Dank Sinatra
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Red Devils
Jukureiden hyökkäyspeli on sellaista, että ihan sama vaikka siellä olisi Niko Hovinen puolustajan paikalla, kun ainoa ratkaisu on heittää kiekko punaviivan jälkeen päätyyn ja painella vaihtoon.
En kyllä näe, että nyt lepääminen auttaa kevään urakointeihin. Lepoa kun ei voi varsinaisesti varastoida. Juvosen pitäisi nyt pelata paljon ollakseen keväällä parhaassa mahdollisessa iskussa ja keväällä vieressä pitäisi olla luotettava lepuuttaja (tarpeeksi pelannut Voutilainen), joka sitten tarpeen tullen antaisi Juvoselle tarvittavat tauot.Juvonen joutuu urakoimaa aika paljon keväällä (toivottavasti). Kerran myllärille vielä maksetaan ni antaa nyt juvon huilia.
Mitkä ihmeen sopimustekniset syyt?Semmonen kaiku halleilla että oliskohan sopimustekniset syyt miksi Pöyhönen ei pelaa. On siellä muitakin joilla on joko sopimus muualle tai ei lainkaan. Mielestäni aina pitää parhaiden pelata tilanteesta riippumatta jos halutaan mennä mahdollisimman pitkälle.
Mitkä ihmeen sopimustekniset syyt?
Amatöörien kyräilyä tämmönen jos ei anneta pelaajan pelata jos sopimusta ei ole tehty. Ei tämä voi pitää paikkaansa, en millään jaksa uskoa. Uskomattoman lapsellista ja epäammattimaista touhua jos paikkansa pitää.
E. Olisi jopa epäeettistä, että pelaajaa kiristetään sillä ettei saa peliaikaa jos ei rustaa sopparia ensi kaudelle.
Mulle ei kyllä aukene tämä. En keksi yhtäkään jonka voisi edes epäillä kohdanneen tuollaista kohtelua viime tai tällä kaudella.Eihän tämä ole pelsuissa ollut este ennenkään tälle toiminnalle.
Mulle ei kyllä aukene tämä. En keksi yhtäkään jonka voisi edes epäillä kohdanneen tuollaista kohtelua viime tai tällä kaudella.
Edelleen JOS kuulemani huhu Jullen siirtymisestä toiseen Liiga-joukkueeseen vielä kevään aikana pitää paikkansa, ei hyvältä näytä eikä tunnu. Tähän jälkimmäiseen huhuun en usko koska en halua enkä suostu ajattelemasn, että näin voisi käydä.
Ihan vaan osastoa "hallilla kuultua" ja sen takia JOS kapiteelillä.Mistäs tälläinen huhu on peräisin? Vaikea uskoa että Jullea päästettäisiin mihinkään, etenkään toiseen Liiga-seuraan.
No kevättähän se on esim. toukokuukin. Tällä kaudella siirtymisessä ei olisi mitään järkeä.Edelleen JOS kuulemani huhu Jullen siirtymisestä toiseen Liiga-joukkueeseen vielä kevään aikana pitää paikkansa, ei hyvältä näytä eikä tunnu. Tähän jälkimmäiseen huhuun en usko koska en halua enkä suostu ajattelemasn, että näin voisi käydä.
Edelleen JOS kuulemani huhu Jullen siirtymisestä toiseen Liiga-joukkueeseen vielä kevään aikana pitää paikkansa, ei hyvältä näytä eikä tunnu. .
Minulla ei ole mitään sisäpiirin tietoa sopimusasioista mutta JOS penkitys pitää paikkansa, tämä lienee ensimmäinen konkreettinen tulos siitä, että valmentaja ja pääomistaja ovat sama henkilö. JOS näin on, tilanne on todella ikävä.
Menisi koko seuralta se matto alta jos Julle päästettäisi kesken kauden ja kevään -toiseen liigaseuraan- kun tämäkin kausi on kesken ja hyvällä mallilla koko jengi menossa pleijareihin ilman säälejä tällä tahdilla.
Mistä tämä tieto tullut ensi tiistaista? Itse en ole postia aiheesta saanut.Kausikorttien osalta täytyy ilmoittaa tiistai-iltaan mennessä mahdollinen peruminen ensi kauden osalta. Odotan joitain uutisia jatkosopimusten osalta tammikuun puolella. Toistaiseksi julkaistut sopimukset eivät vielä saa jatkamaan kausikorttisopimusta.
Mistä tämä tieto tullut ensi tiistaista? Itse en ole postia aiheesta saanut.