Roolituksien kantilta ainoa järki tuossa on se että Toivola saattaa voittaa jonkun aloituksenkin.
Nostaisin Vilénin tuohon kakkoseen, koska mitä siinä menettäisi enemmän kun saisi? :) toki nuorisolla kemiat kohtaa hyvin, mutta piristysruisketta tuo tshekkikaksikko kaipaa, sellaista X-factoria joka tältä työteliäältä ja tasaiselta kaksikolta puuttuu. :)
Harmi, jos Chlapik ei nyt kuitenkaan ole se kaivattu vahvistus nimenomaan sentteristöön, kun laitureita riittää vaikka muille jakaa.
Mun silmiin Chlapik on pelannut ihan hyvää sentteripeliä, näkee vaan ettei ole tottunut hakemaan kiekkoa oman maalin takaa, vaan oman siniviivan kohdalla jo alkaa kelaamaan vauhtia ylöspäin, juuri kuten NHL:ssa ja AHL:ssa etenkin tehdään. Kiekosta luopuu mielummin ylinopeasti, kun että alkaisi katsella omia miehiä rauhassa.
Melkein haluaisin kanssa nähdä Vilénin ylemmissä ketjuissa, mutta oon miettinyt sitä että tällä 10-14min peliajalla, hieman suojatulla peluuttamisella, jaksaa hyvin mutta miten olisi sitten jos pelaisi 16-19min ja enemmänkin myös vaativampia pidempiä vaihtoja jne. Silloin virheet yleensä alkavat näkymään, kun väsymys tulee päähän ja kroppaan. Ylivoimassa näkisin mielelläni jopa enemmän Viléniä, jopa voisin kokeilla ihan siinä pyörittämässä ykkösylivoimaa, niin luontevaa se näyttää olevan.
Toivola kakkosessa ei herätä ihan luottamusta, Tyrväisen olisin siinä halunnut nähdä. Kuten oon vinkunut, haluaisin Tyrväisen keskelle.