Jep, mä oon niin täynnä noita 35 maalin tekijöitä Pelicansissa. Hyvä saada vähän vaihtelua.Erittäin mielenkiintoinen pelaaja tämä Herra Blood! Hienoa, että näitä vedetään Liigaan, eikä aina vaan niitä ThomasZaborskyjä.
Jep, mä oon niin täynnä noita 35 maalin tekijöitä Pelicansissa. Hyvä saada vähän vaihtelua.Erittäin mielenkiintoinen pelaaja tämä Herra Blood! Hienoa, että näitä vedetään Liigaan, eikä aina vaan niitä ThomasZaborskyjä.
Ei ole kovin hyvin mennyt nuo Bloodin tappelut. Luultavasti Blood on itse se joka on verinen tappelun jälkeen =)Erittäin mielenkiintoinen pelaaja tämä Herra Blood! Hienoa, että näitä vedetään Liigaan, eikä aina vaan niitä ThomasZaborskyjä. Olen aidosti kateellinen. Voi vaan jo ajatuksissaan lukea ensi kauden kukkahattulehtien otsikoita. Missä Blood, siellä verta! :D
Ensimmäisenä tulee mieleen, kuka nämä kaverit on scoutannut? Lassen tosiaan Matikaiselle tuttu, mutta mistä tämä Blood on kaivettu?
Älä huoli, nyt kun Mika Saarista ei voida näistä syyttää, niin Pelicans ei enää huonoja hankintoja teekään.Ensimmäisenä tulee mieleen, kuka nämä kaverit on scoutannut? Lassen tosiaan Matikaiselle tuttu, mutta mistä tämä Blood on kaivettu?
Hienoa, että pakistoon hankittiin parikin nimeä. Pelkona oli, ettei sinne tule kuin yksi luutija. Molemmat hankinnat ovat mielestäni erittäin mielenkiintoisia ja tämmöistä pelaajapolitiikkaa Pelicansin kokoisen seuran pitääkin noudattaa - pienellä riskillä niitä osumia on haettava jos halutaan menestyä. Bloodilla saattaa olla yllättävänkin hyvät kiekolliset taidot.
Lassen - Leimu
Latvala - Blood
Pietilä - Tuhkanen
Manelius, Sopanen, Väinölä.
Kokoa ainakin löytyy, mutta entäs nopeutta?
Jalalla ollaankin sitten ihan saatanan hitaita.
En jaksa tarkistaa, mutta ilmeisesti SaiPan Chad Rau toi äijä mitä se leipasee tossa. Jos siis Rau nimeä kantavia janareita ei ole useampia.Varsinainen herrasmiespelaaja tämä Blood ;) bad blood hockey handshake - YouTube (linkki vie Youtube-videoon)
No jaa. Näiden uusien jätkien liikkeen riittämisestä tässä liigassa ei ole vielä täyttä varmuutta, mutta kyllähän kaikilla jatkavilla pakeilla on liikettä riittämiin.
Okei joo, eli Chadin velipoika nyt kun jaksoin oikein eliteprospectsista kuikata.Ja Dustwallowille: kyseessä on Kyle Rau.
Okei joo, eli Chadin velipoika nyt kun jaksoin oikein eliteprospectsista kuikata.
Muuten aika kutkuttava av-kaksikko kun Pöyhönen-Heino kentällä. Parempaa ei voi saada mun mielestä.
Täällä kehä kolomosen sisäpuorella on sellasia huhuja alkanut pyörimään että Pelicans olisi kaapanut/kaappaamassa Bluesista Miro Aaltosta. Iso menetys Espoolle mutta iso hankinta Lahdelle. Saas nährä valehteleeko nämä juorukellot vai meinaako se Pelicans kuitenki kasata ihan liigatason jengin?