Pelicans kaudella 2012–2013

  • 905 861
  • 2 171

radwar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Brynäs, Dynamo Mockba
Kari Jalosesta Pasi Nurmiseen

Kuka oli toissakeväänä suurin itkijä että sopimuksista pidettävä kiinni ja että Jalosen pitäisi vastata teoistaan oikeudessa? Nupe on täysfeikki ja teki itse oharit omistamalleen seuralle...voiko enää surkeammin asiaa hoitaa. Amisjuntti sai rahaa ja myi "periaatteensa" samantien Matikaisen perässä. Nyt kaikki Arsi Haakanat ja muut Pelicans toimiston työntekijät sitten tietenkin vastaa että asia oli kyllä sovittu...Hah!
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Pakko kai tähän sontaläjään on puuttua, kun ei perjantai-iltana parempaakaan tekemistä ole.

Tämähän ei ole yhtään Nurmiselta pois, teki täyden kympin työtä. Mutta sillä työllä voidaan olla yhtä hyvin karsimassa kuin finaaleissa.
Jonkun sakkelindforsin vastatessa veskareista Toivolan paskakiekolla oltaisiin oltu varma karsija jo jouluna ilman mitään mahkuja kamppailla Tepsin kanssa karsintojen välttämisestä. Ja edelleen tänä keväänä jo Kärpät ois lyöny Pelicansin lauluun ilman kuumia veskoja.

Siinä se ero ja tärkeys mitataan, eikä tuolla sun teorialla, että kun kasaat tarpeeksi paskan joukkueen niin maailman paraskaan mv-koutsi ei voi karsintoja välttää. Totaalisen puusilmäistä tarkastella asiaa pelkästään siltä kantilta, että "mulla on tämmönen arvojärjestys, jonka mukaan..."

Kuka oli toissakeväänä suurin itkijä että sopimuksista pidettävä kiinni ja että Jalosen pitäisi vastata teoistaan oikeudessa? Nupe on täysfeikki ja teki itse oharit omistamalleen seuralle...voiko enää surkeammin asiaa hoitaa. Amisjuntti sai rahaa ja myi "periaatteensa" samantien Matikaisen perässä. Nyt kaikki Arsi Haakanat ja muut Pelicans toimiston työntekijät sitten tietenkin vastaa että asia oli kyllä sovittu...Hah!
Pitkään on täysfeikki jaksanu roikkua firmassaan mukana vuodesta nollakuus lähtien noin viidessä eri pestissä, välillä samanaikaisestikin. Paska homma että lähtee, mutta tsekataan ensin rahallinen korvaus, seuraaja mv-koutsina ja tämän tulokset nykyisten veskojen kanssa. Ja hieraistaan Robinin selkää sen verran, että toki enemmän kusessa IFK on Matikaisen lähettyä kuin Pelicans Nupen lähettyä.
 
Yhtä sitovia, mutta "todistusvaikutukset" eri planeetalta. Mitä tarkoitat?

Kuten Robin Big Snake tuossa jo aiemmin mainitsikin, niin asioiden toteennäyttäminen on vaikeampaa, jos tosiseikkoja pitää osoittaa erilaisten sähköpostien ja pöytäkirjojen avulla, verrattuna siihen, että tuomarille osoitetaan paperi "The Sopimus", jossa on osapuolten nimet alla ja muutenkin mustaa valkoisella.

RBS:n viittausta IFK-laisten luotettavuudesta en ymmärrä, mutta ehkä niin oli tarkoitettukin. Kiitän ja kumarran ja poistun täyttämästä ketjuanne siihen kuulumattomilla roskillani.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuka oli toissakeväänä suurin itkijä että sopimuksista pidettävä kiinni ja että Jalosen pitäisi vastata teoistaan oikeudessa? Nupe on täysfeikki ja teki itse oharit omistamalleen seuralle...voiko enää surkeammin asiaa hoitaa. Amisjuntti sai rahaa ja myi "periaatteensa" samantien Matikaisen perässä. Nyt kaikki Arsi Haakanat ja muut Pelicans toimiston työntekijät sitten tietenkin vastaa että asia oli kyllä sovittu...Hah!

Jäätävä provo, mut pakko tarttua. Tosi feikkiä tosiaan ostaa konkurssissa oleva kasvattajaseuransa ja periaatteessa tehdä Pelicansin toiminnasta sen verran uskottavaa, että voi itse lähte uusiin haasteisiin, mikä ei ole ollut mahdollista tähän asti. Pelicansin organisaatio on mennyt sen verran eteenpäin ettei Nupen läsnäolo ole enää niin välttämätöntä kuin aiemmin. Nupe on tehnyt loistavaa duunia ja ollut yksi Pelicansin nousun pääpiruista, ja kiitos siitä hänelle. Enkä usko, että Pasi sinne Venäjälle loppu elämäksi jää, kyllä Nupea vielä Lahessa nähään, ei huolta. Miksi Pasi kusisi omistamansa yrityksen nilkoille???

Tosiaan kyllä tässä menetetään mun mielestä liigan paras mv-koutsi, mutta uskon, että Nupe ei hylkää Pelicansia ja tulee Lahteen takaisin entistäkin kovempana koutsina sitten jossain vaiheessa. Muutenkin tämä on mun mielestä pitkän tähtäimen sijoitus organisaatioon mun mielestä, jopa ehkä sellainen, että Nupe saattaisi tulla päävalmentajaksi jossain vaiheessa, en hylkää ajatusta. Mielummin on Venäjällä aloittelemassa valmentajan uraansa, niin ei joudu mediamylläkään Suomessa, ja tunnetusti opetellessa tulee aina virheitä, ja mielummin ne virheet tehdään sitten Venäjällä, kuin Pelicansissa.

Tosiaan nyt vähän karkailee turhan pitkälle nää mun spekulaatiot, mutta tätä mieltä olen asioista, enkä nyt jaksa olla yhtään sen enempää huolissaan kun jo olen Pelicansin ensi kauden tilanteesta.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Nupe on täysfeikki ja teki itse oharit omistamalleen seuralle...voiko enää surkeammin asiaa hoitaa. Amisjuntti sai rahaa ja myi "periaatteensa" samantien Matikaisen perässä. Nyt kaikki Arsi Haakanat ja muut Pelicans toimiston työntekijät sitten tietenkin vastaa että asia oli kyllä sovittu...Hah!
Saamasi pitää.

Tämä "täysfeikki" pelasti organisaation ja ilman Nupea tässä tilanteessa ei oltaisi. Nurminen on seuran pääomistaja, eikä hänellä edes käsittääkseni ole mitään samanlaista sopimusta, mikä tavallisella kaduntallaajalla olisi kun coachaamaan tulee, joten ei ilmeisesti ole mitään mikä velvottaisi Nupen jäämään. Mistään ohareista on siis turha puhua.

Sitä en tiedä onko Nupen lähtöä kirjaimellisesti sovittu, mutta eiköhän tätä asiaa ole pitkälti puitu kaiken varalta. Sen verran suoraselkäinen jannu kyseessä, että aivan taatusti on neuvotteluistaan informoinut muuta seurajohtoa, jo kun alkukesästä Matikainen neuvotteli ensimmäistä kertaa Venäjän suuntaan. Silloin oli jo tiedossa että Petu haluaa Nupen aisaparikseen.

Ei tässä Pelicans häviä mitään muuta, kuin laadukkaan veskarivalmennuksen. Sekin kaikella todennäköisyydellä tullaan korjaamaan.

Hyvä radwar, Petu Matikainen on edelleen ainoa joka tässä jotain sopimuksia on rikkonut. Näin meikäläinen asian uskoo.
 
Siinä se ero ja tärkeys mitataan, eikä tuolla sun teorialla, että kun kasaat tarpeeksi paskan joukkueen niin maailman paraskaan mv-koutsi ei voi karsintoja välttää. Totaalisen puusilmäistä tarkastella asiaa pelkästään siltä kantilta, että "mulla on tämmönen arvojärjestys, jonka mukaan..."

Näytä mulle se kiekkoihminen, kenelle ei ole tärkeämpää hyvä hyökkäys, puolustus ja päävalmentaja ennen maalivahtivalmentajaa? Kun viittasit että "mulla on tämmönen arvojärjestys".

Paska koutsi, paska pelaajisto ja Nurminen -> Karsintaan

Hyvä koutsi, hyvä pelaajisto ja Nurminen -> Finaaleihin.

En tiiä voiko tota enää selkeämmin esittää, mutta kysytään silti mitkä olivat muuttujat tässä?
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Näytä mulle se kiekkoihminen, kenelle ei ole tärkeämpää hyvä hyökkäys, puolustus ja päävalmentaja ennen maalivahtivalmentajaa? Kun viittasit että "mulla on tämmönen arvojärjestys".

Paska koutsi, paska pelaajisto ja Nurminen -> Karsintaan

Hyvä koutsi, hyvä pelaajisto ja Nurminen -> Finaaleihin.

En tiiä voiko tota enää selkeämmin esittää, mutta kysytään silti mitkä olivat muuttujat tässä?
En näytä kiekkoihmistä, mutta myönnän olleeni väärässä siinä, että tähän skeidaan kannattaisi jotain kommentoida. Jos levy on jäänyt päälle, niin antaa sen soida.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Näytä mulle se kiekkoihminen, kenelle ei ole tärkeämpää hyvä hyökkäys, puolustus ja päävalmentaja ennen maalivahtivalmentajaa? Kun viittasit että "mulla on tämmönen arvojärjestys".

Paska koutsi, paska pelaajisto ja Nurminen -> Karsintaan

Hyvä koutsi, hyvä pelaajisto ja Nurminen -> Finaaleihin.

En tiiä voiko tota enää selkeämmin esittää, mutta kysytään silti mitkä olivat muuttujat tässä?

Etkö näe Antti Niemen ja Niko Hovisen kehityksessä ja sen Pelicansille tuoman hyödyn & Pasi Nurmisen välillä mitään yhteyttä? Hyvä maalivahtivalmentaja tekee halvasta, potentiaalisesta veskasta voittajavahdin, jolloin rahaa voi käyttää muuhunkin. Liigassa tätä ei tee kukaan niin hyvin kuin Nupe ja Ylösen Upi.

Sitä paitsi, nykyajan modernit suomalaisveskat ei sylkäsekkään seuraan, jossa ei ole osaavaa veskavalmentajaa. Yksi seuran houkuttavuuden suurimmista valttikorteista.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Mukavaa, että Pelicans on tärkeä asia myös siellä nykäskylässä. Älä turhaan huolehi.

En ole aiemmin nähnyt kaupunkia jossa muiden joukkueiden fanien kiinnostus omaa seuraa kohtaan närästäisi enemmän kuin Lahdessa. Onko se huono juttu jos joukkueenne kiinnostaa? Vituttaa tuollaiset tyhjänpäiväiset kommentit, ei kai mikään jengi halua porukan olevan tuota sisäsiittoista sakkia ettei muut saa edes kommentoida?

Pelatkaa sitten keskenänne Lahdessa, Pelicans vs Pulicans, jos ei muu suomi kiinnosta. Luulisi että muualta tulleet kommentit edes vähän mietityttäisi että hei - Pelicans on kiinnostava muuallakin, siistiä!

Turhanpäiväistä vittuilua tuollanen sanon minä.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Nurminen lähti vain tienaamaan omat tulevat palkkansa Venäjältä.

Toisekseen, niin kauan kun Suikkasella on puikot kinttaassa niin kaikki kesäshoppailuhankinnat on lähinnä markkinointia ja pröystäilyä. Ts. ei välttämätöntä.
 

Alarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Ei ole huono juttu, että kiinnostaa myös muualla eikä ollut tarkotus sellaista kuvaa antaa. Muuten en ota tuohon mielipiteeseesi Pelicans-faneista kantaa, jos asian näin koet niin olkoon niin. Ja tolla älä huolehi tarkotin toki lähinnä epäilystäsi Suikkasen auktoriteetista Goreniin ilman Nupea, joka ei varmasti ole ongelma. Myönnettäköön, että viestissä oli hieman provosoiva sävy.
 
