Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 355 673
  • 14 797

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ruotsin lippujen alle kovimmat nimet varmaan olisi Jakub Lilja ja Theodor Lennström, mutta toisaalta, jos Kärpät nappasi David Rundbladin samoilta markkinoilta, niin jotenkin en kuitenkaan usko tuon kaliiberin vahvistuksiin ehkä sittenkään mutta toki haluan yllättyä positiivisesti.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Sehän riippuu missä järjestyksessä Ruotsalaisia julkaistaan. Righti se ei ole, eikä Alm tai Brodeckikaan.
Eli se ei ole Joachim Rohdinkaan sitten, jos ei ole right? Mä vähän sitä mietin tuon ekan videon jälkeen. Olisi ollut kuitenkin hyvä roolipelaaja jolta tulee varman 15 maalia vähintään ja näytti kentällä aika isoperseiseltä, hyvällä tavalla, kuten videon äijäkin.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eli se ei ole Joachim Rohdinkaan sitten, jos ei ole right? Mä vähän sitä mietin tuon ekan videon jälkeen. Olisi ollut kuitenkin hyvä roolipelaaja jolta tulee varman 15 maalia vähintään ja näytti kentällä aika isoperseiseltä, hyvällä tavalla, kuten videon äijäkin.
Ettei se videon kaveri ollut itse Nupe... pelaajat sitten näytetään sitten jotenkin muuten..?

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Itse veikkaan Salmisen olevan out näistä vihjeistä. Tappara käyttää Warriorin varusteita ja tuo tämän päivän kassi oli Bauerin. Enkä muutenkaan usko, että Salmisten yms vuoksi tälläisiä teasereitä tehtäisiin.

Itse kohdistan veikkaukset Wargiin ja Leksaan, ja tämä mahdollinen seuraava vihje sitten vielä tuntematon ruotsalainen.

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onhan tännekin jotain edes kohtalaisen tasokasta pakko tulla, kun esim. Jyväskylään tipahtelee Niku. Toivottavasti ainakin.

JYP taitaa olla tosin budjetiltaan eri kastissa muutaman heikomman vuoden jälkeen.

PeeloPata

Jäsen
Ei ole itselle osunut silmään onko asiasta jo keskusteltu, mutta eliteprospectissa rumour osiossa näyttää Jakub Liljan ensikauden osoitteeksi Dynamo Moskovan ja Leo Komarovin osoitteeksi Luleå. Voi olla, että asiaa on täällä jo puitu, osui vaan omaan silmään. Lähinnä nämä taitaa olla huhuja, mutta kai niillä jotain lähteitä takana on. Niku Jyppiin näyttäisi olevan tuorein, kyseisellä listalla.

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viime kauden Jukurit nipusta olisi myös vapaana Linus Nässen ja Niclas Lundgren. Molemmat pelasi ihan kelpo kaudet ja nimet alkaisi olla varmaan sellaisia, että niistä voisi jopa haaveilla. Kenties puolustaja on toinen heistä.

Muhvelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, SaPKo, Itä-Suomi
Ruotsalaisia ei varmaan oo mainittukaan vielä tässä ketjussa, jossei ulkomuistini petä. En jaksanut selata.
Tarkoittaako tämä sitten sitä, että tämä suomalainen on täällä mainittu?

Suomalaisista täällä ei ole taidettu mainita muita, kuin Komarov ja Salminen. Ruotsista oli tulossa sekä pakki, että hyökkääjä, joten jos olen kärryillä, tämän suomalaisen täytyy olla pakki.

Ainoat vaihtoehdot ovat siis Salminen, tai joku muu joka täällä on mainittu mutta en vain muista.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tarkoittaako tämä sitten sitä, että tämä suomalainen on täällä mainittu?

Suomalaisista täällä ei ole taidettu mainita muita, kuin Komarov ja Salminen. Ruotsista oli tulossa sekä pakki, että hyökkääjä, joten jos olen kärryillä, tämän suomalaisen täytyy olla pakki.

Ainoat vaihtoehdot ovat siis Salminen, tai joku muu joka täällä on mainittu mutta en vain muista.
Mitens Tomi Sallinen?Olisi sentteri ja vihjeet sopii hyvin Hanuun..

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitens Tomi Sallinen?Olisi sentteri ja vihjeet sopii hyvin Hanuun..
Ja sopii myös Erkki Laineen patsaaseen, koska pelannut Leksandissa, Färjestadissa ja Hannuksen tulevassa seurassa eli Brynäsissä, mutta ekassa teaserissä oli Ruotsin lippu kassissa, joten se ehkä ampuu alas tämän, jollei sillä viitata vain maahan mistä pelaaja saapuu.

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hieman kuulostaa siltä, että tulossa on (tuttuun tapaan) melko nimettömiä kavereita, joilla on potentiaalia nousta hyvälle tasolle. En usko Salliseen, Komaroviin tai vastaaviin.

Vihjeisiin voi saada osumaan monta monta pelaajaa.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hieman kuulostaa siltä, että tulossa on (tuttuun tapaan) melko nimettömiä kavereita, joilla on potentiaalia nousta hyvälle tasolle. En usko Salliseen, Komaroviin tai vastaaviin.

Vihjeisiin voi saada osumaan monta monta pelaajaa.
samaa uskon itsekin, että ei tule nimekkäitä välttämättä mutta tuo Sallinen rupesi jostain syystä kiinnostamaan vailla mitään huhu-pohjaa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy