Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 112 851
  • 13 793

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Najmanilla optio ja Kubik siirtyy tšekin sisällä, joten Kodytek&Jenik kaksikko voisi olla mahdollisia. Vaikuttaa kaikki kyllä pelimiehiltä. Jenik näköjään pelannut Ketterässä pari vuotta takaperin.
Jenik oli vuosi sitten sanonut panostavansa siihen että breikkaisi NHL:aan eikä lähtenyt ainakaan Ruotsiin siinä vaiheessa.
Kodytekin kanssa neuvoteltiin jo viime keväällä, kuten tännekin kirjoittelin, mutta Kodytek päätti jäädä Tsekkiin vaikka sai muitakin tarjouksia. Odotti kai mitä tuon KHL:n kanssa tapahtuu ja siinä vaiheessa kun se selvisi ettei sinne kannata lähteä, päätti olla vielä kauden kotona.

Kodytek voisi olla ihan mahdollinen, Jenik on turhan lähellä isoa liigaa että lähtisi nyt Eurooppaan. Näin uskon.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kodytek voisi olla ihan mahdollinen, Jenik on turhan lähellä isoa liigaa että lähtisi nyt Eurooppaan. Näin uskon.
Joo onhan tuo Jenik hieman Jasekia paremmilla tehoilla vetänyt ja käynyt muutaman pelin kirkkaissa valoissa jo. Tai niinkun jos vertaa mistä tilanteesta Jasek tänne tuli.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Joo onhan tuo Jenik hieman Jasekia paremmilla tehoilla vetänyt ja käynyt muutaman pelin kirkkaissa valoissa jo. Tai niinkun jos vertaa mistä tilanteesta Jasek tänne tuli.
Nojuu, en itse uskonut kyllä silloinkaan että Jasek tänne tulisi, mutta niin vaan hitto tuli. Mutta harvemmin valmiita noin hyviä nuoria pelaajia Liigaan ylipäätään eksyy.
 

MC88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika hiljaista on…. Alkaa näyttää siltä että näillä mennään.
toivottavasti Laukkanen yllättää muutamalla sopimuksella jotka jatkuu myös ensikauden
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Kyllähän tuo 1-2 pakkia olisi huutanut ainakin. Rohkeeta on tällä puolustuksella kevääseen lähteä.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Kahta eri fiilistä tässä päivän mittaan ollut. Ei tuu kettää tai sit jysähtää kunnolla joku Meskanen luukuista. Vai ootellaanko lennon laskeutumista ja kohta tulee kentältä kisuttelua. En tiiä. Ei jaksa vituttaa vaikka ketään ei tulis, mut aina on hieno nähä uusia ukkoja. Toisaalta tolla jengillä ollaan helvetin hienosti painettu tässä kevään kynnyksellä ja samalla nipulla saatetaan oikeasti venyä maksimistakin yli.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: J-H

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Kahta eri fiilistä tässä päivän mittaan ollut. Ei tuu kettää tai sit jysähtää kunnolla joku Meskanen luukuista. Vai ootellaanko lennon laskeutumista ja kohta tulee kentältä kisuttelua. En tiiä. Ei jaksa vituttaa vaikka ketään ei tulis, mut aina on hieno nähä uusia ukkoja. Toisaalta tolla jengillä ollaan helvetin hienosti painettu tässä kevään kynnyksellä ja samalla nipulla saatetaan oikeasti venyä maksimistakin yli.

E. jospa vaikka laitettais pari jatkosopimusta pihalle jos ei muuta tiedotettavaa löydy. Meinaan nyt olisi aika hyvä ajankohta heittää vaikka tulikuuman Bryggmanin toivottu soppari julki.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Kahta eri fiilistä tässä päivän mittaan ollut. Ei tuu kettää tai sit jysähtää kunnolla joku Meskanen luukuista. Vai ootellaanko lennon laskeutumista ja kohta tulee kentältä kisuttelua. En tiiä. Ei jaksa vituttaa vaikka ketään ei tulis, mut aina on hieno nähä uusia ukkoja. Toisaalta tolla jengillä ollaan helvetin hienosti painettu tässä kevään kynnyksellä ja samalla nipulla saatetaan oikeasti venyä maksimistakin yli.

E. jospa vaikka laitettais pari jatkosopimusta pihalle jos ei muuta tiedotettavaa löydy. Meinaan nyt olisi aika hyvä ajankohta heittää vaikka tulikuuman Bryggmanin toivottu soppari julki.
Sama vika, ei mua haittaisi ettei ketään tulisi, niin hyvin tää jengi on koko kauden suorittanut ja vaikeudet on yhdistänyt jengiä. Tuohon jos heittäisi jonkun ilyakovalchukin juomaan Pepsiä yksityisellä vaihtopenkillään, se voisi rikkoa harmoniaa. Mahdollisen tulijan pitäisi olla sataprosenttisen varma joukkuepelaaja myös niin että joukkue ottaa pelaajan hyvin vastaan.

Tuohon viimeiseen lauseeseen.. mä luulen että mahdollisten jatkosopimuksien julkaisun ajankohtaa on mietitty kunnolla tällä kertaa, ettei ennen siirtorajaa tehtäisi mitään tiiseriä koska siitä tulisi kauhea pettymys kun ei tullutkaan koodinimi Björninen plus pari muuta vaan joku Bryggmanin jatko tms. Täällä olisi sitten taas kovat keskustelut siitä miten "yhyy kiva että pelkkä osallistuminen riittää" ja "Puuhastelua!" tai "toimisto varmaan taas lomailee eikä tee mitään" jne, varmaan on noista tapaus Riihisestä ja Kärppien Marko Anttilan sopimuksen uutisoinnista opittu jotain.

Loppukauden aikana voi sitten julkistaa sopimuksia ilman että kukaan pahoittaa siitä mieltään. Olis siistiä jos jokaisen tulevan kotiottelun yhteydessä julkaistaisi aina uusi jatkosopimus! Se nostaisi fiilistä hallissakin.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Uskotko et on mahkuja pitää Lasse?
Varmaan on, mutta nyt kun Lasse loppukaudesta ihan todenteolla realisoi sitä potentiaaliaan mistä Pelicans miehelle tällä kaudella maksaa, niin jatkolappuun joutuu kyllä lyömään lisää euroja. Toki tuollainen iso kokoinen, reilulla 0.5 PPG:llä ja reilut 15 maalia kaudessa Liigassa painava kaveri kiinnostaa myös Ruotsissa ja Keski-Euroopassa ihan mukavasti, joten eiköhän Bryggman vasta kauden päätteeksi rupea haistelemaan sitä mistä se paras tarjous tulee. Tuohon kun vetää vielä oikein kovat pleijarit niin koittaa miehelle tilipäivä.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Sama vika, ei mua haittaisi ettei ketään tulisi, niin hyvin tää jengi on koko kauden suorittanut ja vaikeudet on yhdistänyt jengiä. Tuohon jos heittäisi jonkun ilyakovalchukin juomaan Pepsiä yksityisellä vaihtopenkillään, se voisi rikkoa harmoniaa. Mahdollisen tulijan pitäisi olla sataprosenttisen varma joukkuepelaaja myös niin että joukkue ottaa pelaajan hyvin vastaan.

Tuohon viimeiseen lauseeseen.. mä luulen että mahdollisten jatkosopimuksien julkaisun ajankohtaa on mietitty kunnolla tällä kertaa, ettei ennen siirtorajaa tehtäisi mitään tiiseriä koska siitä tulisi kauhea pettymys kun ei tullutkaan koodinimi Björninen plus pari muuta vaan joku Bryggmanin jatko tms. Täällä olisi sitten taas kovat keskustelut siitä miten "yhyy kiva että pelkkä osallistuminen riittää" ja "Puuhastelua!" tai "toimisto varmaan taas lomailee eikä tee mitään" jne, varmaan on noista tapaus Riihisestä ja Kärppien Marko Anttilan sopimuksen uutisoinnista opittu jotain.

Loppukauden aikana voi sitten julkistaa sopimuksia ilman että kukaan pahoittaa siitä mieltään. Olis siistiä jos jokaisen tulevan kotiottelun yhteydessä julkaistaisi aina uusi jatkosopimus! Se nostaisi fiilistä hallissakin.
Juu, mulla on tunne että johto on oppinut virheistään ja katsovat menestyvän joukkueen rakentamista ihan eri näkökulmasta mitä aiemmin. Turha hankkia ketään nimen perusteella. Kova väite, mutta 2019 kevät olisi ollut menestyksekkäämpi ilman Juhamatti Aaltosta. Vaikka hyvin tuli sisään ja teki pisteitä, niin luulen että myrkytti joukkuehenkeä. Toki olihan siinä paljon muutakin, en halua ketään yksittäistä heittää bussin alle ikinä mitä tulee joukkueen menestykseen. Sori OT, mutta tähän kauteen palatakseni me ollaan neljän joukossa, tuli vahvistuksia tai ei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Juu, mulla on tunne että johto on oppinut virheistään ja katsovat menestyvän joukkueen rakentamista ihan eri näkökulmasta mitä aiemmin. Turha hankkia ketään nimen perusteella. Kova väite, mutta 2019 kevät olisi ollut menestyksekkäämpi ilman Juhamatti Aaltosta. Vaikka hyvin tuli sisään ja teki pisteitä, niin luulen että myrkytti joukkuehenkeä. Toki olihan siinä paljon muutakin, en halua ketään yksittäistä heittää bussin alle ikinä mitä tulee joukkueen menestykseen. Sori OT, mutta tähän kauteen palatakseni me ollaan neljän joukossa, tuli vahvistuksia tai ei.
Toisaalta nämä Aaltoset, Kousat, Björniset ja Saariset on niitä pelaajia joita yleisö haluaa nähdä ja jos kaverit olisi silloin mennyt toiseen joukkueeseen ja oltaisi kuultu että vaikkapa Aaltonen olisi ollut saatavilla ja täysin mahdollinen hankinta, niin fanit olisivat taas haukkuneet koko organisaation että miksei tällaiseen mahdollisuuteen tartuttu.

Aina vähän kaksipiippuinen homma, vähän sama olisi jos Lasch palaisi takaisin ja olisikin ihan perus kuolevainen kuten toissakaudella täällä käydessään, ennen kun pääsi vauhtiin. Vaikka Lasch olisi 40v ja tulisi tänne lopettamaan uraansa, uskon että kansa olisi ihan pähkinöinä siitä ja ottaisi sen vastaan, tai jos sitä ei palkattaisi, oltaisi raivona siitä miksei sitä otettu.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Juu, mulla on tunne että johto on oppinut virheistään ja katsovat menestyvän joukkueen rakentamista ihan eri näkökulmasta mitä aiemmin. Turha hankkia ketään nimen perusteella. Kova väite, mutta 2019 kevät olisi ollut menestyksekkäämpi ilman Juhamatti Aaltosta. Vaikka hyvin tuli sisään ja teki pisteitä, niin luulen että myrkytti joukkuehenkeä. Toki olihan siinä paljon muutakin, en halua ketään yksittäistä heittää bussin alle ikinä mitä tulee joukkueen menestykseen. Sori OT, mutta tähän kauteen palatakseni me ollaan neljän joukossa, tuli vahvistuksia tai ei.
Olin tuolloin ja olen edelleen sitä mieltä, että Juhis (olkoot kuinka hyvä pelaaja tahansa) silloin pilasi joukkueen flown ja tuli lähinnä pellailemaan. Ei kiitos enää ketään semmoista.

Ei tämä joukkue kaipaa ketään 'kuningasta', joka ratkoo pelejä yksinään. Se mitä me mielestäni tarvitaan on Bryggmanin kaltainen rouhija tai pari. Semmoisia ukkoja, jotka menevät maalin eteen ja vääntävät kiekot kulmissa omille. Olkoot sitten pakki tai hyökkääjä. Ehkä ennemmin hyökkääjä, koska siellä oman näkemyksen mukaan kaivattaisiin enemmän lihaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vähän alkaa haiskahtaa siltä, että ketään ei tänään enää tule.
Eipä tuo erityisemmin ainakaan minua haittaa. Meillä on kilpailukykyinen, yhtenäinen rosteri kasassa. Turha tuonne on ketään hankkia pelkästä hankkimisen ilosta. Ja tiedetäänhän se että markkinat on tänä vuonna kuivat.

Näillä mennään, toivottavasti mitalista taistellen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Onhan tässä vielä neljä tuntia kellossa aikaa. Mutta eipä siinä tosiaan, jos näillä sitten mennään niin toivotaan äärimmäistä venymistä jotta saadaan kaudelle sen ansaitsema huipennus. Onhan tässä kesken kauden joukkuetta jo vahvistettu Tyler Kelleherillä ja Ben Bloodilla. Toki särkymävaraa ei ole etenkään puolustuksessa sitten yhtään, joten toivottavasti kaikki pysyvät ehjinä eikä kukaan ota mitään pelikieltoja tästä eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös