Miksi reaaliaikainen on parempi kuin jollain sumealla logiikalla ajoitetut julkaisut? Vai haetaanko tällä vaan samaa linjaa ylipäänsä nykymaailman ADHD informaatiotulvan kanssa?Outo linja jos näin on..uskottavuuden kannalta mahdollisimman reaaliaikainen olisi hyvä,ei pelkästään fanien kannalta.Myös sponsorit seuraa tuotteen näkyvyyttä..
Toiselta kantilta katsottuna, kuinka moneksi päiväksi yhdestä julkaisusta riittää näkyvyyttä? Kuinka monta päivää on kauden alkuun? Montako pelaajaa vielä on tulossa? Tuskin kuitenkaan niin paljon, että kesäkuulta saadaan mielenkiintoa pidettyä yllä kauden alkuun pelkillä pelaajajulkaisuilla? Tai kuinka paljon näkyvyyttä niillä vihjehassutteluilla oikeasti saa tuskin niillä kuukausia katetaan?
Ja toisaalta onko näkyvyys sponsoreiden ja kassavirran kannalta parempi alkukesästä vai loppukesästä? Olisiko sittenkin kassavirran kannalta parempi painottaa loppukesää?
Miten lie.