Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 018 222
  • 13 253

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Liittyykö näihin Kokko spekulaatioihin jotain huhuja vai onko kyse puhtaasti arvailusta sen perusteella, että miehen rooli on jäänyt pieneksi ja meillä tarve?
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Itse en pakosti tuohon Kokkoon lähtisi mutta ymmärrän että se vaihtoehto voisi houkuttaa tähän loppukauteen jos Patrikainen kerran on pitkään pois. Edullinen vaihtoehto ja ihan liigakelpoinen poika, voisi jopa yllättää.
Silti jotenkin voisi olla hyvä ratkaisu saada tähän loppukaudeksi joku kokenut tyyppi, ihan keväällekin kolmosvahdiksi kannustamaan jengiä. Ties mitä tässä tapahtuu kun koko ajan tuntuu että joku tiippuu pois..

Tottakai joku Kokko olisi puoli-ilmainen ratkaisu jos Kärpät, tai jos Seattle niin päättää. Melkein sanoisin että pääasia että joku tulisi nopeasti sillä tällä hetkellä tuntuu onnekkaalta että Gusse hankittiin juuri about viikkoa ennen kun Patrikainen loukkaantui. Mitä jos Nikkilä olisi joutunut ykkösvastuuseen, silloin olisi ollut armoton kiire saada ihan kuka vaan maalille ja oltaisi sorruttu ties keneen.

Nyt jos pitkään pelaamatta ollut Gustafsson alkaa vetämään lähes kylmiltään näitä 2-3 pelin viikkoja niin tiedä sitten miten kylmät paikat sitä kestävät ja kun sen on puolipakko olla siellä maalilla joka pelissä, niin saa nähdä miten käy.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tästä Kokosta sen verran, että tullee pelaamaan NHL:ssä ihan hyvän uran. Ei kannata aliarvioida.
Juuri päättyneet kisat sokaisevat liikaa. Huippuosaamista tulossa, kärppäläisetkin ovat aika pettyneitä tähän mahdolliseen siirtoon.

E. yksi nimimerkki tuota vain harmitteli, mutta luulen että moni muukin haluaisi Kokon nähdä jossain muualla kuin pääkilpailijassa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tästä Kokosta sen verran, että tullee pelaamaan NHL:ssä ihan hyvän uran. Ei kannata aliarvioida.
En sitä epäile ja olen samaa mieltä mutta en tiedä onko vielä hänen aikansa olla maalilla playoffeissa, tietenkin riippuen Patrikaisen vammasta ja siitä kuntoutuuko se playoffeihin ja jos niin missä kunnossa on. Siellä ei enää ole mahdollisuutta pelata itseään kuntoon.

Gustafsson pystyy vetämään tosiaan hyvällä tasolla ykkösmaalivahtina mutta mitä jos yli puolen vuoden pelaamattomuus alkaa näkymään kropassa kun pitäisi pelata 24 peliä kahteen kuukauteen joista nyt on kylläkin jo pelattu kolme. Suunnitelma oli varmasti antaa molemmille peliaikaa tässä loppukaudesta ja siinä maaliskuun alussa alkaa katsomaan kummalla lähdetään playoffeihin. Siinä ajassa Gustafsson olisi varmasti pelannut itsensä täyteen iskuun ja haastanut Patrikaisen tosissaan.

Mulla ei tosiaan ole mitään Kokkoa vastaan, kelpaisi ihan hyvin stunttaamaan jos Patrikaisen vamma on kuntoutumassa tarpeeksi ajoissa. Silloin saattaisi jäädä rahaakin vielä hankintoihin, jos sellaisia ollaan harkitsemassa, mutta maalivahtiosaston pitää olla varmasti kunnossa eikä siinä saa ottaa riskejä.
 

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Rahaa ei varmasti tuhlattavaksi asti ole niin josko käytettäisiin ne vähäiset roposet puolustuksen vahvistamiseen kuin kannustavaan maskottiin keväälle.
Tämä ihan hyvä idea. Rutinoitunut ja kokenut stunttiveskari meinaa maksaa roposia sen verran ja ketä olisi edes tarjolla ? Kyllä puolustaja ja sentteri olisi mestaruusjahtiin avainpaikka.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tämä ihan hyvä idea. Rutinoitunut ja kokenut stunttiveskari meinaa maksaa roposia sen verran ja ketä olisi edes tarjolla ? Kyllä puolustaja ja sentteri olisi mestaruusjahtiin avainpaikka.
Mun mielestä sentterikalusto riittää. Schnarr-Carlsson-Vilen on kolmikko joista jokainen voisi olla ykkössentterin tittelillä ja rästiin jää Hämäläinen-Hirvonen-Enlund-Tyrväinen joista mun mielestä Tyrväinen on parhaat pelinsä pelannut sentterinä ja on nelosen keskelle kova jätkä.
Puolustajan kaipuun ymmärrän.
 

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Mun mielestä sentterikalusto riittää. Schnarr-Carlsson-Vilen on kolmikko joista jokainen voisi olla ykkössentterin tittelillä ja rästiin jää Hämäläinen-Hirvonen-Enlund-Tyrväinen joista mun mielestä Tyrväinen on parhaat pelinsä pelannut sentterinä ja on nelosen keskelle kova jätkä.
Puolustajan kaipuun ymmärrän.
Vielä kun joku noista alkaa raapimaan niitä voittavia aloituksia. Hirvonen taisi olla ihan hyvä loppukaudesta keskellä.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Vielä kun joku noista alkaa raapimaan niitä voittavia aloituksia. Hirvonen taisi olla ihan hyvä loppukaudesta keskellä.
Kuten tässä mainittiinkin niin Schnarr on parantanut näissä aika rajusti viime peleissä. Muutenkin se on voittanut aika hyvin etenkin noita ns. tärkeitä aloituksia, niissä se on ollut parhaimmillaan.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ottaen huomioon, kuinka paljon tuohon joukkueeseen on satsattu, en jättäisi pientäkään mahdollisuutta sille, että puolivälieräsarja hävittäisiin maalivahtipeliin.

Eli Patrikaisen saikun ollessa 6-8vkoa, kyllä tuonne kannattaisi se laadukas ykkösmaalivahti kaivaa jostain.

Mistä tuollaisen kaivat, ja millä rahalla? Jos jotain hankitaan, niin fyrkat hyvään pakkiin. Kasvaa muuten esim Jordanin taakka liian suureksi. Gusse hoitaa
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin, aika mahdoton tehtävä taitaa olla tuollaisen kaivaminen.

Gustafssonin kohdalla mietityttää tuo pitkä pelaamattomuus. Kestääkö paikat kantamaan isoa kuormaa loppukauden?

Tästä samaa mieltä. Siellä on tulossa paljon tuplapelejä sekä kolmen pelin viikkoja. Tarvitaan joku, joka kantaa vastuuta lisäksi. Gustaffson voi olla vaikka ykköskassari, jos markkinoilta ei saada mitään parempaa - taso kyllä riittää ja vielä kun saa pelejä alle. Mutta kaveri hänelle tarvitaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös