Tämä hyvin mahdollinen skenaario…säästö ja vahvistuksia katsotaan siirto rajalla jos tarvettaKalynuk saatiin myytyä, mutta sisäänpäin ei tule ketään. Tälläinen pessimistinen veikkaus.
Eli Natea liputat yhä?Minun tietääkseni sisään on tulossa uutta pelaajaa, kunhan vaan saa sopimuksensa purkuun nykyisen seuransa kanssa.
Vieläkös Söde on vapaana? Voi kun olisi rahaa.Ylli ulos? Kalu ulos? Kivi sisään?
Nyt alkaa olla viimeinen aika saada toimivat muutokset tehtyä.
En minäkään. Itse asiassa en haluaisi Kiveä tänne. Ylli jatkakoon vielä.Vieläkös Söde on vapaana? Voi kun olisi rahaa.
En itse Gary The Stonen perään haikaile.
JYP markkinoi viikonlopun pelejä just Instassa Naten paluulla. Jos olisi siirtymässä just meille niin erikoinen mainos.Eli Natea liputat yhä?
JYP markkinoi viikonlopun pelejä just Instassa Naten paluulla. Jos olisi siirtymässä just meille niin erikoinen mainos.
Ai taasko se myytiinKalynuk saatiin myytyä, mutta sisäänpäin ei tule ketään. Tälläinen pessimistinen veikkaus.
Kalu ulos? Kivi sisään?
Jos Kalu jää ja Kivi tulee, Kalu voi olla vielä kova kuin kivi tai sitten Kivi kova kuin kalu. Kunhan ei vaan löysä kalu.Kun sen ilmaisee noin niin se kuulostaa aika härskiltä.
Lainaan itseäni toisesta ketjusta eilen.
En kirjoita edelleenkään kuin, taktiikka jonka eilen viimeisessä virkkeessä sanoin, toimii..
Mulla on myös vahva kutina siitä, että kaksitahti bensa alkaa pian haisemaan Iskun liepeillä.
Jos oikein alkaa miettimään, niin eihän tossa joukkueessa ole oikein yhtään ajokoiralätkään soveltuvaa pelaajaa. Tai onhan siellä aina kaartelevia taitoniekkojakin ollut seassa, joita löytyy, mutta ei tarpeeksi nopeita raastajia.Jos tässä vihjaillaan Petri Matikaisesta niin olisi mielenkiintoista nähdä miten Matikaisen tsemppilätkä istuisi iäkkäälle taitojoukkueelle.
Eli ei istuisi.
Nick Baptiste sai juuri monoa Vityazista, sopivasti Pelicansin Instagram-seuraajiin on ilmestynyt tuoreeltaan joku Baptiste. Joko aletaan laskea lyhyttä matematiikkaa ja sekunteja siihen, että Pelicans on taas isoissa otsikoissa kohuhankinnan myötä?Minun tietääkseni sisään on tulossa uutta pelaajaa, kunhan vaan saa sopimuksensa purkuun nykyisen seuransa kanssa.
Onhan meillä jo koko sarjan kallein seiskapakki niin kai siinä samassa voisi hommata sitten koko sarjan kalleimman apuvalmentajankin samaan konkurssiin. Valtteri maksaa viulut!En tiedä minkälainen into Matikaisella olisi tulla muuksi kuin päävalmentajaksi Lahteen, mutta voisi kuvitella että paalua tarvittaisiin jonkinmoiset pinkat.
Varsinkin kun Baptiste on tämän kyseisen seuraajan etunimi.Nick Baptiste sai juuri monoa Vityazista, sopivasti Pelicansin Instagram-seuraajiin on ilmestynyt tuoreeltaan joku Baptiste. Joko aletaan laskea lyhyttä matematiikkaa ja sekunteja siihen, että Pelicans on taas isoissa otsikoissa kohuhankinnan myötä?
No jos (toivottavasti) ei nyt sentään kuitenkaan.
Noniin, näin se homma toimii!Varsinkin kun Baptiste on tämän kyseisen seuraajan etunimi.