Pelicans kaudella 2020–2021

  • 573 123
  • 2 265

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kokoonpano näyttää heti paremmalta. Etenkin ykkösen peli on mielenkiintoista nähdä, nyt Cervenyllä pitäisi olla tarjontaa taas, vaikkakin Iikan lätyt on usein sellaisia ihmeellisiä röpelövippejä. Kyllä, heittäisin itse parempia.
Nordgren saa kunnon paikan, se on hienoa nähdä kyllä. Siinä olisi ylivoimalle maalintekijä, siihen toiseen ylivoimaan joka on ollut aika heikko..
Itse ehkä olisi Hämäläisen vaihtanut Tyrväiseen, mutta Tyrväinen ei ole edes kokoonpanossa. Haluaisin kovasti nähdä Tyrväisen keskellä, pelasi mun mielestä monen vuoden katsannolla parhaat pelinsä keskellä. Hämäläisestä on tullut mulle jonkinlainen inhokkipelaaja siinä mielessä, että takerrun sen tekemisiin liikaakin ja pahoittelen sitä kaikilta, myös Hämäläiseltä itseltään jos sattuu palstaa lukemaan. Minun henkilökohtainen mielipiteeni vain on että en ymmärrä useinkaan sen tekemiä ratkaisuja ja siitä tämä negatiivisuus sitä kohtaan.

Lyön melkein vetoa että ylivoiman sisääntuonti tuli nyt kerralla kuntoon, kun Iikka ja Vainio palasi, jos vaan ovat luistelukunnossa.
Tämä viikko ratkaisee suuntaa. Kolmella tappiolla ollaan taistelemassa säälipleijaripaikoista, kolmella voitolla olisi mahdollisuudet uuteen nousuun taistelussa suorasta pudotuspelipaikasta. Itse uskon että kuusi pistettä tulee tän viikon kolmesta pelistä.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kokoonpano näyttää heti paremmalta. Etenkin ykkösen peli on mielenkiintoista nähdä, nyt Cervenyllä pitäisi olla tarjontaa taas, vaikkakin Iikan lätyt on usein sellaisia ihmeellisiä röpelövippejä. Kyllä, heittäisin itse parempia.
Nordgren saa kunnon paikan, se on hienoa nähdä kyllä. Siinä olisi ylivoimalle maalintekijä, siihen toiseen ylivoimaan joka on ollut aika heikko..
Itse ehkä olisi Hämäläisen vaihtanut Tyrväiseen, mutta Tyrväinen ei ole edes kokoonpanossa. Haluaisin kovasti nähdä Tyrväisen keskellä, pelasi mun mielestä monen vuoden katsannolla parhaat pelinsä keskellä. Hämäläisestä on tullut mulle jonkinlainen inhokkipelaaja siinä mielessä, että takerrun sen tekemisiin liikaakin ja pahoittelen sitä kaikilta, myös Hämäläiseltä itseltään jos sattuu palstaa lukemaan. Minun henkilökohtainen mielipiteeni vain on että en ymmärrä useinkaan sen tekemiä ratkaisuja ja siitä tämä negatiivisuus sitä kohtaan.

Lyön melkein vetoa että ylivoiman sisääntuonti tuli nyt kerralla kuntoon, kun Iikka ja Vainio palasi, jos vaan ovat luistelukunnossa.
Tämä viikko ratkaisee suuntaa. Kolmella tappiolla ollaan taistelemassa säälipleijaripaikoista, kolmella voitolla olisi mahdollisuudet uuteen nousuun taistelussa suorasta pudotuspelipaikasta. Itse uskon että kuusi pistettä tulee tän viikon kolmesta pelistä.
Jos eivät ole loukkaantuneina Tyrsky, Saarelainen ja Tanus niin voi heittää kolme tuoretta ukkoa levänyttä Saipaa vastaan.. Sama pätee Casseen jos on pelikunnos.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Pelicans ilmoitti Twitter-tililään, että Barto on myös karanteenissa 1.3 asti, kuten Björninenkin.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
On sielä Sulak myös pelaillut jo pari peliä ellen ihan väärässä ole, eli todennäkösesti.
Sulak on ainakin jo sairastanut koronan ja sille verukkeella saa pelata. Galvasista en tiedä.
 

HaZekki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans,Suomi
Tähtiä ei enään vilise kokoonpanossa, muuta nyt alkaa olemaan jo leveyttäkin riittävästi ( hyvä kun nuoretkin breikkaa) että se suora poffi paikka heltiää.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos nää lainat nyt järjestään sellasia, että lainaaja voi käytännössä kuitenkin milloin tahansa pyytää herran takaisin, vaikka taas loppukaudesta puhutaankin? Vai onko se sopimusasia?
Stadiin on huhujen mukaan tulossa huomenna uutta pakkia, ja juuri sen takia Laakso lainattiin muualle että ei enään Stadissa mahtuisi rotaatioon tuon siirron myötä (Edellä järjestyksessä on Kousa, Teräväinen, Ahonen, Karjalainen, Lyytinen, Motin, Varakas, Winberg + uusi huhuttu pakki). Eli Laakso on ainakin loppukauden, se on saletti. Nordgrenin lainahan loppuu tähän viikkoon, mutta en ihmettelisi jos sekin laina lyötäisin loppukauden pituiseksi koska Stadissa tuskin mahtuu kokoonpanoon ellei tule kovaa loukkaantumis-sumaa.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikähän toi connection on Pelicansin ja HIFKin välillä, muu kuin moottoritie ja oikorata?

Eiköhän tuolle ole aika luonnolliset syyt. Lahti on sen verran lähellä, että lainapelaajilla on varmaan aika matala kynnys ajella peliajan perässä pääkaupungiseudulta tänne. Lisäksi HIFK on liigan rikkaimpia seuroja, joten heillä on ylitarjontaa pelaajista.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän tuolle ole aika luonnolliset syyt. Lahti on sen verran lähellä, että lainapelaajilla on varmaan aika matala kynnys ajella peliajan perässä pääkaupungiseudulta tänne. Lisäksi HIFK on liigan rikkaimpia seuroja, joten heillä on ylitarjontaa pelaajista.
Juuri näin, perhe voi olla PK-seudulla ja päivittäin isäntä voi käydä töissä Lahdessa. Treenien jälkeen pääsee aina yöksi kotio.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juuri näin, perhe voi olla PK-seudulla ja päivittäin isäntä voi käydä töissä Lahdessa. Treenien jälkeen pääsee aina yöksi kotio.

Vaikuttaahan tuo toimistojenkin välillä olevan aika aktiivista, kun pelaajat kulkee muutenkin kuin lainojen osalta aika paljon edestakas.

Joskus muistan lukeneeni/kuunnelleeni jossain, että Lahti on myös siksi mukava, että etäisyys kotikaupunkiin on lyhyt.
Olikohan Iikka Kangasniemi aikanaan sanonut jotain vastaavaa.

Jullen osalta aikanaan hänen naisensa halusi kokoajan muuttaa Helsinkiin ja sehän ei käsittääkseni ollut vaikea ratkaisu kun ei ollut kaukana.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siellä se ekan pelin U20 mukana pelasi. Nyt on toki terveenä taas pitkästä aikaa liigakelpoisia pakkeja, joten ei ihme. Varmasti silti lähempänä edustusta kuin iiefkoossa.

Joo katseltiin samaa tuossa. Hienoa, joskin hivenen erikoinen keissi. Harvemmin näitä näkee. :)

Toki siirrosta ei taidettu edes uutisoida. Jännä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös