Tämä myös kiinnostaisi hieman. Mikäli mennään vitutusketjun puolelle niin kertonee aika pitkälti että seurajohto luovuttaa tämän kauden suosiolla.Onko tulevat muutokset omasta mielestäsi enemmän vitutus- vai posiketjun kamaa?
Tämä myös kiinnostaisi hieman. Mikäli mennään vitutusketjun puolelle niin kertonee aika pitkälti että seurajohto luovuttaa tämän kauden suosiolla.Onko tulevat muutokset omasta mielestäsi enemmän vitutus- vai posiketjun kamaa?
Aika näyttää, muttei nyt ainakaan vitutus.Onko tulevat muutokset omasta mielestäsi enemmän vitutus- vai posiketjun kamaa?
Pakkohan sen on olla valmennuspuolen muutos, eikö vain?Aika näyttää, muttei nyt ainakaan vitutus.
Samaa komppaan. Onhan?Pakkohan sen on olla valmennuspuolen muutos, eikö vain?
Jotain posia sentään.Aika näyttää, muttei nyt ainakaan vitutus.
Miltäs ne muut tunteet tuntuikaan? Toivottavasti ei kovin paljon tarvitse antaa aikaa.Aika näyttää, muttei nyt ainakaan vitutus.
Kylmät väreet tulee kun @Bobby palkataan uudeksi päävalmentajaksi, parran pärinät kun Zabranskylle lyödään 3 vuoden jatkolappu käteen
Eikös Barto joutunut jo Tsekeissä häkkiin?Tulisiko sieltä Barto häkkiin!
Eikös Barto joutunut jo Tsekeissä häkkiin?
Zabransky vihdoin ulos? Menen heti kirkkoon hyvittämään syntini, mikäli näin.Tänään kentällä olleista ainakin yksi pelasi viimeisen ottelunsa Pelicansissa.
Eikä asiat tuohon jää. Nyt alkaa tapahtua.
Luojan kiitos. Zabransky se toivottavasti on joka on kyseessä. Mikäli on Zabo niin ei jää ikävä, liian pehmeä, hidas ja hazardi - meillä on jo kuitenkin 1 hazardi jolla on myös välillä jalkaakin eli riihinen.Tänään kentällä olleista ainakin yksi pelasi viimeisen ottelunsa Pelicansissa.
Samaan aikaan vähän toiveikas ja hyvin pelokas olo.Tänään kentällä olleista ainakin yksi pelasi viimeisen ottelunsa Pelicansissa.
Mä epäilen Kalua oli kyllä saatanan laiska tänään, eikä lopussa päässyt pelaamaan edes yveetä.Tänään kentällä olleista ainakin yksi pelasi viimeisen ottelunsa Pelicansissa.
Kyllä mä ennemmin vukon pitäisin tuomassa kovuutta tarvittaessa, ja zabranskyn heivaisin.Vukon mä tuolta ekana tiputtaisin. Lienee helpoin ja edullisin korvattavakin
Voi kyllä myös hyvin pitää paikkansa. Taitaa olla tuli linjallakin ensimmäisten joukossa koska palkkapussi.Mä epäilen Kalua oli kyllä saatanan laiska tänään, eikä lopussa päässyt pelaamaan edes yveetä.
Sanoisin, että Zabransky on helpoin kauppatavara majutaustan vuoksi. Ja varmasti tällä hinnalla saisi pätevän peruspakin tai jopa sen sentterin, jos siellä on jätetty muutenkin varaa alkukauteen.Vukon mä tuolta ekana tiputtaisin. Lienee helpoin ja edullisin korvattavakin
Kalu Sveitsiin?;)Noh Kalu, Vuko, Zabra tai Olle lienevät vaihtoehdot. Hyökkääjissä Horky ja Iikka tietysti tulee mieleen toivottavasti nyt ei kuitenkaan vaikka myös heidän peli on tukossa.Tänään kentällä olleista ainakin yksi pelasi viimeisen ottelunsa Pelicansissa.