Etkö näe Antti Niemen ja Niko Hovisen kehityksessä ja sen Pelicansille tuoman hyödyn & Pasi Nurmisen välillä mitään yhteyttä? Hyvä maalivahtivalmentaja tekee halvasta, potentiaalisesta veskasta voittajavahdin, jolloin rahaa voi käyttää muuhunkin. Liigassa tätä ei tee kukaan niin hyvin kuin Nupe ja Ylösen Upi.

Tottahan toki, en ole sitä koskaan kiistänytkään että Nurminen on tehnyt helvetin hyvää työtä. Mutta muut tekijät todistetusti määräävät mikä se kauden lopputulos on.

En näytä kiekkoihmistä, mutta myönnän olleeni väärässä siinä, että tähän skeidaan kannattaisi jotain kommentoida. Jos levy on jäänyt päälle, niin antaa sen soida.

En mä muuta odottanutkaan kun argumentit loppuu, umpikujaan oisit ittes ajanut vastaamalla.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Kuka oli toissakeväänä suurin itkijä että sopimuksista pidettävä kiinni ja että Jalosen pitäisi vastata teoistaan oikeudessa? Nupe on täysfeikki ja teki itse oharit omistamalleen seuralle...voiko enää surkeammin asiaa hoitaa. Amisjuntti sai rahaa ja myi "periaatteensa" samantien Matikaisen perässä. Nyt kaikki Arsi Haakanat ja muut Pelicans toimiston työntekijät sitten tietenkin vastaa että asia oli kyllä sovittu...Hah!

Kovasti näyttää trollia ahdistavan. Vastataan siitä huolimatta.

Minulle Nupe edustaa lätkäjätkää, joka on ihan täysillä mukana aina mihin ryhtyy.

En taustoja kaikkinensa tunne, mutta sen kuvan minkä olen saanut, Nupe on ollut yksi merkittävimmistä tekijöistä johtamassa lahtelaista kiekkoilua konkurssiseurasta nykyiseen tilaansa.

Joten ole hiljaa.
 

Mike Hyndman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Ihan järkevä siirto niin Nupen, kuin koko Pelicansinkin kannalta. Loppuunpalamisen oireet alkoivat jo välillä paistaa Nupen otteissa.

Kyllähän Nupe on laittanut itsensä peliin Pelicansin olemassaolon puolesta 100 taulussa ja on vaatinut sitä muiltakin.

Omistajana on tahtonut häärätä ehkäpä sellaisillakin sektoreilla jotka joku toinenkin pystyisi hoitamaan, mutta kun pitää ite.

Siellä voi olla muillakin loppuunpalaminen lähellä ja pieni hajurako omistaja, valmetaja, pelaajakoordinattori ym. Nupeen voi olla tervetullut kaikille osapuolille.

Pelicans on noussut sellaiseen asemaan taludellisesti sekä pelillisesti, että Nupe voi tyytyväisin mielin vetää "välikauden" tai pari Veli Venäläisen piikkiin.

Eiköhän nykyisillä viestintävälineillä myös Pelicansin asiat pysy Nupen kontrollissa vallan mainiosti. Onhan siellä Peliittojenkin toimitusjohtaja samassa orkesterissa.

Haasteet Pelicansissa on periaatteessa voitettu ja pääpelikaanin nokka suuntaa kohti uusia haasteita.

Eihän sitä tiedä vaikka saataisiin Omskista hyvä farmiseura Pelicansille, kun venäläinen pelaajaruletti pyörähtää kauden alettua.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aivan täyttä paskaa sanoa Nupen olevan feikki ja feidaavan Pelsut.
Ilman Nupea Pelicans tuskin olisi edes mestistason joukkue, koska hän on tehnyt niin ison työn Pelsujen puolesta.

Nupe ei ole mitään velkaa Pelsuille, päinvastoin.
 
Nupe ei ole mitään velkaa Pelsuille, päinvastoin.

Juurikin näin. Ja jokainenhan tietää ettei kaikki ole ikuista, ihme että on jaksanut näinkin pitkään pyöriä samoissa ympyröissä. Kiekossa kun liikkuminen on niin paljon yleisempää verraten parinteiseen palkkatyöhön.
 

radwar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Brynäs, Dynamo Mockba
Kovasti näyttää trollia ahdistavan. Vastataan siitä huolimatta.

Minulle Nupe edustaa lätkäjätkää, joka on ihan täysillä mukana aina mihin ryhtyy.

En taustoja kaikkinensa tunne, mutta sen kuvan minkä olen saanut, Nupe on ollut yksi merkittävimmistä tekijöistä johtamassa lahtelaista kiekkoilua konkurssiseurasta nykyiseen tilaansa.

Joten ole hiljaa.

Tätä faktaa en ole edes yrittänyt kiistää. Nupehan on suurin syy koko Lahden kiekkoilin kukoistukseen ja hyvä niin. Pointti oli siinä että Nupe meuhkas Jaloselle oikeuskäsittelyjä ym ja nyt itse teki saman tempun. Lyhyt on muisti hyppyrimäen juurella!
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tätä faktaa en ole edes yrittänyt kiistää. Nupehan on suurin syy koko Lahden kiekkoilin kukoistukseen ja hyvä niin. Pointti oli siinä että Nupe meuhkas Jaloselle oikeuskäsittelyjä ym ja nyt itse teki saman tempun. Lyhyt on muisti hyppyrimäen juurella!

Meinaatko, että Nupe ei ole sopinut siirtoa seurajohdon kanssa toisin kuin KJ? Ihme kitinää. Nupe on seuran omistaja eikä varmasti ole loikannut noin vain Venäjälle. Järki käteen, vaikka trollaatkin.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tätä faktaa en ole edes yrittänyt kiistää. Nupehan on suurin syy koko Lahden kiekkoilin kukoistukseen ja hyvä niin. Pointti oli siinä että Nupe meuhkas Jaloselle oikeuskäsittelyjä ym ja nyt itse teki saman tempun. Lyhyt on muisti hyppyrimäen juurella!

Miten Nupe teki saman tempun? Minkälainen sopimus Nupella on omistamansa seuran kanssa? Eikö Nupe ollut yhteydessä omistamaansa seuraan, että on lähdössä? Nupe oli siis periaatteessa sopinut itsensä kanssa, että on Pelicansin maalivahtivalmentaja myös ensi kaudella?

Ei ole lyhyt muisti, ei vaan ole millään tasolla vertailukelpoisia Nurmisen lähtö ja Jalosen oharit.
 
Miten Nupe teki saman tempun?

Nurminen lupasi tulla omistajaksi ja valmentajaksi mutta peruikin päätöksen sopimuksesta huolimatta eikä koskaan saapunut ja häipyi Venäjälle tai Jalonen teki loppuelämän mittaisen sopimuksen Pelicansin kanssa.

En vain ole nyt varma kumpaa radwar tässä ajaa takaa.
 

Epsilon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahti vs. Everybody
Kesällä jääny tää keskustelupalstojen seuraaminen vähemmälle, mutta Joel Mustoseen liittyen löytyi viesti melkoisen luotettavalta Flying Pelicansin kirjoittajalta:
Re: Pelicans kaudella 2012-2013

Postby Pekko P » Tue Jul 17, 2012 6:44 pm
Ei ole tulossa koska on "tullut"jo pelaa Pelsuissa ensi kaudella.

Kyllähän Mustoselle käyttöä löytyisi nyky rosterista. Toistaiseksi meillä ei ole kuin kolme sentteriä Goren (okei saattaa pelata myös laidalla), Immonen ja Paakkis.
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En ole tähän Nurminen KHL vääntöön jaksanut ottaa kantaa mutta otetaan nyt edes hieman.

Itseäni ei häiritse tippaakaan että Nurminen lähtee / lähti KHL:n valmentamaan. A, saa hyvät hillot B, jeesaa osaltaan myös Pelicansia rahallisesti C, ilman Nupenkin päivittäistä kulkemista Isku-Areenalla pärjätään (nykyään) D, On nyt ja tulevaisuudessakin ikuinen Pelikaani.

Pelicans on sen verran ottanut askelia eteenpäin (osaltaan myös kiitos Nupen) että se pärjää tällähetkellä loistavasti myös nykyisellä kokoonpanolla jonka orkesteria johtaa muuan Kaarna TJ nuijallaan.

Tietysti nyt pitää etsiä korvaava herra mv-valmennukseen joten mistä lie sellaisia löytää.. Ainakaan yhtä hyvää ei ole tarjolla tiettävästi missään.

Asia joka ainakin itseä askarruttaa Nupen mahdollisen lähtemisen myötä on se, että eihän tuo tulevan kauden maalivahti kaksikko / kolmikko nyt mitenkään kovin hekumaaniselta näytä ennakkoon nähden, ja vielä suuremmin se siihen vaikuttaa että mihin suuntaan se on menevä ilman Nurmisen oppeja? Jollain tapaa luottavaisin mielin olisi ollut Nupen mv-valmennuksen myötä enemmän mutta.. Niin.. Katsotaan nyt sitten.
 
Suosikkijoukkue
Gouged Eye, Eddie Shore
Pienen pieni ajatusleikki.

JOS Nupea kiinnostaisi valmennuksessa muukin kuin mv-valmennus, niin mahdollisuudet siihen olisi Suomessa Pelicanssin lisäksi mikä muu ilman, että eteen tulisi oman Pelicans-omistuksen myyminen case-Markkanen. Voidaanko olettaa, että tuo myyntiehto olisi realistinen Nupen kohdalla?

Tällöin vaihtoehdoksi jäisi vain Pelicans ja nosto olisi mv-sektorilta päävalmentajaksi olisi aika Do or Die, jossa aika paljon menetettävää, muillakin kuin ao. henkilöllä, kun ajattelee kuinka joukkuetta on brändätty fani ja b-b markkinoille Nupella. Jos joulutaukona hommaa pitäisi purkaa, niin millä hinnalla sitä oikeasti tehtäisiin ja kuka sen tekisi?

Paras vaihtoehto liene mennä ulkomaille sellaisessa kokoonpanossa, joka antaa omalle kehittymiselle turvaa. Venäjällä mono heilahtaa nopeasti, mutta tämä mahdollinen Matikainen-Heiskanen-Nurminen- skenario tarjonnee aika hyvän ympäristön ja taloudellinen turva pamahtaa näissä etupainotteisesti.

JOS kaikki menisi päin mäntyä, niin pahimmillaan Nupe saisi hieman lepoa ja etäisyyttä varmaankin suhteellisen rankasta putkesta mikä takana. Tämän hedelmät tuskin jäävät Pelicanssilta väliin.
JOS kaikki menee ok tai paremmin, niin tuskinpa omistaja pantaa tieto-taitoaan omistamaltaan yritykseltä jollain aikavälillä.

Nupella on Pelicanssilta miltei vain ja ainoastaan saatavaa. Nyt mv-valmentajan lähteminen ei ole hyvä juttu, mutta ei ylitsepääsemätön ja voipi olla, että jotain voirahojakin saadaan. Tämä on kuitenkin mielestäni aika sivuasia kokonaisuutta ajatellen.

Case-Jalosen vertaaminen tähän Nupesgateen on täyshuti.

Ja kyllä mua vaan kutkuttaa ajatus siitä, että kokemusta saanut kv-valmentaja joskus olisi päävalmentajana Lahdessa ja olisipa vielä kylän oma poika ;)
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Tätä faktaa en ole edes yrittänyt kiistää. Nupehan on suurin syy koko Lahden kiekkoilin kukoistukseen ja hyvä niin. Pointti oli siinä että Nupe meuhkas Jaloselle oikeuskäsittelyjä ym ja nyt itse teki saman tempun. Lyhyt on muisti hyppyrimäen juurella!

Sinulla varmaan on sisäpiirin tietoa tästä "tempusta". Ehkä halutessasi kerrot, ettet trollauksen lisäksi jättäisi itsestäsi kohtullista typerykseen viittaavaa vaikutelmaa.

Voi toki olla, että Pelicansin osaomistaja Nurminen on laittanut suksensa ristiin itsensä kanssa ja lähtenyt kostoksi valmentajaksi venäjälle. Voisin kuitenkin kuvitella, että taustalla on harkittu ja yhteisymmärryksessä tehty sopimus Pelicansin suuntaan.

Luuserikojootin ohareita ei tässä yhteydessä kannata nostaa esille.

Say no more.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös