Ei ole Sm-liigassa. Niinimäki on, eli tiedetään mitä saadaan. Jessen taso riittää Sm-liigaan, sen tietää kaikki.
Niinimäki vahvistus tälle kaudelle, kyllä! Pelsuilta puuttuu edelleen taitoa/käsiä, joilla pelejä ratkaistaan. Nyt niitä on hommattu ja toimii etenkin ylivoimalla, jolla jääkiekkopelit nykyään valitettavan usein ratkaistaan. Eli Kaarna ja kumppanit hakivat vahvistusta sille osa-aluelle, joka oli selvästi puutteellinen.
Ja kyllä rakas Raul, minä voin kertoa sinulle, mutta jätetään kertominen vähän myöhäisempään kevääseen...
Tälle kaudelle on ihan sama, mitä hankitaan. Yhdyn siinä mielessä tuohon Etlarissa olleeseen Paavolan Velton kolumniin, että pelsun hankinnoissa haisee ns. muka-tekeminen. Hankitaan pari muiden hylkimää, sinänsä ok näytöillä liikkuvaa pelaajaa, kengitään itse yksi oma floppi jne. Isossa kuvassa on sama, onko pelsuilla sentterinä Esposito vai Tyllerö. Kumpikaan ei meitä tällä kaudella puolivälieriin hinaa, tästä vaikka 0,7 Jallun veto(maksan tämän ihan mielelläni, jos olen väärässä).
Ensi kaudeksi ainakin mua vituttaa, että meillä on jo laitureina kiinni Pärssinen ja Niinimäki. Toinen seilaa vähintään kakkoskentän tilillä ja toinen tarvii väkisin kiekollisen roolin ja yv aikaa. Kakkoskenttä siis vaikka Pärssinen - x - Niinimäki? Ei saatana. Ykkösestä nyt puhumattakaan. Tohon keskelle vielä joku Hirso, niin ihmetellään taas vuoden päästä, että mikä on, kun ei hankinnat osu..