Pelicans ja CHL 2024–2025

• 103 787
  • 1 598

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Jäähy hylättiin, eli maali hyväksyttiin. Oli vaan hämmentävää, kun kukaan ei tiennyt mitä tarkastetaan ja sitten tuomari levittää kädet... Itse ainakin hetkellisesti luulin, että maali hylättiin
Ili kuulutti sentään hallissa että isoa rangaistusta katsotaan.

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Sanokaa vaan jos ette halua tänne muiden joukkueiden kannattajien kirjoittavan ja en jatka tästä enempää, mutta mitä ihmettä Pelicansille on tapahtunut? Kun katsoo rosteria niin on aivan käsittämätöntä miten huonosti pelataan Itävaltalaista joukkuetta vastaan. Onko peli ollut näin surkeaa koko kauden?

Onko päävalmentajan vaihtumisesta ollut huhua tms.?

Ja anteeksi tosiaan vieraisiin huutelu mutta minua kiinnostaa tämä CHL ja ihmetyttää todella kuinka surkeasti Pelicans pelaa.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Syöttöpeli on tänää aivan hirveellä tasolla.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Sanokaa vaan jos ette halua tänne muiden joukkueiden kannattajien kirjoittavan ja en jatka tästä enempää, mutta mitä ihmettä Pelicansille on tapahtunut? Kun katsoo rosteria niin on aivan käsittämätöntä miten huonosti pelataan Itävaltalaista joukkuetta vastaan. Onko peli ollut näin surkeaa koko kauden?

Ja anteeksi tosiaan vieraisiin huutelu mutta minua kiinnostaa tämä CHL ja ihmetyttää todella kuinka surkeasti Pelicans pelaa.
Ei ole ollut näin surkeaa ja sehän se ongelma onkin ollut, heittelee taso niin helvetisti ihan pelien sisälläkin.

Viisikkopelissä ollut isoja ongelmia tosin läpi kauden ja tuskin meillä riittää massit maksaa kahdelle valmentajalle samaan aikaa, joten Ylli jatkanee, menee syteen tai saveen.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tältä jos peli näyttää vielä Liigan puolella saa Yllin potkia vittuu mun puolesta samantien

Suosikkijoukkue
Pelicans

Ei ole tapahtunut mitään, jos viime kauteen verrataan. Samalta se peli näytti silloinkin tässä vaiheessa kautta. Nyt toki uupuu rosterista ykkössentteri ja ykkösmaalivahti, jotka viime kaudella löytyivät tässä vaiheessa.

Frykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes
Vilen tosiaan melkosen pihalla. Alkukaudesta ennen loukkia näytti hyvältä hänen osaltaan, nyt ei niinkään.

Kalunykista sen verran kun tästä läheltä näkee että jotenkin alistuneen näköinen, ei oikein näytä nauttivan pelaamisesta juurikaan

Naruranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan hyvä pyöritys tuossa tokan erän loppuun, mutta pyöritykseksi jäikin. Ei tainnut yhtään vetoa kenenkään lavasta lähteä, jolloin vaikea niitä maaleja saada.

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vilen tosiaan melkosen pihalla. Alkukaudesta ennen loukkia näytti hyvältä hänen osaltaan, nyt ei niinkään.

Kalunykista sen verran kun tästä läheltä näkee että jotenkin alistuneen näköinen, ei oikein näytä nauttivan pelaamisesta juurikaan
En minäkään nauttisi jos olisi myyty kesken pelin Sveitsiin, mutta silti pelailen Iskulla ja odottelen milloin lento lähtee..

Vilen on kyllä tosi huono. Ei mahda mitään.

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans

Tuo Itävallan jengi on parempi kuin Saipa keskimäärin viimeisen viiden kauden ajalta, joten se siitä ihmettelystä.
Ei tuo pelin taso päätä huimaa, mutta en näiltä peleiltä paljon muuta odottanutkaan.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilenille, Kalulle ja yvlle ihan helvetin isot lampaanperseet tänään. Sysipaskaa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy