Mä uskon, et kovuutta olis mahdollista löytää muualtakin. Kenties jopa paketissa, jolta löytyy itsehillintää ja parempi käsitys europelistä. Utica Comets ei ole AHL mittapuulla kummoinen joukkue. Se, ettei edes siellä nähty käyttöä vähän huolestuttaa. Tuolla aktiivifanit jo epätoivoisena fantasioivat Devilsin tuhlaavan varausvuoron vahvistaakseen Cometsia.Kyllä mä ennemmin vukon pitäisin tuomassa kovuutta tarvittaessa, ja zabranskyn heivaisin.
Mä jotenkin näen ton Zabranskyn kiekollisen potentiaalin sen verran korkeana, että jos Puution tapaan löytäisi vähän tasapainoa kevääksi niin voisi olla oikeinkin hyödyllinen jantteri. Toki jos kaverille on tasoonsa nähden mottipäistä virheellisesti lyöty niin ulos vaan.Sanoisin, että Zabransky on helpoin kauppatavara majutaustan vuoksi. Ja varmasti tällä hinnalla saisi pätevän peruspakin tai jopa sen sentterin, jos siellä on jätetty muutenkin varaa alkukauteen.
Kalu lähtö olisi varmaan ainoa puolustajista ainoa joka aiheuttaisi edes jonkinlaista parran pärinää, mutta oli kuitenkin peliaika ykkönen tänään. Pakko veikata Vukoa tai Zabranskya, näistä kummankaan lähtö ei kaiketi suurta tuskaa aiheuttaisi. Kummatkin isoja pettymyksiä ja Zabranskylle varmaan ottajia löytyy maajoukkuestatuksen ansiosta.Tänään kentällä olleista ainakin yksi pelasi viimeisen ottelunsa Pelicansissa.
Eikä asiat tuohon jää. Nyt alkaa tapahtua.
Onkohan Ben pitänyt itsensä kunnossa, joudutaanko kuntouttamaan kuukauden ajan ja sitten joulutauon jälkeen peleille?Mä uskon, et kovuutta olis mahdollista löytää muualtakin. Kenties jopa paketissa, jolta löytyy itsehillintää ja parempi käsitys europelistä.
Outoo... kyllä ne suurimmat kipupisteet on tällä hetkellä aivan muualla...Huhujen mukaan veskariosastolle olisi tulossa muutoksia.
Blood Hockey - Advanced Player Development - "PLAY SMARTER"Onkohan Ben pitänyt itsensä kunnossa, joudutaanko kuntouttamaan kuukauden ajan ja sitten joulutauon jälkeen peleille?
Varmasti on. Syötynä pelkästään ituja ja raakaa lihaa. Tunnetusti Nupella myös pikavalinnassa numero 1.Onkohan Ben pitänyt itsensä kunnossa, joudutaanko kuntouttamaan kuukauden ajan ja sitten joulutauon jälkeen peleille?
Lindberg lähtövalmiina Lappeesta, toki vaatii sisäänajoa pitkän poissaolon jälkeen. Ei ole tosin SaiPan maalilla torjunut kuin harjoitusotteluita.Huhujen mukaan veskariosastolle olisi tulossa muutoksia.
Lindbom ulos ja Bartosak sisään?Huhujen mukaan veskariosastolle olisi tulossa muutoksia.
Jos muutokset jäävät tälle osastolle, niin eipä niillä pitkälle pötkitä. Barto on kyllä kaiken lisäksi iso, iso riski.Huhujen mukaan veskariosastolle olisi tulossa muutoksia.
Noniin, sitten se Le Dealin huhu tähän päälle vielä niin Ollen lähtö alkaa varmistumaan. Se nyt ainakin aiheuttaisi parran pärinää, siihen Bartosak tilalle ja vanha tandem Bartosak-Patrikainen taas kerran kasaan niin kylmät väreet on taattu.Huhujen mukaan veskariosastolle olisi tulossa muutoksia.
Tuntuu kyllä oudolta Ollen peluuttaminen tänään jos lähössä. Kun siihen ei mitään pakottavaa tarvetta. Mitäs jos olis hajonnut?Noniin, sitten se Le Dealin huhu tähän päälle vielä niin Ollen lähtö alkaa varmistumaan. Se nyt ainakin aiheuttaisi parran pärinää, siihen Bartosak tilalle ja vanha tandem Bartosak-Patrikainen taas kerran kasaan niin kylmät väreet on taattu.
Niin no ei kai Yllikään niin tyhmä voi olla etteikö tietäisi että leikki loppuu aikanaan jos ei muutosta tapahdu ja sitä ei ole tapahtunutNäin äsken Yllin puheen jälkilöylyiltä, kuullosti vahvasti jäähyväisiltä.
Sopisi kirsikaksi kakun päälle kauteen, jossa kaikki menee pieleen.Mistä nämä bartohuhut nyt kumpuaa? Tällä hetkellä itse en näe kuin ison uhkan hänessä. Pitkään ollut pelaamatta, tänä syksyllä vasta alkanut harjoittelemaan jonkun joukkueen mukana?
Ja uhka erityisesti, jos viime vuoden huhuihin on uskomista, ettei alkoholiongelman hoito kiinnostanut?
Nimenomaan!Mistä nämä bartohuhut nyt kumpuaa? Tällä hetkellä itse en näe kuin ison uhkan hänessä. Pitkään ollut pelaamatta, tänä syksyllä vasta alkanut harjoittelemaan jonkun joukkueen mukana?
Ja uhka erityisesti, jos viime vuoden huhuihin on uskomista, ettei alkoholiongelman hoito kiinnostanut?
Niin, mulle kovuutta on se et pidetään vastustajan pelaajat pois maalin edestä/maalintekopaikoilta. Vuko antaa kovuutta poikkarilla ja nyrkeillä, muttei tee kumpaakaan edellä mainittuja.Älkää nyt mitään Beniä tänne haaveilko enää, kyllä se kortti on jo kerta kiellon päälle katsottu.
Kyllä mun mielestä tuo Ben 2.0 joutaisi lähteä, ei ole vakuuttanut millään tavalla. Tänään typeriä poikkareita niskaan, se ei ole kovuutta.