No näinhän se on, katsellaan sitten ensi kauden marraskuussa mikä on tilanne. Itse olen samalla linjoilla, että marraskuu on ehdoton deadline Lämsälle antaa näyttöjä.Pelicansin materiaalilla, mikä ennen kauden alkua oli koossa, olisi pitänyt mennä playoffeihin. Sinänsä "tuolla kokoonpanolla" voi sijoitusta parantaa. Budjetti tulee tippumaan, jolloin rosteri 'heikkenee', mutta sama homma on käymässä muillakin paikkakunnilla. Tälläistä loukkaantumissumaa ei kestä yksikään joukkue, mutta sitä enemmän olen huolissani siitä että Tomi Lämsällä ei tuosta konstit yhdessä kesässä parane. Lämä ei tuollaista materiaalia saa lentämään, kyvykkään valmentajan kanssa tälläkin materiaalilla mentäisiin playoffeihin.
Ensi kaudella kun tullaan marraskuussa olemaan playoff-viivan alapuolella, niin se on sitten viimeinen hetki vaihtaa valmentajaa. Jos pidemmälle katsotaan, niin tulee siinä heitettyä yksi kausi taas romukoppaan.
E. Tähän vielä:
Vaikka todella tyytyväinen on voinut olla Jesse Saarisen tämän kauden tehoihin, niin jotenkin pahoin pelkään, että tuo saattaisi olla yksi koko ensi kauden suurimmista flopeista, mikäli Lahteen palaa. Toivotaan toki toisin.
Tämä on kyllä totta, Jeppe on vähän samanlainen kuin Sopanen, kausi voi olla aika minkälainen vaan. Riippuen mihin suuntaan lumipallo alkaa pyöriä ja minkälaisten ketjukaverien kanssa pelaa.
Viimeksi muokattu: