Mainos

Pelicans ja CHL 2024–2025

• 114 788
  • 1 735

Ja_maali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsut
Enska on vähintään yhden jalan parempi ku viime kaudella. Mietin jo lähteekö enää mutta näyttäis olevan annettavaa enemmänkin kuin vain nelosketjun jyräksi.
Jordan on tärkein yksittäinen pelaaja tossa jengissä. Hienosti liidaa kentällä ja vaihtopenkillä. Ai että tykkään!
Lindbom meijän uus ykkösveska? Luottoa ja pelejä vaan alle niin toi on tosi kova.
Tuksulle onneks maali. Tyrsky sano siitä joskus että "jos mulla olis semmonen ranne ni vetäisin joka paikasta".
Vuko vetää kovaa ja niin pitääki. Aina pitää vastustajaa sattua jos ajaa meijän maalille.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No jos ekassa erässä jää joku 5 päivänselvää viheltämättä, niin kyllä se nyt vähän tuntuu siltä, että yhtä joukkuetta vastaan vihelletään...

Mitä itse näin, niin yksi tai kaksi jäi viheltämättä, ja toista näistä tuskin tuomari näki.

Se on jännä ilmiö, että aina jokaisen joukkueen kannattajan mielestä omia sorsitaan. ;D

Naruranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On kyllä sääli, että tätä ei näy enään Katsomon kautta.
Yritin samalla monia kymmeniä eri VPN palveluita, eikä mistäkään näkynyt matsi.
Äläpä muuta virka. Tuli itse pelkästään näiden takia nyt sitten maksettua tuo viaplay, eikä muu sisältö siellä kiinnosta. Toivottavasti jää chl taival lyhyeksi, ettei tarvitse pitkään jatkaa tilausta...

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Äläpä muuta virka. Tuli itse pelkästään näiden takia nyt sitten maksettua tuo viaplay, eikä muu sisältö siellä kiinnosta. Toivottavasti jää chl taival lyhyeksi, ettei tarvitse pitkään jatkaa tilausta...

Täälläkin aiemmin mainitulta sivustolta näkkyy peli kyllä jos halajaa katsoa.

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Jep. Kyllä nää näkee ihan "melkein" laillisesti chl:n omilta sivuilta tai sitten vähän shadymmän sivuston kautta, joka tosiaan mainittiin tässäkin langassa aikaisemmin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Puolustuspelaaminen ollu aika perseestä kaverin jokasessa maalissa

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Semmosta sit, kyllä toi oman alueen peli on aika-ajoin paskaa vielä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy