Pelicans kaudella 2020–2021

  • 572 888
  • 2 265

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tuossa luki jutun Teemu Ramstedtista, niin olisiko siinä se X-factor on vielä tälle kaudelle? Jos lähtisi pelaamaan suunnilleen kuntoutusmielessä. Tulisi ylivoimaan ainakin pyörittäjä ja vaikkei ihan työteliäin pelaaja ole, niin kyllä meillä työmiehiä taas riittää, taitopuolesta tässä on karsittu kesken kauden pois. Itse tykkään ja arvostan miestä, vaikka onkin sellainen köyhänmiehen Kontiola, mutta pärjää Liigassa kyllä, hyvien jätkien keskellä, hyvässä systeemissä.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän Nordgren pelaisi jo varmasti liigaa aika kovilla tehoilla jossei joka kausi olisi kärsinyt loukkaantumisista. Stadissa Nordgren ei tällä kaudella tule saamaan peliaikaa joten tuon lainan voisi samantien lyödä loppukaudeksi, tekisi Nikellekkin hyvää saada pelejä alle.
Eikös tuo sopimuskin lopu tähän kauteen. Josko antaisi ensikaudelle tänne näyttöjä?:)
 

Koffeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
PELICANS & SUOMEN PAINIMAAJOUKKUE
Minkäsmoinen pelimanni tämä Nordgren on ? Mitä voidaan odottaa ? Jossain junnukisoissa muistan nähneeni, mutta jotenkin jäänyt kaveri täysin tutkan alle meikäläisellä.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minkäsmoinen pelimanni tämä Nordgren on ? Mitä voidaan odottaa ? Jossain junnukisoissa muistan nähneeni, mutta jotenkin jäänyt kaveri täysin tutkan alle meikäläisellä.
Silloin tuosta povattiin kohtuullista maalintekijää liigatasolle, mutta vielä ei ole oikein lähtenyt. Niemelän opissa voisi kuvitella että löytyy uutta nostetta jos vain pysyy kasassa.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minkäsmoinen pelimanni tämä Nordgren on ? Mitä voidaan odottaa ? Jossain junnukisoissa muistan nähneeni, mutta jotenkin jäänyt kaveri täysin tutkan alle meikäläisellä.
Vuonna 2018 U18-kisoissa taisi voittaa kisojen maalipörssin sellaisten miesten rinnalla kuin Kaapo Kakko ja Jesperi Kotkaniemi. Loukkaantumiset ovat haitanneet viime vuosia ja kehitys on tämä myötä jäänyt paikalleen, mutta potentiaalia ehdottomasti löytyy sillä onhan miehellä myös kolmannen kierroksen varaus NHL:ään. Kiekollista taitoa saadaan ainakin huomattavasti herran myötä ja toivottavasti istutetaan kärkiketjuihin. Ehdottomasti mielenkiintoinen lisä tämän viikon peleihin. Toivottavasti onnistuu ja sorvataan pidempää jatkoa Lahteen.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Minkäsmoinen pelimanni tämä Nordgren on ? Mitä voidaan odottaa ? Jossain junnukisoissa muistan nähneeni, mutta jotenkin jäänyt kaveri täysin tutkan alle meikäläisellä.
Omaksi mielikuvaksi jäänyt melko arka poika, jota en itse enää näe minkäänlaisena lupauksena. Laukaus ei ole kummoinen niinkuin ei pelikäsityskään. Ei taklaa eikä riistä. Tulee mieleen se pihapelien nössö poika jota ei haluta peleihin mukaan, mutta koska isoveli on pihojen kovin jätkä (en tiedä onko Nikellä broidia) niin pakko ottaa.

Muilla varmaan erilaiset käsitykset.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Omaksi mielikuvaksi jäänyt melko arka poika, jota en itse enää näe minkäänlaisena lupauksena. Laukaus ei ole kummoinen niinkuin ei pelikäsityskään. Ei taklaa eikä riistä. Tulee mieleen se pihapelien nössö poika jota ei haluta peleihin mukaan, mutta koska isoveli on pihojen kovin jätkä (en tiedä onko Nikellä broidia) niin pakko ottaa.

Muilla varmaan erilaiset käsitykset.

Näin sivista katsottuna vuodatuksesi kuulostaa melkein siltä että tämä laina taisi mennä tunteisiin. Viestisi voi siis tulkita täysin päinvastaiseksi.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Näin sivista katsottuna vuodatuksesi kuulostaa melkein siltä että tämä laina taisi mennä tunteisiin. Viestisi voi siis tulkita täysin päinvastaiseksi.
Kaksi ensimmäistä sanaa viestistäni kertoo oleellisen. Tunteisiin ei sentään mennyt pelaaja, jota näkee about pari kertaa kaudessa. IFK ei menettänyt tässä mitään ja Pelicans ei saanut mitään. Nordgrenin pelillinen anti ja hahmo ei ollut mieleeni ollenkaan. Toivon toki että jos nyt sitten lainalla ollessaan onnistuisi, vaan en pidätä hengitystä. Suoraan sanottuna itselle täysin hajuton, mauton ja väritön.

Aloin ihan miettimään, että onko mulla jokin pelaajasiirto mennyt jollain tapaa ikinä tunteisiin. Hyvässä tai pahassa. Äkkiä ei tule mitään mieleen.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkäsmoinen pelimanni tämä Nordgren on ? Mitä voidaan odottaa ? Jossain junnukisoissa muistan nähneeni, mutta jotenkin jäänyt kaveri täysin tutkan alle meikäläisellä.
Nimenomaan maalintekijä, ja varsinkin kovissa paikoissa on parhaimillaan.

Esim C-junnuissa teki SM-voittomaalin jatkoajalla:



ja U18 kisoissa iski finaalissa alivoimalla voittomaalin:

(2:20 kohdassa)

Noissa U18 kisoissa pelasi suomen ykkösessä Kakon ja Kotkaniemen rinnalla ja voitti kisojen maalipörssin.

Aikoinaan myös ekassa miesten pelissä iski hattutempun, toki vastustaja oli mitä oli:



Ilman loukkaantumisia olisi varmasti jo useamman kauden ollut HIFK:n 2-3 ketjun laituri ja naputellut maaleja hyvää tahtia.

Kuten tässä on jo spekuloitu, sopimus loppuu tähän kauteen eli voi hyvinkin olla että ensi kaudeksi tulisi esim Lahteen hakemaan uutta nostetta uralleen.

Pelituntuma voi olla alkuun aika heikko koska ei ole oikein tälläkään kaudella päässyt pelaamaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ja päinvastoin kuin tuossa ylempänä julistetaan niin Nordgrenin veto ei todellakaan ole mikään huono vaan lähtee varsin napakasti sekä tarkasti. Olisiko jopa teitä vastaan tehnyt Nordiksella vuosi pari sitten ihan komean maalin Lundellin esityöstä? Toivon todellakin, että saisi Niemelän valmennuksesta uutta puhtia uralleen.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ja päinvastoin kuin tuossa ylempänä julistetaan niin Nordgrenin veto ei todellakaan ole mikään huono vaan lähtee varsin napakasti sekä tarkasti. Olisiko jopa teitä vastaan tehnyt Nordiksella vuosi pari sitten ihan komean maalin Lundellin esityöstä? Toivon todellakin, että saisi Niemelän valmennuksesta uutta puhtia uralleen.
Muistelin itse samaa, että teki kausi kaks sitten hyvin tehoja Lundellin kanssa olivat sellainen dynamic duo. Toivottavasti täällä saa taas tuulta purjeisiin ja paikan näyttää mihin pystyy.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mun mielestä Nikeltä voi kunnossa ollessaan odottaa hyökkäyspäässä ihan mitä vain. On myös välillä jakanut jopa kovia taklauksiakin, ei tosin kovin usein. Jos Nikke on kunnossa niin tehoja voi tulla. Peliälyä kyllä on ollut ja esim. viime kaudella A SM oli aivan väärä paikka, olisi dominoinut täydellisesti jos olisi ollut kunnossa.

Se varmaan määrittää kaiken, miten luistelu sujuu. On kuitenkin aika pieni kokoinen ja luistelu ainut millä saa itsensä maalipaikoille.
 

NallePyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
se lahtelainen
Hmm, vain helmikuu eli kolme peliä Nordgrenille. Ei tuommoisella pätkällä kyllä kummoiset odotusarvot tarvitse olla.

Apropos, nyt on rosterissa tasaisuutta. 3 ketjua, joiden pelaajat 175-177cm.
Haatanen - Hämäläinen - Nordgren
Tanus - Gymer - Saarelainen
Nieminen - Vilen - Jämsen

Hujopit voi sitten pistää yhteen ketjuun.
 

BullEro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnukiekko, Peliitat, Pelicansjuniorit, HPK
Nordgren varmasti hyvä lisä hyökkäykseen, jos vaan ehtii löytämään pelirytmin, mutta itse toivoin kyllä liigatason pakkia/pakkeja, niille olisi enemmän käyttöä...
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Omaksi mielikuvaksi jäänyt melko arka poika, jota en itse enää näe minkäänlaisena lupauksena. Laukaus ei ole kummoinen niinkuin ei pelikäsityskään. Ei taklaa eikä riistä. Tulee mieleen se pihapelien nössö poika jota ei haluta peleihin mukaan, mutta koska isoveli on pihojen kovin jätkä (en tiedä onko Nikellä broidia) niin pakko ottaa.

Muilla varmaan erilaiset käsitykset.

Laukaus ei ole kummoinen? Sen mitä mä sen pelejä oon nähnyt niin laukaus on loistava, tarkka etenkin. Itse pidin joskus 3-4v sitten Nordgrenia yhtenä Suomen lupaavimmista maalintekijöistä, mutta sitten tuli loukkaantumiset. Sillä on hyvä silmä hakeutua maalipaikkaan ja osaa hakea itsensä pelattavaksi ja osaa myös rakentaa peliä. Näppärä jätkä, vasta 20v ja vielä hyvät mahdollisuudet nousta Liigan tähdeksi.

HIFK:lla olisi Aleksi Laakso mun mielestä reservissä, se voisi hakea uutta alkua meiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös