Pelicans ja CHL 2024–2025

• 113 272
  • 1 734

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
5-0 ICEHL jengiä vastaan. Hyi v*ttu.
Olin just tulossa sanomaan, et kukaan voi tuskin väittää et oltais huonommalle hävitty - kahdesti. Ettei olis kaverilla ollut pari ei-vakiokokoonpanon junnuakin siellä Itävallan maajoukkuehyökkääjien ja karvaperseisten kanukkipakkien välissä.

Mä en ainakaan ajatellut, että meidän "kasvattajaseuralla" olisi helppoa tullut tuon voittamaan tottuneen nipun kanssa. Eteenpäin.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Olin just tulossa sanomaan, et kukaan voi tuskin väittää et oltais huonommalle hävitty - kahdesti. Ettei olis kaverilla ollut pari ei-vakiokokoonpanon junnuakin siellä Itävallan maajoukkuehyökkääjien ja karvaperseisten kanukkipakkien välissä.
Ei tietenkään hävitty.

Me ollaan vaan ihan v*tun paska, sekasin oleva jengi tällä hetkellä. Kyllä tälläisten ICEHL jengien pitäisi olla lähtökohtaisesti suupala meille vaikka kuinka olisivatkin tottuneet voittamaan, mutta tasoero olikin päätähuimaava..Toisinpäin.

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tietenkään hävitty.

Me ollaan vaan ihan v*tun paska, sekasin oleva jengi tällä hetkellä. Kyllä tälläisten ICEHL jengien pitäisi olla suupala meille vaikka kuinka olisivatkin tottuneet voittamaan, mutta tasoero olikin päätähuimaava..Toisinpäin.
Kun mä tässä just mietin, et kyllä me varmaan pelaajabudjetissakin tuolle mehujengille hävitään? Kai? Vai? Miten se sarja sitten heistä niin paskan tekisi?

Ei toki tämäkään sitä muuttais, et peli ei nyt toimi halutulla tavalla. Toisaalta, jos se Purren tolppa olis ollut sisällä niin saatettais nyt olla jatkoilla.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Kun mä tässä just mietin, et kyllä me varmaan pelaajabudjetissakin tuolle mehujengille hävitään? Kai? Vai? Miten se sarja sitten heistä niin paskan tekisi?

Ei toki tämäkään sitä muuttais, et peli ei nyt toimi halutulla tavalla. Toisaalta, jos se Purren tholppa olis ollut sisällä niin saatettais nyt olla jatkoilla.
Ok. Suupala osaltani oli täysin liioiteltua.

Unkarin, Slovenian, Itävallan, Italian sekoitusliigan poppoon silti ei pitäisi pyöritellä meitä kuin märkää rättiä vaikka ois kuinka siivet selässä. Varmaan omia luuloja ja viime kohtaamisen havaintojen perusteella omissa papereissani sarjan ajattelin kyllä menevän eri lailla. Paperillahan näitä ei toki ratkaista ja paljon parempi jengi vei.

Juu, Purren tolppakudin sisään mennessä pelilliset solmut olisivat auenneet ja vieläkin mäteltäisiim jatkoaikaa. Toki, saattais toki olla niinkin =)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy