Pelicans ja CHL 2024–2025

• 105 833
  • 1 602

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Pahoittelut etten oikein tunne tsekkiläistä jääkiekkoskeneä, mutta tietääkö joku onko tuo Pardubice jonkun yksittäisen massipäällikön kiva pikku harrastus vai veteleekö jengit Tsekissä laajemminkin tuommoisilla budjeteilla? Tuntuu aika hurjalta erolta kun vertaa kotimaiseen liigaan. Itse olen jotenkin pitänyt Tsekin sarjaa lähinnä jonain veteraanipelaajien höntsykaljaliigana.
Pardubicen pääomistajana toimii tsekkimiljardööri Petr Dědek, joka on listattu Forbesin listalla vuonna 2024 Tšekin 39. varakkaimmaksi henkilöksi noin 12,2 miljardilla korunalla, eli sellainen 481 miljoonan euron varakkuus löytyy sieltä. Kelpaahan siinä tuollaista 12 miljoonan euron budjetilla operoivaa kiekkojengiä pyörittää kun on ihan karkkirahoista kyse. Sparta Prahallakin taitaa olla joku varakkaampi liikemies taustajoukoissaan, mikä mahdollistaa ihan älyttömän pelaajabudjetin.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ei tosta oikee mun silmään isoa tai oikeestana mitään jäähyä saa. En nähnyt mistä pelsu sai femman niin ei voi verrata.
Itseä ei haittaisi tämä ellei Hirvosen taklauksesta olisi annettu femmaa ekassa ja sitten tuo Riihisen huumorijäähy vielä päälle tästä erästä, mutta kun noista annettiin, niin kyllä tuostakin pitäisi kakkonen tulla

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Katoppa, uhrivuohi löydetty taas! Ihan hyvä vaan, ettei noita saa tuoda Suomessa katsomoon.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Voi helvetti sentään mitä nyt menitte tekemään... toivottavasti kostoksi Nupe juo kaikkien kaljat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy