Mielenkiintoista nähdä jos täältä joku lähtee niin kuka se on.
Lasch on pelillisesti ollut heikko, Purre on taantunut Laschin paimentamisen myötä mutta jätkät ovat silti 1. ja 3. parhaat pistemiehet..
Horky on vaarallinen koko ajan ja pelaa hyvin, mutta kenties Roine on sellainen pelaaja josta ei olla saatu irti edes sitä perushyvää panosta. Tai Sakke haluaisi isompaa ruutua kuin mitä olisi tarjolla?
Spekulaatioita lähtijöistä voisi olla tyyliin:
Lasch, Carlsson, Roine, Sakke, M. Niemelä tai kenties se Olkinuora..
Olisi hyvin erikoinen liike hankkiutua eroon Laschista nyt kun legenda saatiin tänne, kahden vuoden sopimuksella. Sponsorit on maaniteltu mukaan ja nimenomaan sitoutettu tähän kahteen vuoteen ja saatiin suuri näkyvyys Euroopan kaukaloiden viime vuosikymmenen kenties parhaan pelaajan myötä ja sitten se pistettäisi pihalle. Mä en osta tätä ajatusta, mä luulen että Laschillä mennään viimeiseen peliin asti, meni miten meni.
Ymmärtäisin esim. Roineen tai Saken kohdalla tiedotteen että "joukkueesta ei löytynyt pelaajalle sopivaa roolia ja pelaaja sai mahdollisuuden siirtyä ensimmäistä kertaa ulkomaille ja saa siellä isomman roolin.." tms.
Olkinuoralla nyt voi ollakin toinen jalka lentokoneessa mutta en millään usko että se lähtisi jollei sopimus sitten ole niin kova että viimeinen rahastus pitää hakea pois koska ei sitä uraa kauaa enää kestä.
Carlssonin ja Horkyn ulostaminen olisi virhe. En tiedä miten Horky on täällä viihtynyt, mutta jätkästä on hyvät vibat että tulee tekemään vielä paljon pisteitä urallaan.
Purre taas on joukkuepelaaja ja isähahmo jollaista tarvitaan kun lumi sulaa ja halutaan päästä keväällä pitkälle.
En mä oikein muita keksi nopeasti sellaisia keiden sopimukset voisivat olla sitä kokoluokkaa että vapauttaisivat merkittävästi pelimerkkejä uusiin pelaajiin, vaikka pelipaikat toki vapauttaisivatkin.
Nämä kaikki siis vain spekulaatiota sitä kohtaan kun on puhetta ollut että joku kova tekijä olisi mahdollisesti tulossa ja liikennettä olisi ulospäinkin.