Pelicans ja CHL 2023–2024

  • 136 405
  • 1 143

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Alle kaks viikkoa CHL-avaukseen eikä lippuja kotipeleihin oo vieläkään saatavilla. Pitäiskö olla huolissaan?
Kuuluu strategiaan. Mitä myöhemmin laitetaan liput myyntiin, sitä korkeampi hinta dynaamisen hinnoittelun myötä voidaan lyödä jo heti kättelyssä.
 

Raakahanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsut
Kuuluu strategiaan. Mitä myöhemmin laitetaan liput myyntiin, sitä korkeampi hinta dynaamisen hinnoittelun myötä voidaan lyödä jo heti kättelyssä.
Meneekö tuo dynaaminen hinnoittelu ajan mukaan? Vai nouseeko lipun hinta sitä mukaa kun halli täyttyy (viimeiset paikat kaikkein kalleimmat eri kategorioissa). Sitä vaan pohdin, että jos halli myydään täyteen kuukautta, viikkoa tai päivää ennen pelipäivää, saako organisaatio saman rahan kuitenkin (ja kääntäen katsojat maksaa saman rahan lipuista)?
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Meneekö tuo dynaaminen hinnoittelu ajan mukaan?
Lainaus Pelicansin nettisivuilta: "Pelicansilla on käytössään dynaaminen lippuhinnoittelu, joka mahdollistaa sen, että mitä aikaisemmassa vaiheessa liput hankkii, sitä edullisemmin ne saa."

Mutta varmasti kauden aikana ollaan sormi pulssilla ja valmiita reagoimaan myös sen menekin mukaan.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Alle kaks viikkoa CHL-avaukseen eikä lippuja kotipeleihin oo vieläkään saatavilla. Pitäiskö olla huolissaan?
Varmaan pitäis soitella sinne että kuuluuko ne CHL- pelit omaan kausariin vai ei, kun selvästi niitä on joillekkin lupailtu ja joillekkin ei.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Ei taida kuulua niille ketkä heti uusivat. Jossain kohtaa alkovat markkinoimaa samalla hinnalla CHL pelejä kylkeen. Mielenkiintosta et uskolliset uusijat palkittiin huonommalla diilillä...
Jep, samaa mietin. Olis vissiin pitäny peruuttaa ja sit tilata uusiks niin olisikin saanut tämän edun itselleen...
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei taida kuulua niille ketkä heti uusivat. Jossain kohtaa alkovat markkinoimaa samalla hinnalla CHL pelejä kylkeen. Mielenkiintosta et uskolliset uusijat palkittiin huonommalla diilillä...
Pakettiin kuului ainakin ennen hinnan nostoja CHL:n alkusarjan pelit sekä 20€ lahjakortti Pelicansin ravintoloihin jokaista ostettua kausaria kohti.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Pakettiin kuului ainakin ennen hinnan nostoja CHL:n alkusarjan pelit sekä 20€ lahjakortti Pelicansin ravintoloihin jokaista ostettua kausaria kohti.
Tais muuten olla just tää paketti jota minullekin kaupiteltiin. Tulis jo se kausari.
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse hain elokuun alussa kausarin toimistolta ja eivät kuulemma kuulu CHL-ottelut kausariin vaan elokuun puoliväliin mennessä piti tulla sähköpostiin ottelukohtaiset alennuskoodit joilla liput 10€/peli. Eipä ole kyllä niitäkään näkynyt.
 

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Ompa outoo puuhastelua noitten kausareiden kanssa. Kyllä luulisi, että prioriteetti ois hoitaa hyvin maksavat asiakkaat.
 

Kaidekuningas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, #16, #87
Itelle tuli kausari postissa ilman mitään saatesanoja. Ei mainintoja CHLstä, eikä mitään puhetta. Oletan siis, että tuolla 10€ setillä siis mennään. Ostin lippu.fi:stä.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Riippuu siitä kenen kautta kausarin on ostanut
Aika kovaa puuhastelua, jos yksi myy kausikortin ohella CHL-peleihin alennustiketit ja joku toinen taas ei myy CHL-pelejä ollenkaan kausikortin ohella.

Itse ottaisin kyllä reippaasti maanantaina toimistolle yhteyttä ja kysyisin asiasta, siinä samassa pieni palaute että koittakaahan jatkossa skarpata näin yksinkertaisen asian kanssa.
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Riippuu siitä kenen kautta kausarin on ostanut.
Kenen kautta se kausari olisi sitten pitänyt ostaa kun itse hain toimistolta ja täältä näyttää myös löytyvän palstaveljiä jotka ovat lippu.fi-kautta kausarinsa hankkineet? Kaikkia yhdistää se ettei puhetta mistään kylkiäisistä ollut.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kenen kautta se kausari olisi sitten pitänyt ostaa kun itse hain toimistolta ja täältä näyttää myös löytyvän palstaveljiä jotka ovat lippu.fi-kautta kausarinsa hankkineet? Kaikkia yhdistää se ettei puhetta mistään kylkiäisistä ollut.
Mä oon hankkinut aikoinaan vuosia sitten Pelsun toimistosta ja nyt tuli automaattisena uusintana Lippu.fin kirjekuoressa, on toki tullut joitakin kertoja. Olisi mielestäni hyvä kuten tuossa aiemmin joku kirjoittikin huomioida myös vuosia automaattisesti uusineita kausanomistajia.
 

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Kenen kautta se kausari olisi sitten pitänyt ostaa kun itse hain toimistolta ja täältä näyttää myös löytyvän palstaveljiä jotka ovat lippu.fi-kautta kausarinsa hankkineet? Kaikkia yhdistää se ettei puhetta mistään kylkiäisistä ollut.
Solutionpro niminen firma soitti ja tarjosi, kun olen viime kaudella käynyt yksittäisissä peleissä, ja ostanut liput lippu.fi kautta. Laitoin toimistolle vielä varmistusviestiä, että onko ihan legit-toimija, niin kyllä oli.

"

Hinnat ovat samat meidän kautta kun netistä tilattaessa, mutta tilaamalla kausikortin meidän kautta,
saatte jokaista ostettua kausikorttia kohden 20 euron etusetelin ravintola tarjontaan kaupan päälliseksi sekä chl alkusarjan pelit!
"
 

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kenen kautta se kausari olisi sitten pitänyt ostaa kun itse hain toimistolta ja täältä näyttää myös löytyvän palstaveljiä jotka ovat lippu.fi-kautta kausarinsa hankkineet? Kaikkia yhdistää se ettei puhetta mistään kylkiäisistä ollut.
Soittelivat ja tarjosivat kausaria, sisältäen CHL-pelit +20€ rahaa kausarille ladattuna, oli ulkopuolinen taho, jolta ilmeisesti ostettu myyntipalvelua kausarimyyntiin. Toimijan nimeä en muista.
 

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Soittelivat ja tarjosivat kausaria, sisältäen CHL-pelit +20€ rahaa kausarille ladattuna, oli ulkopuolinen taho, jolta ilmeisesti ostettu myyntipalvelua kausarimyyntiin. Toimijan nimeä en muista.
On melko outo systeemi, eli jos ostat kolmannelta osapuolelta niin saat paremman diilin...
 

surfa

Jäsen
Ei kai tuossa mitään sen kummempaa ole. Kaikkea muutakin hyödykettä saa eri hinnoilla ja kylkiäisillä riippuen mihin kampanjaan sattuu osallistumaan.

Se, onko se sitten reilua, onkin ihan eri asia, mutta harva asia nykymaailmassa on reilua kaikille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös