Ili kuulutti sentään hallissa että isoa rangaistusta katsotaan.Jäähy hylättiin, eli maali hyväksyttiin. Oli vaan hämmentävää, kun kukaan ei tiennyt mitä tarkastetaan ja sitten tuomari levittää kädet... Itse ainakin hetkellisesti luulin, että maali hylättiin
Joo voi olla, telkkarista katsottuna en itse kuullut.Ili kuulutti sentään hallissa että isoa rangaistusta katsotaan.
Ei ole ollut näin surkeaa ja sehän se ongelma onkin ollut, heittelee taso niin helvetisti ihan pelien sisälläkin.Sanokaa vaan jos ette halua tänne muiden joukkueiden kannattajien kirjoittavan ja en jatka tästä enempää, mutta mitä ihmettä Pelicansille on tapahtunut? Kun katsoo rosteria niin on aivan käsittämätöntä miten huonosti pelataan Itävaltalaista joukkuetta vastaan. Onko peli ollut näin surkeaa koko kauden?
Onko päävalmentajan vaihtumisesta ollut huhua tms.?
Ja anteeksi tosiaan vieraisiin huutelu mutta minua kiinnostaa tämä CHL ja ihmetyttää todella kuinka surkeasti Pelicans pelaa.
Onhan tuolla Salzburgilla ihan pelimiehiäkin, mutta pelinlaatu tosiaan ei päätä huimaa.Kun katsoo rosteria niin on aivan käsittämätöntä miten huonosti pelataan Itävaltalaista joukkuetta vastaan.
Ei ole tapahtunut mitään, jos viime kauteen verrataan. Samalta se peli näytti silloinkin tässä vaiheessa kautta. Nyt toki uupuu rosterista ykkössentteri ja ykkösmaalivahti, jotka viime kaudella löytyivät tässä vaiheessa.Sanokaa vaan jos ette halua tänne muiden joukkueiden kannattajien kirjoittavan ja en jatka tästä enempää, mutta mitä ihmettä Pelicansille on tapahtunut? Kun katsoo rosteria niin on aivan käsittämätöntä miten huonosti pelataan Itävaltalaista joukkuetta vastaan. Onko peli ollut näin surkeaa koko kauden?
Ja anteeksi tosiaan vieraisiin huutelu mutta minua kiinnostaa tämä CHL ja ihmetyttää todella kuinka surkeasti Pelicans pelaa.
Juu, ei tämä Salzburg nyt mikään kaljaliigajengi ole, mutta kyllä Liigassakin tulee pahempaa vastustajaa vastaan joka viikko.Onhan tuolla Salzburgilla ihan pelimiehiäkin, mutta pelinlaatu tosiaan ei päätä huimaa.
Vileniä ei pitäisi todellakaan peluuttaa Horkyn ja Iikan välissä. Ei ole kemioita ei sitten yhtään, sekä hidastaa noiden kahden peliä kiekon hautomisillaan.Siis on tää nyt aika hirveä tilanne, että tulee jo Miro Väänästä ikävä kun kattoo tota Vilenin sekoilua.
En minäkään nauttisi jos olisi myyty kesken pelin Sveitsiin, mutta silti pelailen Iskulla ja odottelen milloin lento lähtee..Vilen tosiaan melkosen pihalla. Alkukaudesta ennen loukkia näytti hyvältä hänen osaltaan, nyt ei niinkään.
Kalunykista sen verran kun tästä läheltä näkee että jotenkin alistuneen näköinen, ei oikein näytä nauttivan pelaamisesta juurikaan
Ei mahdu omaan filosofiaan (kentällä, kuin katsomossa) tämmöinen. Treenit, harkkapelit, tai pelit, niin täysiä vedetään aina.Harvemmin harjoituspeleissä munia tai raivoa käytetään.
Näissä höntsissä korkeintaan puolivaloilla, ja sekin valitettavasti riittää jatkopeleihin.täysiä vedetään aina.
Tuo Itävallan jengi on parempi kuin Saipa keskimäärin viimeisen viiden kauden ajalta, joten se siitä ihmettelystä.Sanokaa vaan jos ette halua tänne muiden joukkueiden kannattajien kirjoittavan ja en jatka tästä enempää, mutta mitä ihmettä Pelicansille on tapahtunut? Kun katsoo rosteria niin on aivan käsittämätöntä miten huonosti pelataan Itävaltalaista joukkuetta vastaan. Onko peli ollut näin surkeaa koko kauden?