Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 044 311
  • 13 427

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Varmaan joku divarijyrä tulossa jäähyttelemään kun vanhasta alaovi ruosteisesta Bemarista tuli ISKU arenalla ulos ;D.
ei vaan.… toivotaan tekijä MIESTÄ eikä nuorta potentiaalia.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ah, eli uhka Joel Mustosesta siis elää kun vielä hyökkääjäkin tulee Ruotsista.

Tosiasiassa varmaan Pontus Netterberg.
 
Jotenkin kun tuota videota katselee niin tuli yhtäkkiä mieleen Adam Brodecki. Voiko olla mahdollista että kyseessä olisi kotimainen pelaaja joka tulisi Ruotsin liigasta. Instagram videon kommenteissa oli huudeltu Leksaa, mutta ei vaan sovi yhtälöön Ruotsin lipun kanssa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Sikäli vähän ristiriitaista että hienoa kun tehtiin paljastusvideo millä luotiin kovia odotuksia minkä taas pelkäät olevan huono asia.
Tarkoitin sitä että jos odotetaan Ruotsin joukkueessa olympialaisissakin pelannutta Lennströmiä Ruotsin kovimmasta joukkueesta ja jos tuleekin joku Allsvenskan-pakki tms, niin täällä tulee taas samanlaista tyytymättömyyttä kun siinä ettei Filppula ja kumppanit tullutkaan tänne vaan Joni Ikonen.

Mä luotan meidän skouttaukseen vaikka vahvistukset tulisikin muualta kun olympialaisista tai ei olisi ns. valmis iso nimi.
Mun mielestä tällaisia paljastusvideoita voisi yhtä hyvin tehdä jostain ei-nimekkäistä pelaajista, kunhan vaan tiedotetaan faneille että hei nyt on jotain tapahtumassa.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin. Uskoisin, että videolla näkyvä hahmo on ihan videokerhon oma ”näyttelijä”.

Vaikeaan tulevan julkistuksen olevan Joonas Rask.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Niin, ulkkarithan lienevät vasta elokuussa tulossa Lahteen joten tuskin videolla heitä näkyy.
 

HooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Reipas ja nykyisin Pelicans
Tuossa missä tulee ovesta sisään, niin näyttää ihan Ville Järviseltä. (Liigapörssi) (Hymiö)
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Joel Mustosen paluu varmistettu. *hymiö*

Kaikessa todellisuudessaan voisiko se olla #77...ei kai nyt sentään kuitenkaan.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Screenit nyt vaan esille torille ja "5000 tykkäyksen kohdalla julkaisemme ensimmäisen pelaajan ja 10 000 tykkäyksen kohdalla toisen pelaajan" somekampanja käyntiin, nyt pitää lypsää kun siihen on mahdollisuus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tarkoitin sitä että jos odotetaan Ruotsin joukkueessa olympialaisissakin pelannutta Lennströmiä Ruotsin kovimmasta joukkueesta ja jos tuleekin joku Allsvenskan-pakki tms, niin täällä tulee taas samanlaista tyytymättömyyttä kun siinä ettei Filppula ja kumppanit tullutkaan tänne vaan Joni Ikonen.

Mä luotan meidän skouttaukseen vaikka vahvistukset tulisikin muualta kun olympialaisista tai ei olisi ns. valmis iso nimi.
Mun mielestä tällaisia paljastusvideoita voisi yhtä hyvin tehdä jostain ei-nimekkäistä pelaajista, kunhan vaan tiedotetaan faneille että hei nyt on jotain tapahtumassa.

Tähän vahva sama! Skouttaus on ollut melko ammattimaista tähän saakka ja vaikka meille on kovia nimiä tullutkin, niin eivät ne tuntemattomattomatkaan ole olleet lähtökohtaisesti pettymyksiä. Jotenkin täällä osa ottaa näitä huhuja enemmän tosissaan. Itse ainakin suhtaudun viihteenä näihin pohdintoihin.
 

Muhvelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, SaPKo, Itä-Suomi
Itsellä huomio kiinnittyi siihen, miksi Rajaniemen nimikylttiä kuvattiin niin pitkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös