Mainos

Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 473 214
  • 15 561

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä mä ennemmin vukon pitäisin tuomassa kovuutta tarvittaessa, ja zabranskyn heivaisin.
Mä uskon, et kovuutta olis mahdollista löytää muualtakin. Kenties jopa paketissa, jolta löytyy itsehillintää ja parempi käsitys europelistä. Utica Comets ei ole AHL mittapuulla kummoinen joukkue. Se, ettei edes siellä nähty käyttöä vähän huolestuttaa. Tuolla aktiivifanit jo epätoivoisena fantasioivat Devilsin tuhlaavan varausvuoron vahvistaakseen Cometsia.

Sanoisin, että Zabransky on helpoin kauppatavara majutaustan vuoksi. Ja varmasti tällä hinnalla saisi pätevän peruspakin tai jopa sen sentterin, jos siellä on jätetty muutenkin varaa alkukauteen.
Mä jotenkin näen ton Zabranskyn kiekollisen potentiaalin sen verran korkeana, että jos Puution tapaan löytäisi vähän tasapainoa kevääksi niin voisi olla oikeinkin hyödyllinen jantteri. Toki jos kaverille on tasoonsa nähden mottipäistä virheellisesti lyöty niin ulos vaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: flow

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Tänään kentällä olleista ainakin yksi pelasi viimeisen ottelunsa Pelicansissa.

Eikä asiat tuohon jää. Nyt alkaa tapahtua.
Kalu lähtö olisi varmaan ainoa puolustajista ainoa joka aiheuttaisi edes jonkinlaista parran pärinää, mutta oli kuitenkin peliaika ykkönen tänään. Pakko veikata Vukoa tai Zabranskya, näistä kummankaan lähtö ei kaiketi suurta tuskaa aiheuttaisi. Kummatkin isoja pettymyksiä ja Zabranskylle varmaan ottajia löytyy maajoukkuestatuksen ansiosta.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mä uskon, et kovuutta olis mahdollista löytää muualtakin. Kenties jopa paketissa, jolta löytyy itsehillintää ja parempi käsitys europelistä.
Onkohan Ben pitänyt itsensä kunnossa, joudutaanko kuntouttamaan kuukauden ajan ja sitten joulutauon jälkeen peleille?

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kalu taitaa olla ainut pakki mikä vois kiinnostaa muualla. Viimeisistä otteista päätelleen "Ice hockey for dummies" kirja on vihdoin luettu ja alkukaudella lähinnä kukkakepin virkaa hoitanut on saanut jostain lisää voimaa. Hyvä ulkoistaa, kun suoritukset ei kohtaa hintalapun kanssa.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Huhujen mukaan veskariosastolle olisi tulossa muutoksia.
Noniin, sitten se Le Dealin huhu tähän päälle vielä niin Ollen lähtö alkaa varmistumaan. Se nyt ainakin aiheuttaisi parran pärinää, siihen Bartosak tilalle ja vanha tandem Bartosak-Patrikainen taas kerran kasaan niin kylmät väreet on taattu.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Noniin, sitten se Le Dealin huhu tähän päälle vielä niin Ollen lähtö alkaa varmistumaan. Se nyt ainakin aiheuttaisi parran pärinää, siihen Bartosak tilalle ja vanha tandem Bartosak-Patrikainen taas kerran kasaan niin kylmät väreet on taattu.
Tuntuu kyllä oudolta Ollen peluuttaminen tänään jos lähössä. Kun siihen ei mitään pakottavaa tarvetta. Mitäs jos olis hajonnut?

Valonpisara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mistä nämä bartohuhut nyt kumpuaa? Tällä hetkellä itse en näe kuin ison uhkan hänessä. Pitkään ollut pelaamatta, tänä syksyllä vasta alkanut harjoittelemaan jonkun joukkueen mukana?
Ja uhka erityisesti, jos viime vuoden huhuihin on uskomista, ettei alkoholiongelman hoito kiinnostanut?

Ylikypsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Telfs Knights, Regensburg, Gary Anderson
Erittäin outoa. Eipä ainakaan juuri auteta päävalmentajaa jos vaihtoja tapahtuu vain maalivahtiosastolla mikä ei ole viimeisimmissä peleissä edes ollut se heikoin osa-alue. Siihen vaan joku karrikivi vielä kylkeen

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Mistä nämä bartohuhut nyt kumpuaa? Tällä hetkellä itse en näe kuin ison uhkan hänessä. Pitkään ollut pelaamatta, tänä syksyllä vasta alkanut harjoittelemaan jonkun joukkueen mukana?
Ja uhka erityisesti, jos viime vuoden huhuihin on uskomista, ettei alkoholiongelman hoito kiinnostanut?
Sopisi kirsikaksi kakun päälle kauteen, jossa kaikki menee pieleen.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Nimenomaan!

Kaikki vähintään salaisesti odottavat Barran Bärinää eikä mikään vähäisempi riitä.

Valonpisara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Älkää nyt mitään Beniä tänne haaveilko enää, kyllä se kortti on jo kerta kiellon päälle katsottu.

Kyllä mun mielestä tuo Ben 2.0 joutaisi lähteä, ei ole vakuuttanut millään tavalla. Tänään typeriä poikkareita niskaan, se ei ole kovuutta.
Niin, mulle kovuutta on se et pidetään vastustajan pelaajat pois maalin edestä/maalintekopaikoilta. Vuko antaa kovuutta poikkarilla ja nyrkeillä, muttei tee kumpaakaan edellä mainittuja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy