Mitä kautta? Facessa ei ainakaan ollu, oliko Instan kautta?Bartosak tykännyt tuosta ”Kiitos Jussi!” julkaisusta.
Instassa joo.Mitä kautta? Facessa ei ainakaan ollu, oliko Instan kautta?
Joo mulla ei näkynyt, kun ei ollut Barto seurannassa, nyt näkyy. Ei ole muuten monista muista postauksista tykännyt, onkohan Lelu kotiuttamassa Bartoa takas Lahteen?Instassa joo.
Siltä vaikuttaa. Toivottavasti ei hypetetä turhaan ja sieltä tuleekin joku yli puoli vuotta pelaamatta ollut Kaskisuo :D.Joo mulla ei näkynyt, kun ei ollut Barto seurannassa, nyt näkyy. Ei ole muuten monista muista postauksista tykännyt, onkohan Lelu kotiuttamassa Bartoa takas Lahteen?
Eikö tuo juuri saanut kenkää rattijuopumushommien takia? Se yhdistettynä väkivaltataustaan, en koskisi pitkällä tikullakaan, vaikka onkin aivan järjettömän kova veskari.Jos Bartosak tulee sisään niin tämähän meni enemmän kuin hyvin.
Eikö tuo juuri saanut kenkää rattijuopumushommien takia? Se yhdistettynä väkivaltataustaan, en koskisi pitkällä tikullakaan, vaikka onkin aivan järjettömän kova veskari.
Kenkää tuli toistuvien luvattomien poissaolojen vuoksi. Mountfieldin tiedotteen mukaan liikenneonnettomuutta ei tapahtunut.Eikö tuo juuri saanut kenkää rattijuopumushommien takia? Se yhdistettynä väkivaltataustaan, en koskisi pitkällä tikullakaan, vaikka onkin aivan järjettömän kova veskari.
Omanissa tuskin hirveästi jääkiekkoa pelataan.Ja mikä on into lähteä kylmään Suomeen kun ilmeisesti aurinkovarjon alla tällä hetkellä nauttii olostaan.
Eikö tuo juuri saanut kenkää rattijuopumushommien takia? Se yhdistettynä väkivaltataustaan, en koskisi pitkällä tikullakaan, vaikka onkin aivan järjettömän kova veskari.
Eipä ne lähtökohdat sen kyseenalaisemmat olisi nyt kun viime visiitilläkään. Kun kerran mitään kännissä aiheutettua liikenneonnettomuutta ei oikeasti ole ilmeisesti tapahtunut. Toki, luvattomia poissaoloja treeneistä ei toivo tapahtuvan Lahessa. Ja miksipä tapahtuisikaan, Bartolla on tuntunut nimenomaan Päijät-Hämeessä pysyvän paketti parhaiten kasassa.Ei ole Pelicansille ennenkään ollut ongelma palkata pelaajia vähän kyseenalaisilla lähtökohdilla.
Taitaa Jori Lehterällä olla huumehommia,pitää antaa aina mahdollisuus ihmiselle.Eikö tuo juuri saanut kenkää rattijuopumushommien takia? Se yhdistettynä väkivaltataustaan, en koskisi pitkällä tikullakaan, vaikka onkin aivan järjettömän kova veskari.
Kyllä se mun mielestä on kyseenalaisempaa jos tyyppi ei ole aiemmasta oppinut mitään vaan jatkanut kännissä ajelua. Hyvät muistot viime kaudesta mutta kyllä mua rattijuoppous häiritsee aika paljon.Eipä ne lähtökohdat sen kyseenalaisemmat olisi nyt kun viime visiitilläkään. Kun kerran mitään kännissä aiheutettua liikenneonnettomuutta ei oikeasti ole ilmeisesti tapahtunut. Toki, luvattomia poissaoloja treeneistä ei toivo tapahtuvan Lahessa. Ja miksipä tapahtuisikaan, Bartolla on tuntunut nimenomaan Päijät-Hämeessä pysyvän paketti parhaiten kasassa.
Seuran tiedotteessa ja paikallisessa lehdessä tuo rattijuoppous kiistettiin.Kyllä se mun mielestä on kyseenalaisempaa jos tyyppi ei ole aiemmasta oppinut mitään vaan jatkanut kännissä ajelua. Hyvät muistot viime kaudesta mutta kyllä mua rattijuoppous häiritsee aika paljon.
Okei, tuota en tiennyt.Kukas näistä tietää. Voihan se olla, että on ensin varmistettu asiat Bartosakin kanssa ja sen jälkeen sanottu Jussille, että jos on vientiä niin siitä vaan. Kännissä ajelu taidettiin jo ampua alas huhuna sekä entisen seuran, että poliisin toimesta. Mutta eihän se kaikille riitä...
Among other things, it emerged from them that Patrik Bartošák was not involved in a traffic accident involving the Police of the Czech Republic, and most of the speculations were thus not based on the truth
Olisko vaikka se että sattuu rakastamaan Lahtea ja viihtynyt täällä erittäin hyvin?Ja mikä on into lähteä kylmään Suomeen kun ilmeisesti aurinkovarjon alla tällä hetkellä nauttii olostaan.
Olen itse sitä mieltä, että ihmiset ansaitsevat toisen mahdollisuuden. Toki sellaisiakin rikoksia on (esimerkiksi raiskaus ja vakava rattijuopumus), joiden kohdalla omassa mielessäni pätee "one strike and you are out" systeemi. Mutta toista mahdollisuutta enempää en tällaisille kavereille antaisi, vaikka olisi kuinka helvetin hyvä maalivahti. Ohessa listattuna Patrik Bartosakin rekordia:Taitaa Jori Lehterällä olla huumehommia,pitää antaa aina mahdollisuus ihmiselle.
Hieman asiavirheitä.Olen itse sitä mieltä, että ihmiset ansaitsevat toisen mahdollisuuden. Toki sellaisiakin rikoksia on (esimerkiksi raiskaus ja vakava rattijuopumus), joiden kohdalla omassa mielessäni pätee "one strike and you are out" systeemi. Mutta toista mahdollisuutta enempää en tällaisille kavereille antaisi, vaikka olisi kuinka helvetin hyvä maalivahti. Ohessa listattuna Patrik Bartosakin rekordia:
Marraskuu 2015: 12 erilaista syytettä puolison pahoinpitelystä (mm. uhkailu, lyöminen ja kuristaminen). Tuomittiin syylliseksi vuonna 2017. LA Kings irtisanoi sopimuksen tapauksen tultua ilmi.
Kesäkuu 2012: syyte isänsä pahoinpitelystä (mm. kuristaminen, rappukäytävää pitkin raahaaminen ja pään hakkaaminen oveen). Isä kertoi vieneensä asian poliisille, koska kyseessä on "jatkuva käytös".
Marraskuu 2023: Epäillään ajaneen autoa humalassa ja kolaroineensa rattijuopumuksen seurauksena. Bartosakin seura Mountfield HK irtisanoi sopimuksen tapauksen johdosta.
Otetaan loppuun vielä quoteja Bartosakilta hänen puolisolleen:
"Jos sinulla ei ole sanottavaa, tapan sinut"
"Aion lyödä sinua naamaan, jos et sano mitään"
"Toivottavasti tiedät, että lyön sinulta tajun kankaalle, ennen kuin lähden"