Mainos

Pelicans ja CHL 2024–2025

• 114 460
  • 1 735

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pahoittelut etten oikein tunne tsekkiläistä jääkiekkoskeneä, mutta tietääkö joku onko tuo Pardubice jonkun yksittäisen massipäällikön kiva pikku harrastus vai veteleekö jengit Tsekissä laajemminkin tuommoisilla budjeteilla? Tuntuu aika hurjalta erolta kun vertaa kotimaiseen liigaan. Itse olen jotenkin pitänyt Tsekin sarjaa lähinnä jonain veteraanipelaajien höntsykaljaliigana.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämä olisi luultavasti meidän CHL-historian kovin päänahka, kun miettii miten monta Tšekin korunaa vastustajajoukkueella on pelaajabudjetissa käytössään.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tähän sopis nyt se LT:n chantti "Onko tuomareilla paskat housuissa?"

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Tätä chl:n tuomarityöskentelyä kun on päässyt seuraamaan niin alkaa tuntua, että liigassahan on lopulta aivan loistavat tuomarit. Tsiisus mitä vihellyksiä ja viheltämättä jättämisiä.
Juu tuntuu olevan aika harrastelijatasoa. Hupiviheltäjiä.

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Pahoittelut etten oikein tunne tsekkiläistä jääkiekkoskeneä, mutta tietääkö joku onko tuo Pardubice jonkun yksittäisen massipäällikön kiva pikku harrastus vai veteleekö jengit Tsekissä laajemminkin tuommoisilla budjeteilla? Tuntuu aika hurjalta erolta kun vertaa kotimaiseen liigaan. Itse olen jotenkin pitänyt Tsekin sarjaa lähinnä jonain veteraanipelaajien höntsykaljaliigana.
Siellä on muutama isompi seura ja sitten on pienempiä seuroja. Tsekeissä on iso keskustelu päällä, koska ollaan huolissaan sarjan tasosta. Rahaa kyllä löytyy, mutta kaikki nuoret pelaajat karkaavat Ruotsiin, Suomeen tai P-Amerikkaan.

Siellä on rahallisesti satsattu viime vuosina paljon juurikin pelaajabudjetteihin. Mutta ehkä se satsaus pitäisi kohdistaa ennemmin siihen että jokainen lahjakas pelaaja ei karkaa aina muualle kehittymään.

Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy