Arsi Haakana
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelicans
Ei jatkane Pietroniro täällä. Enkä vieläkään usko Harinkaan palaavan.
Kaikki nuo pelurit voitaisi mun mielestä pitää, viime kauden ilmapiiri ja tilanne oli syöpään verrattavissa.
Pietroniron en näe jatkavan vaikka olisin näin toivonut, mutta Tanus, Nieminen, Gymer.
Kaikki ei tule ennätyksiään tekemään, mutta minä naureskelen kaikille niille lynkkaajille. Nuo kaikki kolme on laatupelaajia vaikka joku peruspertti lahest ei sitä viime kaudella nähnyt runkosarjassa.
Ei jatkane Pietroniro täällä. Enkä vieläkään usko Harinkaan palaavan.
Avaappa asiaa vähän? Mihin perustat väitteen että kosolti matkaa ammattilaisuuteen?Itse en kyllä nähnyt Pietronirossa sitä samaa potentiaalia, mitä moni muu täällä tuntuu nähneen. Kyllä siitä varmaan voi kelpo puolustaja kuoriutua, mutta ihan jo pelkkään ammattilaisuuteenkin on vielä kosolti matkaa.
Tismalleen samaa mieltä tästä. Muutama upea taklaus ja mylly näyttää tuovan vähän liiallista upsidea Pietroniron arviointiin.Itse en kyllä nähnyt Pietronirossa sitä samaa potentiaalia, mitä moni muu täällä tuntuu nähneen. Kyllä siitä varmaan voi kelpo puolustaja kuoriutua, mutta ihan jo pelkkään ammattilaisuuteenkin on vielä kosolti matkaa.
Raakilehan Pietroniro vielä oli, siksi sinne on vielä matkaa.Avaappa asiaa vähän? Mihin perustat väitteen että kosolti matkaa ammattilaisuuteen?
Itse tykkäsin Pietroniron asenteesta ja periksiantamattomuudesta. Potentiaalia kyllä on ja oisin pitänyt. Mutta Rajaniemen rauhallisuus kiekon kanssa, liike ja sijoittuminen omassa päässä kyllä eri luokkaa. Alivoimalla Rajaniemi pelasi kun aikamies. Raameja on Rajaniemessäkin. Hiukan vielä lisää voimaa ja ilkeyttä otteisiin lisää, niin pojalle parissavuodessa on kärkkipakkeja roolissaan liigassa.Tismalleen samaa mieltä tästä. Muutama upea taklaus ja mylly näyttää tuovan vähän liiallista upsidea Pietroniron arviointiin.
Melko epävarmaa oli omaan silmään hänen pelaamisensa.
Toki nuori poika, ekaa kertaa isossa kaukalossa ja siihen vammat päälle, niin eihän sitä isoa näytönpaikkaakaan tullut.
Varmasti on potentiaalia nähtyä suurempaan, mutta ei sitä isoa roolia ensi kaudeksikaan olisi luvassa. Kymmenen x kymmenestä asettaisin esim. Rajaniemen edelle joka myös siitä ”kolmosparin” roolista taistelee.
Raakilehan Pietroniro vielä oli, siksi sinne on vielä matkaa.
Tämä on hyvinkin totta, koska meidän mielipiteillämme, odotuksillamme tai muillakaan jutuillamme ei oikeasti ole minkäänlaista merkitystä.Jos pää ei kestä meidän tämän palstan höpöhöpöukkojen juttuja ei se kestä suurempiakaan ympyröitä.
Itse en kyllä nähnyt Pietronirossa sitä samaa potentiaalia, mitä moni muu täällä tuntuu nähneen.
Samat sanat eli samoissa peleisssä on tullut Pietroniroa nähtyä. Ei uikkarina jatkoon.Tismalleen samaa mieltä tästä. Muutama upea taklaus ja mylly näyttää tuovan vähän liiallista upsidea Pietroniron arviointiin.
Niin...no... minusta lähtee laukalle siinä vaiheessa kun verrataan johonkin Miro Heiskaseen,.....
Olen pahoillani, että käytin termiä "lieviä kaikuja Miro Heiskasesta"
Ymmärrän nyt, että tällä palstalla ainoa termi, jota on lupa käyttää, on potentiaalinen. Kaikkien kirjoittelijoiden pää ei näköjään kestä sellaisia ilmaisuja, joista mielikuvituksensa voi lähteä laukalle.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Nyt olisi hyvä mahdollisuus osoittaa minulle kaapin paikka ja kertoa miten Matias vertautuu Miroon. Onlo luistelutaito, peliäly vai esimerkiksi laukaus sellainen, joka saa runosuonen sykkimään?
Voihan tuon "lieviä kaikuja" noissa ominaisuuksissa tulkita niinkin, että pysyy luistimet jalassa jäällä pystyssä, tunnistaa kiekon pelivälineeksi ja saattaa joskus mailalla osua tuohon pelivälineeseen, jos paikoiltaan tarpeeksi monta kertaa sitä yrittää.Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Nyt olisi hyvä mahdollisuus osoittaa minulle kaapin paikka ja kertoa miten Matias vertautuu Miroon. Onlo luistelutaito, peliäly vai esimerkiksi laukaus sellainen, joka saa runosuonen sykkimään?
ainoa termi, jota on lupa käyttää, on potentiaalinen.