Onko tietoa koskeeko muutos vain päävalmentajaa?Ei tarvitse epäillä.
Taas tullaan siihen että tietyt nimimerkit harvemmin tänne puutaheinää kirjoittavat. :) Tämä viesti vain heidän tueksi.
Onko tietoa koskeeko muutos vain päävalmentajaa?Ei tarvitse epäillä.
Taas tullaan siihen että tietyt nimimerkit harvemmin tänne puutaheinää kirjoittavat. :) Tämä viesti vain heidän tueksi.
Niin no, Sveitsistä tulisi palkkaa sen kolmisen kuukautta, versus että pääsee näyttämään kyntensä ja mahdollisesti (toivottavasti) samalla sopimus ensi kaudestakin. Olen myös siinä uskossa että on hyvää pataa Nupen kanssa, luulisi tälläkin olevan jotain painoarvoa. Ehkä siellä on jo keskenään sovittu hyvissä ajoin, että Petu hyppää puikkoihin jos homma ei ala muuttumaan, mutta annetaan aikaa ja Petu kerää samalla tiliä käkikellomaasta.Pienen hetken mutusteltuna, on minun pakko vielä tuoda esiin sitä faktaa, että Petu aiemmin kertoi medialle pitävänsä tämän kauden vapaata. Sveitsistä maksetaan kevään loppuun asti palkkaa.
Kaiken lisäksi palkkaa tulisi enemmän kotona pötköttelemällä verrattuna kriisiseuran peräsimeen hyppäämiseen. Tästä syystä lähinnä itse hyvin epäilevästi suhtaudun asiaan.
Mä näen että Matikainen on samanlainen kuin Summanen. Summasesta moni pelaaja on sanonut että jaksaa syödä sitä paskaa kauden tai maksimissaan toisen koska voittoja tulee mutta sitten ei enää vaan jaksa ja valmentajan naama alkaa vituttamaan.Mun mielestä JOS Petu tulee niin alkuun sopparin tulisi nimenomaan olla muotoa "loppukausi". Jos Petulla ei jostain syystä lähtiskään homma rokkaamaan kuten ennen vanhaan niin se oliskin ihan tosi kiva maksaa vuoden päästä palkkaa kolmelle päävalkulle samanaikaisesti.
Jos tämä tosiaan on jo käytännössä varma tieto niin welcome back moottorisaha-Petu!
Ootellaan nyt toki ensin The Tiedotetta.
Toisaalta ajokoiralätkäänhän Yllinkin joukkue on lähtenyt sen videon jälkeen. Niissä peleissä, joissa taisteluilmettä on näkynyt. Muutenhan tällä kaudella ei sitten ole ollut nähtävissä oikein minkäänlaista pelitapaa.Petu, ajokoirakiekko ja tällainen materiaali? Jaa-a, mitäköhän tästä tulee.
Jotain hieman modernimpaa olisin toivonut, mutta kyllä Petu liigapaikan saa säilytettyä.
On siellä pelitavat olemassa mutta eivät toimi tämän kauden liigassa tällä rosterilla. Alkuun yritettiin lähteä vuoroin viiveellä ja vuoroin nopeasti omista. Hyökkäyspäässä pyrittiin järjestää kiekolliselle tukea ja repimällä vastustajan puolustusta pitkillä syötöillä tai sitten pitämällä kiekkoa. Nyt on huomattu, että nämä eivät toimi tällä joukkueella varsinkaan kun on paljon vaihtuvuutta. Kapteeni näyttää mallia kuinka ei pysytä kiekossa.Toisaalta ajokoiralätkäänhän Yllinkin joukkue on lähtenyt sen videon jälkeen. Niissä peleissä, joissa taisteluilmettä on näkynyt. Muutenhan tällä kaudella ei sitten ole ollut nähtävissä oikein minkäänlaista pelitapaa.
Olisi kyllä aikamoista sattumaa, jos muuten vain olisi vuosien jälkeen studiossa ja sitten olisi kohta valmentamassa. Mutta antoi kyllä hyvän kuvan itsestään aiempaan verrattuna. Puhui että virheistä opittu ja on ihan uusi Pasi nyt.Minua jäi häiritsemään se Jyp pelin ensimmäinen erätauon aikana Nupen antama haastattelu, kun hän yllättäen tulikin media eteen vaikka pitänyt hiljaiseloa pidemmän aikaan julkisuudesta. Rupesin miettimään, että suunnitteleeko hän hyppäämistä valmennukseen Petun kanssa.
Kiinnitin huomiota myös siihen, miten napakkaan tyyliinsä Nupe sanoi, että "mikähän siihen auttaisi", kun Niemi oli käynyt läpi Pelicansin huonoa puolustamista JYP:n maalitilanteessa. Ja jatkoi: "puhuminen, kommunikaatio". Kuulosti korvaani kärkkäältä kritiikiltä pelaajia, tai heidän valmennukselta saamia/saamattomia ohjeita kohtaan. Tuli siinä kohtaa mieleen, että oiskohan Yllin aika vähissä.Minua jäi häiritsemään se Jyp pelin ensimmäinen erätauon aikana Nupen antama haastattelu, kun hän yllättäen tulikin media eteen vaikka pitänyt hiljaiseloa pidemmän aikaan julkisuudesta. Rupesin miettimään, että suunnitteleeko hän hyppäämistä valmennukseen Petun kanssa.
Eikö Nupe ollut myös viime kaudella esillä kerran jolloin hän sai nimityksen 'lahtelaisen kiekon nöyrä palvelija'? Silloin tosin Nupe ei tainnut ihan studioon asti vaivautua jos oikein muistan.
Itse asiassa taisi itse itselleen studiossa antaa sen nimityksen.Eikö Nupe ollut myös viime kaudella esillä kerran jolloin hän sai nimityksen 'lahtelaisen kiekon nöyrä palvelija'? Silloin tosin Nupe ei tainnut ihan studioon asti vaivautua jos oikein muistan.
Kyllä. Silloin oli jo sopimustarjous pöydällä.Muistatteko syksyltä (marraskuu?) videota, jossa Nupe käynnistää moottorisahan Isku Areenalla, ja laittaa sen sitten pöydälle käymään? Oliko se joku vanha video, vai mikä idea siinä oli? Tulipa vaan mieleen, että olisiko kosiskelut Matikaiselle olleet jo tuolloin menossa, ja kenties oletuksena, että saadaan hänet. Eli on meinattu vaihtaa Ylli jo ajoissa pois, mutta Petu ei siinäkään kohtaa lopulta innostunut, tai ei saatukaan rahoitusta siihen järjestymään.
Ja nytkö se sun mukaan on done deal jo täksi kaudeksi?Kyllä. Silloin oli jo sopimustarjous pöydällä.
Eikös sen pienen "tiiserin" jälkeen tullut tämä pre-game haastattelu, missä herra Nurminen tulee kyseisellä sahalla ovesta läpi? Eli oli kait tiiserinä Nurmisen osallistumiselle pre-game haastatteluun.Muistatteko syksyltä (marraskuu?) videota, jossa Nupe käynnistää moottorisahan Isku Areenalla, ja laittaa sen sitten pöydälle käymään? Oliko se joku vanha video, vai mikä idea siinä oli? Tulipa vaan mieleen, että olisiko kosiskelut Matikaiselle olleet jo tuolloin menossa, ja kenties oletuksena, että saadaan hänet. Eli on meinattu vaihtaa Ylli jo ajoissa pois, mutta Petu ei siinäkään kohtaa lopulta innostunut, tai ei saatukaan rahoitusta siihen järjestymään.
Siis onko meillä ollut kokoajan valmentaja puikoissa mitä toimisto ei ole halunnut? Vau aivan mahtava tilaisuus aloittelevalle valkulle. ”valmenna nyt, mutta jos Petu tulee niin suksippa v***uun”.Kyllä. Silloin oli jo sopimustarjous pöydällä.
Näinhän se oli Nemonkin kanssa ja tiedetään miten sekin lopulta päättyi.Siis onko meillä ollut kokoajan valmentaja puikoissa mitä toimisto ei ole halunnut? Vau aivan mahtava tilaisuus aloittelevalle valkulle. ”valmenna nyt, mutta jos Petu tulee niin suksippa v***uun”.
Milloin tämä arvausleikki loppuu? Viimeistään huomenna treeneissä näkee kellä on vetovastuu?
Mä oon miettinyt että jollei Karri Kivi tai Petu Matikainen lähde hommiin niin kuka olisi sellainen johon oltaisi tyytyväisiä?Eiköhän tässä käy juurikin se vitsi, että Taipale on penkin takana ja sitten kattellaan aukeaako Bottaksen kukkaronnyörit, sellaista pelleilyä tämä on ollu.