Pelicans kaudella 2019–2020

  • 557 849
  • 2 489

Koffeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
PELICANS & SUOMEN PAINIMAAJOUKKUE
No en minäkään ymmärrä että kaksi peliä jää synnytyksen vuoksi pelaamatta. Vai oliko harvinaisen pitkä synnyt?

Itse taas näkisin sen toisen puolen. Elämä on muutakin kuin jääkiekkoa ja lapsen syntymä on mun mielestä yks niistä asioista mitkä saa laittaa töiden edelle. Jos @Wenzel in kirjoittama teksti pitäis paikkansa ja tommosesta asiasta on valmentaja suivaantunu niin kyllä se mulle kertoo enemmän Nemosta kuin Kousasta. Nimenomaan negatiivisessa sävyssä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Kyllä siinä voi hyvinkin 2-3 päivää mennä. Varsinkin jos on ensisynnyttäjä. Ei tietty siellä salissa sitä aikaa olla. Mutta osastolla seurataan avautumista ja se voi pysähtyäkin. Välillä lähetetään vielä kotiin takaisin vähäksi aikaa. Ja sitten jos on isäkin pari yötä siinä valvonut niin ei siitä varmaan kannata ihan heti kentälle hypätä.
Tietty jos turhaan hötkyillään sairaalaan menolla. Ymmärrän tietysti tämänkin puolen että hienoa olla mukana synnytyksessä. Onneksi ei ole itse tarvinnut päivä tolkulla sairaalassa vahtia vaan kaikki menneet nopsasti.
Synntyksen normaali keskimääräinen kesto on 6-20h
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Itse taas näkisin sen toisen puolen. Elämä on muutakin kuin jääkiekkoa ja lapsen syntymä on mun mielestä yks niistä asioista mitkä saa laittaa töiden edelle. Jos @Wenzel in kirjoittama teksti pitäis paikkansa ja tommosesta asiasta on valmentaja suivaantunu niin kyllä se mulle kertoo enemmän Nemosta kuin Kousasta. Nimenomaan negatiivisessa sävyssä.
No en minäkään nyt sitä ymmärrä että kauheita kilareita otetaan asiasta.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Elimäki siis laitetaan vetämään pakkina mielummin kuin Pietroniro? Nyt ihan oikeasti. Päästäkää se Matteo jo muualle, menee ihan naurettavaksi pelleilyksi koko touhu.
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pakkohan Pietronirolla olla jotain pientä loukkia yms., eihän tätä voi muuten ymmärtää. Jaakola myös puuttuu kokoonpanosta, olisiko saatu kaupattua eteenpäin?
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Leevi Tukiaiselle debyytti tänään.

Hämäläisen ja Merelän kanssa samassa ketjussa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jaakola ei enää kaikkien muiden riemuksi pelaa Pelicansissa.

Pietroniron on pakko olla rikki, muuten on ihan täyttä paskaa.
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Wellingin pregame-haastattelusta saa myös sen kuvan että Matias Rajaniemelle olisi debyyttiä kaavailtu mutta maajoukkuekuviot sekoittivat pakkaa tämän viikon osalta.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jaakola ei enää kaikkien muiden riemuksi pelaa Pelicansissa.

Hienoa. Kaikkein parasta tässä on se, että Jaakolan palkka säästetään ja ehkä saatiin jopa pieni siirtokorvaus. Kalliimmasta päästä se tyhjennys tulee aloittaakin. Tässä kohtaa on turha roikottaa mukana kavereita, jotka eivät jatka Niemelän Pelicansissa.

Ainut ihmeellinen asia on se, että jo ennestään kapeasta puolustuksesta tyhjennetään puolet. Eikö hyökkääjistä kukaan kelpaa minnekään, kun niitä on muutenkin määrällisesti liikaa?
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ois Pelicansissakin kelvannut kohtuullisella peliajalla eikä ykköspakin ajoilla.
Joo, menee varmaan niiden 1 ylivoimaan ja isoimmalle peliajalle pelaamaan.
Niin, olisipa tajuttu katsoa kristallipallosta Jürgensin loukkaantuminen, Kinnusen kehityksen pysähtyminen ja Skarekin lähtö jo viime talvena niin olisi osattu varautua tähän ajoissa, voi hitsiläinen sentään!
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
No enpä ainakaa itte oo huomannu, että Jaakolaa erityisemmin haukuttais paskaks pakiks, vaan nimenomaan että pelaa aivan liian isolla vastuulla Pelsuissa. Kaikkea hyvää Jaakolalle jatkoon.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
No enpä ainakaa itte oo huomannu, että Jaakolaa erityisemmin haukuttais paskaks pakiks, vaan nimenomaan että pelaa aivan liian isolla vastuulla Pelsuissa. Kaikkea hyvää Jaakolalle jatkoon.
Vertaus siis Pasi Puistolaan on mielestäsi sopiva? Pasi Puistolaan, joka ei kyennyt pelaamaan edes välttävällä tasolla seiskapakkina? Jaakola kun luuti vähintään välttävällä tasolla pakiston isoimmilla minuuteilla, niin millä tasolla olisikaan luutinut kun olisi pelannut siinä roolissa, mihin tänne alunperin tulikin. No, se Jaakolasta. Harmi, että päättyi näin.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Onko Mustonen myyty, kun ei ole kokoonpanossa? Gymer ja Nieminenkään eivät ole. Myöskään Peliitoissa.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Pietroniron on pakko olla rikki, muuten on ihan täyttä paskaa.
Eiköhän se ole rikki. Sen HPK pelin jalkavamman jälkeen kävi yhessä vai kahessa pelissä kokeilemassa. Palasiko sitten liian aikaisin ja tuli takapakkia?

Tämä vain arvailua. Mutta eipä ole Peliitoissakaan käynyt pelaamassa.
 

Koffeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
PELICANS & SUOMEN PAINIMAAJOUKKUE
Eiköhän se ole rikki. Sen HPK pelin jalkavamman jälkeen kävi yhessä vai kahessa pelissä kokeilemassa. Palasiko sitten liian aikaisin ja tuli takapakkia?

Tämä vain arvailua. Mutta eipä ole Peliitoissakaan käynyt pelaamassa.

Onko kenelläkään Pietusta ylipäätään mitään näköhavaintoja viimeisen kahden kuukauden ajalta ? Onko esimerkiksi jäällä käynyt joukkueen kanssa ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös