Lähtivät samalla koneella Heiskasen kanssa.sovsport.ru
Nurminen ilmeisesti on jo Omskissa Matikaisen kanssa. Pelicansille varmasti ihan hyvä juttu, että intohimoinen(?) osaomistaja saa vähän lisäeuroja pankkitilille.
Lähtivät samalla koneella Heiskasen kanssa.sovsport.ru
Nurminen ilmeisesti on jo Omskissa Matikaisen kanssa. Pelicansille varmasti ihan hyvä juttu, että intohimoinen(?) osaomistaja saa vähän lisäeuroja pankkitilille.
Jonkun sakkelindforsin vastatessa veskareista Toivolan paskakiekolla oltaisiin oltu varma karsija jo jouluna ilman mitään mahkuja kamppailla Tepsin kanssa karsintojen välttämisestä. Ja edelleen tänä keväänä jo Kärpät ois lyöny Pelicansin lauluun ilman kuumia veskoja.Tämähän ei ole yhtään Nurmiselta pois, teki täyden kympin työtä. Mutta sillä työllä voidaan olla yhtä hyvin karsimassa kuin finaaleissa.
Pitkään on täysfeikki jaksanu roikkua firmassaan mukana vuodesta nollakuus lähtien noin viidessä eri pestissä, välillä samanaikaisestikin. Paska homma että lähtee, mutta tsekataan ensin rahallinen korvaus, seuraaja mv-koutsina ja tämän tulokset nykyisten veskojen kanssa. Ja hieraistaan Robinin selkää sen verran, että toki enemmän kusessa IFK on Matikaisen lähettyä kuin Pelicans Nupen lähettyä.Kuka oli toissakeväänä suurin itkijä että sopimuksista pidettävä kiinni ja että Jalosen pitäisi vastata teoistaan oikeudessa? Nupe on täysfeikki ja teki itse oharit omistamalleen seuralle...voiko enää surkeammin asiaa hoitaa. Amisjuntti sai rahaa ja myi "periaatteensa" samantien Matikaisen perässä. Nyt kaikki Arsi Haakanat ja muut Pelicans toimiston työntekijät sitten tietenkin vastaa että asia oli kyllä sovittu...Hah!
Yhtä sitovia, mutta "todistusvaikutukset" eri planeetalta. Mitä tarkoitat?
Kuka oli toissakeväänä suurin itkijä että sopimuksista pidettävä kiinni ja että Jalosen pitäisi vastata teoistaan oikeudessa? Nupe on täysfeikki ja teki itse oharit omistamalleen seuralle...voiko enää surkeammin asiaa hoitaa. Amisjuntti sai rahaa ja myi "periaatteensa" samantien Matikaisen perässä. Nyt kaikki Arsi Haakanat ja muut Pelicans toimiston työntekijät sitten tietenkin vastaa että asia oli kyllä sovittu...Hah!
Saamasi pitää.Nupe on täysfeikki ja teki itse oharit omistamalleen seuralle...voiko enää surkeammin asiaa hoitaa. Amisjuntti sai rahaa ja myi "periaatteensa" samantien Matikaisen perässä. Nyt kaikki Arsi Haakanat ja muut Pelicans toimiston työntekijät sitten tietenkin vastaa että asia oli kyllä sovittu...Hah!
Siinä se ero ja tärkeys mitataan, eikä tuolla sun teorialla, että kun kasaat tarpeeksi paskan joukkueen niin maailman paraskaan mv-koutsi ei voi karsintoja välttää. Totaalisen puusilmäistä tarkastella asiaa pelkästään siltä kantilta, että "mulla on tämmönen arvojärjestys, jonka mukaan..."
En näytä kiekkoihmistä, mutta myönnän olleeni väärässä siinä, että tähän skeidaan kannattaisi jotain kommentoida. Jos levy on jäänyt päälle, niin antaa sen soida.Näytä mulle se kiekkoihminen, kenelle ei ole tärkeämpää hyvä hyökkäys, puolustus ja päävalmentaja ennen maalivahtivalmentajaa? Kun viittasit että "mulla on tämmönen arvojärjestys".
Paska koutsi, paska pelaajisto ja Nurminen -> Karsintaan
Hyvä koutsi, hyvä pelaajisto ja Nurminen -> Finaaleihin.
En tiiä voiko tota enää selkeämmin esittää, mutta kysytään silti mitkä olivat muuttujat tässä?
Näytä mulle se kiekkoihminen, kenelle ei ole tärkeämpää hyvä hyökkäys, puolustus ja päävalmentaja ennen maalivahtivalmentajaa? Kun viittasit että "mulla on tämmönen arvojärjestys".
Paska koutsi, paska pelaajisto ja Nurminen -> Karsintaan
Hyvä koutsi, hyvä pelaajisto ja Nurminen -> Finaaleihin.
En tiiä voiko tota enää selkeämmin esittää, mutta kysytään silti mitkä olivat muuttujat tässä?
Mukavaa, että Pelicans on tärkeä asia myös siellä nykäskylässä. Älä turhaan huolehi.
Etkö näe Antti Niemen ja Niko Hovisen kehityksessä ja sen Pelicansille tuoman hyödyn & Pasi Nurmisen välillä mitään yhteyttä? Hyvä maalivahtivalmentaja tekee halvasta, potentiaalisesta veskasta voittajavahdin, jolloin rahaa voi käyttää muuhunkin. Liigassa tätä ei tee kukaan niin hyvin kuin Nupe ja Ylösen Upi.
En näytä kiekkoihmistä, mutta myönnän olleeni väärässä siinä, että tähän skeidaan kannattaisi jotain kommentoida. Jos levy on jäänyt päälle, niin antaa sen soida.
Kuka oli toissakeväänä suurin itkijä että sopimuksista pidettävä kiinni ja että Jalosen pitäisi vastata teoistaan oikeudessa? Nupe on täysfeikki ja teki itse oharit omistamalleen seuralle...voiko enää surkeammin asiaa hoitaa. Amisjuntti sai rahaa ja myi "periaatteensa" samantien Matikaisen perässä. Nyt kaikki Arsi Haakanat ja muut Pelicans toimiston työntekijät sitten tietenkin vastaa että asia oli kyllä sovittu...Hah!
Nupe ei ole mitään velkaa Pelsuille, päinvastoin.
Kovasti näyttää trollia ahdistavan. Vastataan siitä huolimatta.
Minulle Nupe edustaa lätkäjätkää, joka on ihan täysillä mukana aina mihin ryhtyy.
En taustoja kaikkinensa tunne, mutta sen kuvan minkä olen saanut, Nupe on ollut yksi merkittävimmistä tekijöistä johtamassa lahtelaista kiekkoilua konkurssiseurasta nykyiseen tilaansa.
Joten ole hiljaa.
Tätä faktaa en ole edes yrittänyt kiistää. Nupehan on suurin syy koko Lahden kiekkoilin kukoistukseen ja hyvä niin. Pointti oli siinä että Nupe meuhkas Jaloselle oikeuskäsittelyjä ym ja nyt itse teki saman tempun. Lyhyt on muisti hyppyrimäen juurella!
Tätä faktaa en ole edes yrittänyt kiistää. Nupehan on suurin syy koko Lahden kiekkoilin kukoistukseen ja hyvä niin. Pointti oli siinä että Nupe meuhkas Jaloselle oikeuskäsittelyjä ym ja nyt itse teki saman tempun. Lyhyt on muisti hyppyrimäen juurella!
Miten Nupe teki saman tempun?
Re: Pelicans kaudella 2012-2013
Postby Pekko P » Tue Jul 17, 2012 6:44 pm
Ei ole tulossa koska on "tullut"jo pelaa Pelsuissa ensi kaudella.