Sivustakatsoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpäsen Karelin.
Oisit mennyt vaan nukkumaan =)Helpommalla oltais päästy antamalla suoraan luovutusvoitto tästä pelistä.
5-0 ICEHL jengiä vastaan. Hyi v*ttu.
Oisit mennyt vaan nukkumaan =)Helpommalla oltais päästy antamalla suoraan luovutusvoitto tästä pelistä.
5-0 ICEHL jengiä vastaan. Hyi v*ttu.
No en sentään katsonut enää kolmatta erää, vaan täällä peiton alla ja Family Guy pyörimässä Starilta.Oisit mennyt vaan nukkumaan =)
Olin just tulossa sanomaan, et kukaan voi tuskin väittää et oltais huonommalle hävitty - kahdesti. Ettei olis kaverilla ollut pari ei-vakiokokoonpanon junnuakin siellä Itävallan maajoukkuehyökkääjien ja karvaperseisten kanukkipakkien välissä.5-0 ICEHL jengiä vastaan. Hyi v*ttu.
Ei tietenkään hävitty.Olin just tulossa sanomaan, et kukaan voi tuskin väittää et oltais huonommalle hävitty - kahdesti. Ettei olis kaverilla ollut pari ei-vakiokokoonpanon junnuakin siellä Itävallan maajoukkuehyökkääjien ja karvaperseisten kanukkipakkien välissä.
Kun mä tässä just mietin, et kyllä me varmaan pelaajabudjetissakin tuolle mehujengille hävitään? Kai? Vai? Miten se sarja sitten heistä niin paskan tekisi?Ei tietenkään hävitty.
Me ollaan vaan ihan v*tun paska, sekasin oleva jengi tällä hetkellä. Kyllä tälläisten ICEHL jengien pitäisi olla suupala meille vaikka kuinka olisivatkin tottuneet voittamaan, mutta tasoero olikin päätähuimaava..Toisinpäin.
Ok. Suupala osaltani oli täysin liioiteltua.Kun mä tässä just mietin, et kyllä me varmaan pelaajabudjetissakin tuolle mehujengille hävitään? Kai? Vai? Miten se sarja sitten heistä niin paskan tekisi?
Ei toki tämäkään sitä muuttais, et peli ei nyt toimi halutulla tavalla. Toisaalta, jos se Purren tholppa olis ollut sisällä niin saatettais nyt olla jatkoilla.
Oikea Lepa on Juha LeimuKuka on Lepa?aukko mulla sivistyksessä.