Vastasin jaksajalle, ja kyllä käytin lainausta. Susta pitäis tehdä kyllä mode tänne. Ois aineksia.No ollaanpas sitä nyt herkillä.
Käytä jatkossa tätä lainausta, niin tiedetään kaikki kenelle vastailet. :)
Vastasin jaksajalle, ja kyllä käytin lainausta. Susta pitäis tehdä kyllä mode tänne. Ois aineksia.No ollaanpas sitä nyt herkillä.
Käytä jatkossa tätä lainausta, niin tiedetään kaikki kenelle vastailet. :)
No jos ekassa erässä jää joku 5 päivänselvää viheltämättä, niin kyllä se nyt vähän tuntuu siltä, että yhtä joukkuetta vastaan vihelletään...
No sitten sullakin on näössä vikaa, suosittelen hakeutumaan tuomariksi, lahjoja selkeästi on.Mitä itse näin, niin yksi tai kaksi jäi viheltämättä, ja toista näistä tuskin tuomari näki.
Se on jännä ilmiö, että aina jokaisen joukkueen kannattajan mielestä omia sorsitaan. ;D
Vastasin jaksajalle, ja kyllä käytin lainausta. Susta pitäis tehdä kyllä mode tänne. Ois aineksia.
Oot liian vaatimaton, ja kyllä on, kuten tuo aikaisempi viesti osoitti. Kuinka käyttää oikeaoppisesti lainausta.Vastasit minulle tuohon "33v :D" viestiin.
Ja ei, ei pidä. Eikä ole.
No sitten sullakin on näössä vikaa, suosittelen hakeutumaan tuomariksi, lahjoja selkeästi on.
Tai ehkä pitää opetella ne säännöt ja katsoa peliä ilman fanilaseja..Menis edes 40% oikein...
Oot liian vaatimaton, ja kyllä on, kuten tuo aikaisempi viesti osoitti. Kuinka käyttää oikeaoppisesti lainausta.
Äläpä muuta virka. Tuli itse pelkästään näiden takia nyt sitten maksettua tuo viaplay, eikä muu sisältö siellä kiinnosta. Toivottavasti jää chl taival lyhyeksi, ettei tarvitse pitkään jatkaa tilausta...On kyllä sääli, että tätä ei näy enään Katsomon kautta.
Yritin samalla monia kymmeniä eri VPN palveluita, eikä mistäkään näkynyt matsi.
Äläpä muuta virka. Tuli itse pelkästään näiden takia nyt sitten maksettua tuo viaplay, eikä muu sisältö siellä kiinnosta. Toivottavasti jää chl taival lyhyeksi, ettei tarvitse pitkään jatkaa tilausta...
Mä sain näkyviin livetv.ru:staÄläpä muuta virka. Tuli itse pelkästään näiden takia nyt sitten maksettua tuo viaplay, eikä muu sisältö siellä kiinnosta. Toivottavasti jää chl taival lyhyeksi, ettei tarvitse pitkään jatkaa tilausta...