Kokoonpano näyttää heti paremmalta. Etenkin ykkösen peli on mielenkiintoista nähdä, nyt Cervenyllä pitäisi olla tarjontaa taas, vaikkakin Iikan lätyt on usein sellaisia ihmeellisiä röpelövippejä. Kyllä, heittäisin itse parempia.
Nordgren saa kunnon paikan, se on hienoa nähdä kyllä. Siinä olisi ylivoimalle maalintekijä, siihen toiseen ylivoimaan joka on ollut aika heikko..
Itse ehkä olisi Hämäläisen vaihtanut Tyrväiseen, mutta Tyrväinen ei ole edes kokoonpanossa. Haluaisin kovasti nähdä Tyrväisen keskellä, pelasi mun mielestä monen vuoden katsannolla parhaat pelinsä keskellä. Hämäläisestä on tullut mulle jonkinlainen inhokkipelaaja siinä mielessä, että takerrun sen tekemisiin liikaakin ja pahoittelen sitä kaikilta, myös Hämäläiseltä itseltään jos sattuu palstaa lukemaan. Minun henkilökohtainen mielipiteeni vain on että en ymmärrä useinkaan sen tekemiä ratkaisuja ja siitä tämä negatiivisuus sitä kohtaan.
Lyön melkein vetoa että ylivoiman sisääntuonti tuli nyt kerralla kuntoon, kun Iikka ja Vainio palasi, jos vaan ovat luistelukunnossa.
Tämä viikko ratkaisee suuntaa. Kolmella tappiolla ollaan taistelemassa säälipleijaripaikoista, kolmella voitolla olisi mahdollisuudet uuteen nousuun taistelussa suorasta pudotuspelipaikasta. Itse uskon että kuusi pistettä tulee tän viikon kolmesta pelistä.