Pelicans ja CHL 2023–2024

  • 137 481
  • 1 145

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tähän kiinnostavuuteen alkukaudesta vaikuttaa sekin tosiasia että ekat CHL pelit on harjoituskaudella ja joukkueiden pelilliset suoritukset on melko kaukana huipputasosta tässä vaiheessa.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mites tuonne Växjö peliin siis pääsee? Mulla lukee kausarissa runkosarja + chl. Pitäiskö sähköpostiin tulla joku koodi, ja se syöttää lippu.fi vai riittääkö kausarin näyttö ovella? Mielestäni aika sekavaa ollut tämä tiedottaminen
 

jokso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mites tuonne Växjö peliin siis pääsee? Mulla lukee kausarissa runkosarja + chl. Pitäiskö sähköpostiin tulla joku koodi, ja se syöttää lippu.fi vai riittääkö kausarin näyttö ovella? Mielestäni aika sekavaa ollut tämä tiedottaminen
Eikö kausarin pitäisi riittää kerran siinä CHL lukee.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Eikö kausarin pitäisi riittää kerran siinä CHL lukee.
Sain tänään sähköpostia lippupisteeltä, missä oli koodi, jolla saa lippu.fi:stä 3 chl lippua, eli luultavasti pitää lunastaa ne vielä erikseen.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Mullekkin tuli tänään koodi, meen ehkä seuraavaan. ekan pelin katon telkkarista kun kerran on Viaplayn tilaus.
 

surfa

Jäsen
Ollut ainakin aiemmin blokattu Suomessa, mutta jos käytät VPN voit katsella.
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin VPN itsessään ei tuota mitään lopputulosta, vaan VPN:n pitää palauttaa joku sopimusten ulkopuolinen maa lokaatioksi ja VPN tarjoaja ei saa olla streamin tarjoajan mustalla listalla.

Eli, saattaa toimia, tai olla toimimasta.
 

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Johan nyt on, tuli kausarit, luki + chl, nyt oli tullut sähköpostiin sitten kausarien lisäkoodit joilla saa liput matseihin. Ei vaan toimineet lippu.fi:ssä. Aaikamoista puuhastelua. Täytyypi käydä sitten ihan paikanpäällä huomenna.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Johan nyt on, tuli kausarit, luki + chl, nyt oli tullut sähköpostiin sitten kausarien lisäkoodit joilla saa liput matseihin. Ei vaan toimineet lippu.fi:ssä. Aaikamoista puuhastelua. Täytyypi käydä sitten ihan paikanpäällä huomenna.
Ja siis koodilla saa ostaa CHL-lipun hintaan 10 euroa. Eihän silloin voi sanoa että kausariin kuuluu CHL jos kuitenkin pitää maksaa.
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vihdoin tällä viikolla pelataan pisteistä! Växjöllä alla ’vain’ 2 harjoitusottelua ja kummassakin ottanut takkiin. Vaikea sanoa miten voimasuhteet menevät mutta unibet tarjoaa växjölle pienempää kerrointa, itse olisin melkein laittanut toisin päin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vihdoin tällä viikolla pelataan pisteistä! Växjöllä alla ’vain’ 2 harjoitusottelua ja kummassakin ottanut takkiin. Vaikea sanoa miten voimasuhteet menevät mutta unibet tarjoaa växjölle pienempää kerrointa, itse olisin melkein laittanut toisin päin.
Noh, hallitseva Ruotsin mestari kuitenkin kyseessä että sikäli ymmärrän jotenkin että veikkausfirmat pitävät Växjöä ennakkosuosikkina. Toisaalta nuo valmistavat kaksi peliä ei ihan putkeen heiltä menny. Molemmista tappiot ja molemmissa neljä maalia omiin.

Itse luotan että Pelicans pystyy haastamaan Växjön mutta kohtahan se nähdään. Ruotsalaiset vastustajat ei oo koskaan iisejä.
 

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Ja siis koodilla saa ostaa CHL-lipun hintaan 10 euroa. Eihän silloin voi sanoa että kausariin kuuluu CHL jos kuitenkin pitää maksaa.
Oisko noin? Tuosta ainakin käsittäisin että ei tarvinne maksaa?
 

Liitteet

  • Screenshot_20230829-073039.jpg
    Screenshot_20230829-073039.jpg
    174,4 KB · kertaa luettu: 161

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Ei helvetti mitä spedeilyä. Jotain pilipali koodeja kausikorttilaisille, jotka sitten eivät toimi. Ostin sitten noita 18-20,5€ lippuja pääsi hermot helpommalla. Mitä helvettiä nyt oikeesti? Eikö tähän kausikortti hommaan olisi voinut laittaa hintaan x kaikki pelit omalle paikalle ja paina nappia ja maksa. Tonneja tulee joka vuosi käytettyä näihin ja tällä tasolla puuhastelu kausikorttilaisille. En minä ainakaan edes kehtaa ketään häätää kausikortti paikalta vaan menen sitten ensimmäiseen vapaaseen siihen lähistölle. Rahallinen menetys mitätön, mutta tämä puuhastelu vituttaa.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ottakaa nyt jumalauta siellä toimistolla itseänne niskasta kiinni! Ei herranen aika tätä perseilyä ja joka vuosi jotain uutta paskaa vielä.
 

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itselläni toimi onneksi CHL-ilmaiskoodit ongelmitta. Valitsin ''Kausikorttilainen CHL-vapaalippu'' kampanjan ja lisäsin kaikki kolme peliä yksitellen ostoskoriin jonka jälkeen vain vahvistin tilauksen.
Eli jos kausikortissa lukee Chl niin pitääkö silti koodilla lunastaa lippu erikseen vai ei, aika sekavaa on ja jos asiasta kysyy esim. sähköpostitse osoitteesta pelicans@lippu.fi niin ei sieltä kukaan koskaan vastaa, ei nyt suuri vaiva olisi seuran puolelta selventää asiaa, ei yleensä kuulu lipun/kausikortin ostajan tehtäviin itse selvittää että pääseköhän tällä tilaisuuteen vai ei
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eli jos kausikortissa lukee Chl niin pitääkö silti koodilla lunastaa lippu erikseen vai ei, aika sekavaa on ja jos asiasta kysyy esim. sähköpostitse osoitteesta pelicans@lippu.fi niin ei sieltä kukaan koskaan vastaa, ei nyt suuri vaiva olisi seuran puolelta selventää asiaa, ei yleensä kuulu lipun/kausikortin ostajan tehtäviin itse selvittää että pääseköhän tällä tilaisuuteen vai ei
Kyllä täytyy. Sähköpostiin olisi pitänyt tulla koodi jolla saa hankittua nuo kolme lippua ilmaiseksi.
 

Kaidekuningas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, #16, #87
Onhan tää sketsi. Miten tää CHL-kuvio nyt on näin hankala toteuttaa? Viimeksi oli CHL included paketteja varsin helposti tarjolla. Itsellä on vieläkin laatikossa kortti, jossa +CHL -merkintä. Nyt pelataan sähköpostipingistä koodien kanssa... Tämä lippu.fi yhteistyö vaikuttaa myös aika epäonnistuneelta. Ei tämä ole ensimmäinen sekoilukerta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös