Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 018 222
  • 13 253

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Kiihkeyttä ilmassa kun jokainen pelaaja joka ei ole joukkueensa kokoonpanossa tai on siirtymässä muualle lasketaan vaaraksi tulla Lahteen .... Rauhottukaa veljet vaikka ei pahitteeksi nostot olekkaan.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Eiköhän tässä kuitenkin ole kyseessä joku vähän nimekkäämpi kaveri kuin Moro - en itse ainakaan uskoisi, että olisi siima ihan ”kireällä”, jos kyseinen kaveri koukussa olisi kiinni.
Kuinka monta kertaa joku nimekkäämpi kaveri on päässyt näin tutkan alla uimaan Lelun katiskaan ilman, että se nimi on kaivettu esiin palstalla jo päiviä etukäteen? Ei koskaan.

Ja onhan näitä mirokeskitaloja sekä jordanrowleja Lelu kaivanut aiempinakin vuosina "vahvistamaan" pakistoa tammi-helmikuussa, niin ei nyt sinänsä olisi suurin ihme jos vaikka joku Moro sieltä tulisi tuomaan leveyttä pakistoon, tällä hetkellä yksi pakki kun tuosta putoaa pois niin siellä on Salmiset, Käyhköt ja muut kokoonpanossa.

Voihan se olla, että sieltä tulee joku täysin tuntematon kaksimetrinen hampaaton luunmurskaaja kanukki jostain AHL:stä/ECHL:stä. Tai sitten voi myös olla, ettei sieltä tule yhtään ketään ja suurin anti illan ottelussa valotaululla on mainos ensi perjantain Hämeen herruus kamppailusta.

Enkä nyt noista "siimat kireellä" heitoista antaisi rapaa kenellekään, sillä eihän tuolla viitata kuin siihen, että jotain on mahdollisesti kiinni. Se on sitten lukijan vastuulla, alkaako unelmoimaan Teemu Erosesta, Sami Nikusta tai Cale Makarista ja sen jälkeen pettyy jos sieltä tulee leveyshankinta luokkaa Greg Moro.
 

McFäde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Nurmisen Pasi
Kuinka monta kertaa joku nimekkäämpi kaveri on päässyt näin tutkan alla uimaan Lelun katiskaan ilman, että se nimi on kaivettu esiin palstalla jo päiviä etukäteen? Ei koskaan.

Ja onhan näitä mirokeskitaloja sekä jordanrowleja Lelu kaivanut aiempinakin vuosina "vahvistamaan" pakistoa tammi-helmikuussa, niin ei nyt sinänsä olisi suurin ihme jos vaikka joku Moro sieltä tulisi tuomaan leveyttä pakistoon, tällä hetkellä yksi pakki kun tuosta putoaa pois niin siellä on Salmiset, Käyhköt ja muut kokoonpanossa.

Voihan se olla, että sieltä tulee joku täysin tuntematon kaksimetrinen hampaaton luunmurskaaja kanukki jostain AHL:stä/ECHL:stä. Tai sitten voi myös olla, ettei sieltä tule yhtään ketään ja suurin anti illan ottelussa valotaululla on mainos ensi perjantain Hämeen herruus kamppailusta.

Enkä nyt noista "siimat kireellä" heitoista antaisi rapaa kenellekään, sillä eihän tuolla viitata kuin siihen, että jotain on mahdollisesti kiinni. Se on sitten lukijan vastuulla, alkaako unelmoimaan Teemu Erosesta, Sami Nikusta tai Cale Makarista ja sen jälkeen pettyy jos sieltä tulee leveyshankinta luokkaa Greg Moro.
Juurikin näin. Nää ei koskaan mitään pomminvarmoja ole vaan HUHUJA. Pakki olisi kiinni niin kuulin. Julkaisemis ajankohdasta minulla ei tietenkään tietoa ole. Itse mutuilin KYSYMYSMERKKIEN kera olisko julkaisu mahdollisesti tänään täpötäydessä isku Areenassa? Ja ainoa vihje tähän pakkiin on mitä irti sain oli : " tulet yllättymään". ja tässä ihan viime kausina nää mun huhut on ollut osumaprosenttissa lähelle nollaa. Mutta kun tää huhu ketju on niin tänne näitä olen sitten heitellyt! Toivotaan että sieltä jysähtäisi joku kunnon pelimies.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juurikin näin. Nää ei koskaan mitään pomminvarmoja ole vaan HUHUJA. Pakki olisi kiinni niin kuulin. Julkaisemis ajankohdasta minulla ei tietenkään tietoa ole. Itse mutuilin KYSYMYSMERKKIEN kera olisko julkaisu mahdollisesti tänään täpötäydessä isku Areenassa? Ja ainoa vihje tähän pakkiin on mitä irti sain oli : " tulet yllättymään". ja tässä ihan viime kausina nää mun huhut on ollut osumaprosenttissa lähelle nollaa. Mutta kun tää huhu ketju on niin tänne näitä olen sitten heitellyt! Toivotaan että sieltä jysähtäisi joku kunnon pelimies.
@Team Tölkki joka on yleensä ollut näissä hyvin kartalla sanoi myös pullan olevan uunissa, mutta sanoi että julkistetaan sopivana aikana.. Eli uskon että jotain on tulossa, mutta luulen että ensiviikolla sitten. Toki mistä noista tietää.
 

Vlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Morand, Kalapudas, Helewka, Naukkarinen, Ojantakanen, Lipiäinen, Airola, Tammela, Trejbal to name a few.
Näistä varmaan Morand, Ojantakanen ja Tammela ainoita joilla olisi jotain annettavaa keväälle. Esim Kalapudas sen tyylinen pelaaja jota en kuuna päivänä haluaisi nähdä Iskulla Pelicans paita päällä. Jäänyt sellainen kuva että taitoa löytyy mutta kiinnostusta ei. Tälläkin kaudella ensimmäiset 16 peliä pinna per peli ja kun jatkosoppari saatu taskuun niin kadotaan varjojen maille, 21 peliä 1+6 ja -9 tauluun, kiitos mutta ei kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ottaisin SaiPasta Ojantakasen tai Morandin ihan ilolla vastaan jos pitäisi valita joku.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Näistä varmaan Morand, Ojantakainen ja Tammela ainoita joilla olisi jotain annettavaa keväälle. Esim Kalapudas sen tyylinen pelaaja jota en kuuna päivänä haluaisi nähdä Iskulla Pelicans paita päällä. Jäänyt sellainen kuva että taitoa löytyy mutta kiinnostusta ei. Tälläkin kaudella ensimmäiset 16 peliä pinna per peli ja kun jatkosoppari saatu taskuun niin kadotaan varjojen maille, 21 peliä 1+6 ja -9 tauluun, kiitos mutta ei kiitos.
En SaiPasta tähän Pelicansiin ketään ottaisi, mutta oma pointti oli vaan siinä, että kohtalaisen hyviä pelaajia siellä on paljonkin, muttei riittävästi että menestyisivät. Ettei ihan paskaa ole koko porukka, vaan olisi siellä poimittavaa yleisesti Liigaseuroihin, vaikka jumboja ovatkin.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli tämmönen skenaario mieleen, että Niku matkaisi Helsinkiin ja sieltä pitkän loukkaantumisen jäljiltä peleihin palannut Kasperi Kotkansalo vapauttaisi tilaa ja lähtisi hakemaan uutta nousua Lahdesta. Tuli vaan tuosta että tullaan yllättämään kommentista mieleen, että jotain odottamatonta se siirto silloin olisi.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Tuli tämmönen skenaario mieleen, että Niku matkaisi Helsinkiin ja sieltä pitkän loukkaantumisen jäljiltä peleihin palannut Kasperi Kotkansalo vapauttaisi tilaa ja lähtisi hakemaan uutta nousua Lahdesta. Tuli vaan tuosta että tullaan yllättämään kommentista mieleen, että jotain odottamatonta se siirto silloin olisi.
Joku tällainen ihan mahdollinen…mieluusti toki loppukausi + ensi kausi sopparilla
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Ei tuonne nyt ketään kannata hankkimisen ilosta tuoda loppukaudeksi. Kyllä sen hankinnan pitää selkeästi vahvistaa joukkuetta ja näin on tähän asti ollutkin. Schnarr, Tyrväinen, Johannesen ja Gustafsson olleet selkeitä vahvistuksia.
Aika moni dumasi Tyrskyn paluun ettei mitään käyttöä
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Aika moni dumasi Tyrskyn paluun ettei mitään käyttöä
Täältä ainakin käsi pystyyn. En uskonut olevan minkäänlaista käyttöä enää, ja noin laajaan hyökkäykseen. Tämän kauden osalta kaikki omat arviot ovat menneet muutenkin ihan pieleen, ja erittäin hyvä niin!
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Täältä ainakin käsi pystyyn. En uskonut olevan minkäänlaista käyttöä enää, ja noin laajaan hyökkäykseen. Tämän kauden osalta kaikki omat arviot ovat menneet muutenkin ihan pieleen, ja erittäin hyvä niin!
No itse olin vähän sitä mieltä että Ok vanha sotaratsu palaa takaisin mutta ei aiheuttanut mitään hurraahuutoja
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Kyllähän tuo Ben kelpaa. En usko, että viime kausi oli mikään suonenveto. Kovalla motivaatiolla varmasti tulee kirkastamaan viime kevään hopeaa. Otti muuten aika koville tuo finaalitappio hänellä. Samalla saadaan ilkeyttä alakertaan mitä tuosta nyt on puuttunut, sekä tuttu jätkä koppiin.

Toivotaan että huhu pitää paikkansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös