Lasch - X - X
Pärssinen - Immonen/X - Pikkarainen
Wärn - X/Immonen - Sopanen
Pöyhönen - Paakkolanvaara - Tavi/Jormakka
Järvinen - Seikola
Korpikari - Latvala
X - Ylönen/Pietilä/Hurri
Myllyniemi
Kuusela/Juvonen
Kyllä tää paletti mun silmään näyttää ihan ok hyvältä, varsinkin kun haetaan vielä muutamaa ratkaisu pelaajaa, toki riippuu mitä on saatavilla, mutta uskon että ne hankinnat nähdään vasta heinä - elokuun aikoihin. Tälle pohjalle on todella hyvä rakentaa.
Järvinen tod.näk. tosiaan lähtee ja Korpikari on mun mielestä hyvä puolustava puolustaja paikkaamaan Järvisen ruutua. Korpikarin haastattelusta sain sellasen kuvan et olis saanu jotain uusia haasteita Pelsusta, ja veikkaisin et tää liittyy Korpikarin rooliin... Saa nyt sit nähdä ens kaudella. Veikkaan et Järvinen lähtee ja nyt etitään kakkos pakkipariin Latvalan pariks pakkia.
Ylösen hankintaa mun mielestä ei pidä vähätellä. Kaitsu ennenkin valmentanut kyseistä pelaajaa ja tuo sitä syvyyttä ja liigakokemusta tohon puolustukseen loukkaantumisten sattuessa, koska niitähän tulee kuten nähtiin viimekaudella, ei tarvitse hankkia seuraavaa "koodinimi Platilia", jos sattuu tulemaan loukkaantumisia.
Pärssinen taas tuo rutinoitunutta suorittamista pelsun 2.-3. kenttään mikä on tavallaan puuttunut Pelicansista, ihan ok hankinta, vaikka itsekin olen hankintaa kritisoinut, mutta kun nyt kyseinen herra on joukkueessa kaivetaan niitä positiivisia asioita, mitä tuosta hankinnasta voi keksiä.
Immonen jatko oli hyvä suoritus, just mitä tarvittiinkin, ettei tarvii mahdollisesti kolmea sentteriä ruveta kaivamaan jostain. Veikkaan T.Koskirannan osoitetta Helsinkiin punanuttuihin.
Kaks sentteriä tosiaan haussa, itselläni toivelistalla olis yks ns. taitopelaaja joka pystyy jakamaan kiekko ja rakentamaan peliä, ja yks röyhkeä kanukki/jenkki, joka ajaa maalille kovaa Wärnin ja Pikkaraisen kanssa, kunnon voimaketju.
Ykköskentän laituri sais olla joku Luttisen tyylinen pelaaja, vaikea korvattava tosin. Toivottavasti Lasch jatkaa Lahdessa vielä ensi kaudella, siinä tapauksessa näyttää todella hyvältä.
Maalivahdit on mun mielestä hyvällä mallilla, kyllä henkilökohtaisesti uskon et Nupe kaivaa tosta kolmikosta taidot esiin, ja kehitystä tapahtuu. Kuuselakin vielä todella nuori kaveri, ja maalivahdit yleensä kehittyy pelaajina vähän hitaammin.
Koivistolta odotan melko paljon, pelas mun mielestä hyvin sen pelin minkä pelas liigassa, kesällä vaan kovaa treeniä niin pysyy liigan vauhdissa vielä paremmin ja siinä meil on hyvä oma junnu 3. - 4. ketjuun, ja tulevaisuudessa mahdollisesti vielä ylemmäs. Muutenkin meidän 4. ketju näyttää hyvältä, vaikka Rinkinen sieltä kaikkosikin, onhan meillä Tavi ja Isomäki. Jormakka ja Sopanen taistelee taas sit paikasta pelaavassa kokoonpanossa samasta roolista. Jos Jormakka parantaa viimeistelyä kallistun Jormakan puoleen.