulos oli ovi ulos, niin olisi pitänyt pistää samalla oven avauksella Hiiriset yms.
Omasta mielestään pelasi perus hyvää ja varmaa peliä. Pehmeä ehkä, mutta samanlaisia lampaan perseitä oli kaikki muutkin alakerrassa.
Bryggman-Schnarr-HorkyJännä nähdä millaisella koostumuksella huomenna lähdetään. Luulisi junnumaajoukkueiden mukana olleiden Baresin ja Kiiskisen huilaavan. Mielenkiinto kohdistuu Laschiin, Tyrskyyn ja Jämseniin että pelaavatko ja missä ketjuissa.
Sitä isoa ovien käymistä isosti molempiin suuntiin ei ehkä enää taida kannattaa ainakaan tässä vaiheessa odottaa?
Tää on jännä muuten, kun olen kotimaisen futiksen off-seasonia tässä seuraillut, niin olen parikin tapausta huomannut somessa, jossa vanha seura julkaisee mihin joku lähtee, ennenkuin uusi seura julkaisee tiedotetta asiasta.Ei ole vanhan seuran tehtävä julkaista uutta seuraa
Näinhän Frölundakin teki silloin kun ilmoittivat Carlssonin sopimuksen purkamisesta, samassa tiedotteessa kertoivat Purren siirtyvän Pelicansiin. Ja Pelicans vasta tuon jälkeen julkaisi oman tiedotteensa.Tää on jännä muuten, kun olen kotimaisen futiksen off-seasonia tässä seuraillut, niin olen parikin tapausta huomannut somessa, jossa vanha seura julkaisee mihin joku lähtee, ennenkuin uusi seura julkaisee tiedotetta asiasta.
Vaikka tännekin raahataan näitä Nurmisen vanhoja suojatteja lähes joka kausi alkaen Juhis Aaltosesta, Mikko Kousasta, Jesse Saarisesta, Ben Bloodista ja viimeisimpänä nyt Antti Tyrväinen, niin sentään ei kuitenkaan ihan niin kännissä ja läpällä noita sopimuksia tehdä, että lyötäisiin suoraan kahden vuoden lappu näille käteen.Ja vielä kahden vuoden soppari. Mitä helvettiä? :D
Aloin nyt miettiä, kun oli puhetta ovien isosta käymisestä, että onko siellä kuitenkin viritelty Niemelä/Viitasalo vaihtoa, mutta Ruotsissa sitten tarjottiin parempaa lappua ja jotain muita seikkoja tuli, että tämä ei toteutunut. Kävisi vaan 1+1 aika hyvin tuohon huhuun ja ajankohtaan näiden pelaajien siirtymän osalta.