Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 549 024
  • 15 893

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Eiköhän tässä käy juurikin se vitsi, että Taipale on penkin takana ja sitten kattellaan aukeaako Bottaksen kukkaronnyörit, sellaista pelleilyä tämä on ollu.
Mä oon miettinyt että jollei Karri Kivi tai Petu Matikainen lähde hommiin niin kuka olisi sellainen johon oltaisi tyytyväisiä?

Kävin läpi vaihtoehtoja, jollei joku eläköitynyt kaveri tyyliin Erkka Westerlund, Raimo Summanen tai Kari Heikkilä vielä kerran lähtisi töihin niin ainoita mitä tuli mieleen on joku Tuomas Tuokkola, Lauri Mikkola jolle voisi olla hyvä antaa pidempikin projekti tai joku Rautakorpi jota taas ei saisi päästää pitkäksi aikaa ruoriin eikä se lähde uskoakseni pätkätöihin. Juha Pajuojan tekemisistä mulla ei ole mitään hajua ja Marko Virtasen tekeminen ei ole koskaan vakuuttanut mua.

Ainahan voi omia poikia tyyliin Jari Kauppila hakea mukaan mutta en näe tuota valmentajaprofiilia sellaisena joka pelastaisi meidän kauden.

Eli ei noista nimimiehistä montaa hyvää valmentajaa löydy eli joko se on Taipale tai joku muu kokemattomampi valmentaja, jollei pari isoa nimeä ota vastaan työtä.

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos siellä ei tosiaan ole ketään uutta nimeä kiinni tähän mennessä, on parempi laittaa vaan valoja sekä lämmitystä pienemmälle ja toivoa, ettei velkojat huomaa kynttilänvaloa Nupen kulmahuoneessa. Ei kukaan ehdi tuollaista kipsiä muuttamaan kunnon voittoputkeksi näin lyhyessä ajassa.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Mä oon miettinyt että jollei Karri Kivi tai Petu Matikainen lähde hommiin niin kuka olisi sellainen johon oltaisi tyytyväisiä?

Kävin läpi vaihtoehtoja, jollei joku eläköitynyt kaveri tyyliin Erkka Westerlund, Raimo Summanen tai Kari Heikkilä vielä kerran lähtisi töihin niin ainoita mitä tuli mieleen on joku Tuomas Tuokkola, Lauri Mikkola jolle voisi olla hyvä antaa pidempikin projekti tai joku Rautakorpi jota taas ei saisi päästää pitkäksi aikaa ruoriin eikä se lähde uskoakseni pätkätöihin. Juha Pajuojan tekemisistä mulla ei ole mitään hajua ja Marko Virtasen tekeminen ei ole koskaan vakuuttanut mua.

Ainahan voi omia poikia tyyliin Jari Kauppila hakea mukaan mutta en näe tuota valmentajaprofiilia sellaisena joka pelastaisi meidän kauden.

Eli ei noista nimimiehistä montaa hyvää valmentajaa löydy eli joko se on Taipale tai joku muu kokemattomampi valmentaja, jollei pari isoa nimeä ota vastaan työtä.
Tässä käy vielä niin, että Taipaleesta kuoriutuu huippukoutsi meille pariksi vuodeksi, jonka jälkeen Tappara nappaa sen. Ugh.

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toni Söderholm kelpaisi heittämällä. Kova tekijä ja sai fudut Munchenista lokakuussa. En tiedä onko jo tehnyt pahvin johonkin potkujen jälkeen.

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Taipale vaikuttaa hyvältä koutsilta, jolla on potentiaalia tehdä nopeakin nousu markkinoilla. Jos ei tosiaan muuta saada, voisi tuosta mun puolesta jonkun projektin väsätä. Tarkoittaisi sitä, että pelaajabudjetti pienenesi (pienenee varmasti anyways), mutta jos on osaava koutsi niin saa varmasti jotain hyvää porukasta irti. Omilla pojilla voisi kuitenkin aloitella projektia ja muutama täsmähankinta siihen kylkeen. Tuksulle Lindforsille ja Kumpulalle etunenässä jatkot.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Toni Söderholm kelpaisi heittämällä. Kova tekijä ja sai fudut Munchenista lokakuussa. En tiedä onko jo tehnyt pahvin johonkin potkujen jälkeen.
No se kyllä joo. Pidin vaan epärealistisena, jollei sitten halua nimenomaan tehdä itsestään nimeä Suomessa tavoitteenaan esim maajoukkue tms..

surfa

Jäsen
Otetaan Münchenistä mallia, siellä on eilen vaihtunut Söderholmin seuraajakin jo. Mikähän seura on mahtanut vaihtaa valmentajaa useimmin kauden aikana?

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Otetaan Münchenistä mallia, siellä on eilen vaihtunut Söderholmin seuraajakin jo. Mikähän seura on mahtanut vaihtaa valmentajaa useimmin kauden aikana?
Joo sakemanneilla on lyöntiä lompakossa. No odotellaan jospa Bottas kaivelisi vähän nuhjuisempia nippuja piirongista käyttöön.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy