Niinpä, itse en ainakaan ole nähnyt ilmoitusta hänen lähdöstään. Toisaalta huhu kertoo, että ovet kävisivät isosti molempiin suuntiin. En tiedä onko Niemelä kuitenkaan tällainen "iso" menetys...Voiko se lähtevä olla yksinkertaisesti Mikko Niemelä? Vai onko se jo julkistettu jossain aiemmin?
Purre ja Julle vaihto päittäin?;)Veli-Juhani mehustelee Antin paluuta Lahteen. Tuskin tarkoittaa mitään, mutta mutta… Mistä tiedämme lähteekö ovesta hyökkääjä vai puolustaja?
Luulisi tulevan sitten veskariakin sisään. Tulee mieleen Oskari Salminen.OlkiJussi se taitaa olla, ja lähtee länteen tienaamaan kruunuja.
Koskinen ainakin sai juuri potkut Sveitsistä.OlkiJussi se taitaa olla, ja lähtee länteen tienaamaan kruunuja.
Jussia ei helpolla ilman Bartoa korvata. Koskista en haluis, eikä ole muutenkaan vapaa ennen ensi kautta.OlkiJussi se taitaa olla, ja lähtee länteen tienaamaan kruunuja.
OlkiJussi se taitaa olla, ja lähtee länteen tienaamaan kruunuja.
Jussi Olkinuora -> SveitsiJussia ei helpolla ilman Bartoa korvata.
No heitetään näin ympäri pyöreä vastaus ettei paljasteta henkilöllisyyksiä. Eräs Pelicansin A-nuorten joukkueen peluri työskentelee ystäväni kanssa Lahden eräässä kodinelektroniikka liikkeessä. Siellä oli kahvipöydässä juoruja vaihdelleet ja tämmöisen tiedon sieltä kaveri nappasi etieppäin. Mutta en minä näitä 100% viljele, ainahan niitä ankkoja on lennellyt ja jotkut osuu jotkut ei.Mistäs moinen tieto?
Niin, paitsi että Olkijussia ei tarvitse päästää, vaan mies voi ihan itse lähteä, kun kerran sille on tällainen pykälä sopimukseen sorvattu. Toivottavasti ei ole lähdössä, kun otteet parantuneet huomattavasti.Vaikee uskoo et Olkijussi lähtis. Ei se oo sen kannalta fiksua nyt ja olis tyhmää, jos se päästettäis pois tämmösel hetkel. Jos se olis lähössä ni eiköhän sen pihaa oo kaivettu seteleitä omenapuun alle tai luvattu rantatontti Veskun rannalta tai ihan mitä tahansa et jää. Muuteki ois tosi outoo et tärkein palanen joukkuetta lähtis ja silti samaa aikaa stäkätää kenttäpelaajia rosterii. Ei se käy järkee ja se olis tyhmää rahan käyttöä, koska menestysnäkymä olis miltei olematon.
Tiedän. Viittasinki kepulikonsteihin, jolla se saatais jäämää :D Samalla tavalla ku vaikka Bedardia ei päästetty pienelle markkina-alueelle tai turhaa organisaatioo (ei aloteta keskustelua siitä).Niin, paitsi että Olkijussia ei tarvitse päästää, vaan mies voi ihan itse lähteä, kun kerran sille on tällainen pykälä sopimukseen sorvattu. Toivottavasti ei ole lähdössä, kun otteet parantuneet huomattavasti.
Onneksi tulee CHL-peli väliin, niin Jasse saa pienen tatsin edes.Onneks on peluutettu Jussi kuumaks ja Patrikainen kylmänä ykköseksi. Melkosta kierrepalloa lentelee kyllä just nyt.