Hyviä huhuja täällä. Ei sillä, että minulla olisi sen enempää annettavaa tähän huhut-ketjuun.
Nythän ollaan juuri otsikon ytimessä.
Hyviä huhuja täällä. Ei sillä, että minulla olisi sen enempää annettavaa tähän huhut-ketjuun.
Ainakin yksi herra nauttii ja saa mielihyvää tästä fanien ja maksavien asiakkaiden epätietoisuudessa pitämisestä.Juhannus meni, uusia hankintoja tuli... nolla!
HPK:kin just julkisti Trettenesin hankinnan, ja mitä tekee meidän toimisto? Ei teaserin teaseria uusista hankinnoista, ei mitään uutista missään että verkot on vesillä ja pian räjähtää. Olen tällä hetkellä todella huolissani rakkaasta Pelicansistani. Mitään ei tiedoteta ja se on tämä hiljaisuus mikä vituttaa isoiten.
Sama ja se huoli tulee jatkumaan tasan niin kauan kun seuraa johdetaan nykyisen kaltaisesti, eli niin kauan kun joku ostaa Nurmiselta osakkeet. Enkä nyt puhu pelkistä viestintälinjauksista vaan koko perkeleen puuhastelusta.Olen tällä hetkellä todella huolissani rakkaasta Pelicansistani.
Onko Taavi ainoa uusi tyyppi toimistolla? Nehän haki sinne kahta.Mukana myynti- ja markkinointitiimissä.
Itselläni ei ole uusista toimiston rekrytoinneista tiedossa muita kuin Taavi. Siinä hakemuksessa oli myös se kuuluisa "parhaassa tapauksessa hakija hallitsee molemmat" kohta, ja kun Taavi nyt sitten on mukana molemmissa tiimeissä, niin eiköhän tässä säästetty henkilöstökuluissa ja menty sillä "hakija hallitsee molemmat" kortilla.Onko Taavi ainoa uusi tyyppi toimistolla? Nehän haki sinne kahta.
Itselläni ei ole uusista toimiston rekrytoinneista tiedossa muita kuin Taavi. Siinä hakemuksessa oli myös se kuuluisa "parhaassa tapauksessa hakija hallitsee molemmat" kohta, ja kun Taavi nyt sitten on mukana molemmissa tiimeissä, niin eiköhän tässä säästetty henkilöstökuluissa ja menty sillä "hakija hallitsee molemmat" kortilla.
Tärkein kriteerihän on se, että tulee hyvin toimeen pomon kanssa. Muut taidot on toissijaisia, koska ylhäältä tulee ideoita enemmän kun niitä kerkeäisi edes toteuttamaan mikäli aiemmin nähty meininki jatkuu.Itselläni ei ole uusista toimiston rekrytoinneista tiedossa muita kuin Taavi. Siinä hakemuksessa oli myös se kuuluisa "parhaassa tapauksessa hakija hallitsee molemmat" kohta, ja kun Taavi nyt sitten on mukana molemmissa tiimeissä, niin eiköhän tässä säästetty henkilöstökuluissa ja menty sillä "hakija hallitsee molemmat" kortilla.
Oon elänyt siinä käsityksessä, että Taavin lisäksi yksi harkassa ollut palkattiin, ulkopuolelta tuli yksi ja yksi joku organisaation sisäinen nosto. Tämä on kuitenkin vain oletukseni, ei tieto.Onko Taavi ainoa uusi tyyppi toimistolla? Nehän haki sinne kahta.
Mitä meinaat tällä? Voin kysäistä yhdeltä tutulta jos vähän selvennät.U20-rinki kiinnostaisi myös. Kellään edes jotain insta-huhuja?
Mitä meinaat tällä? Voin kysäistä yhdeltä tutulta jos vähän selvennät.
@aatelisode tuossa jo vähän avasikin, mutta ylipäätään minua kiinnostaa ketäs muita uusia kasvoja Kuhdan lisäksi on siirtynyt ja toisekseen onko nuoremmista muita kuin sanotaan Kumpulainen/Pohjalainen U20 mukana. Junkkari et Kiiskinen kerran Pelicansin kesäringissä.Mitä meinaat tällä? Voin kysäistä yhdeltä tutulta jos vähän selvennät.
Veikkaisin Blumelia.Hienoa, että jotain tiedotetaan. Kuka/ketkä voisivat olla näitä NHL:n ryöväämiä?
Ei tieto, mutta Matej Blumel musta ainakin aika "Pelicansin näköinen" pelaaja olisi ollut. Teki Dallasiin 2v pahvin.Jännä olisi tietää ketä ne pelaajat oli kenen kans oli sopimimus valmis ja NHl vei.
Veikkaisin Blumelia.