Meidän tuurilla kyllä.Loukkaantuko pahasti meidän ”tuleva”pakki?
Kukaan muu kakkosvalmentaja ei ole ollut pääomistaja joka on päättänyt, että joukkuetta johdetaan kakkosvalmentajan pestiltä käsin.Joo Nupen lisäksi en muista, että meillä olisi ollut ketään kakkosvalmentajaa jonka rooli olisi kovin näkyvä julkisesti.
Sami Kapanen pääsee lähelle, mutta Pekka Virran yli ei hänenkään vaikutusvaltansa yltänyt.Kukaan muu kakkosvalmentaja ei ole ollut pääomistaja joka on päättänyt, että joukkuetta johdetaan kakkosvalmentajan pestiltä käsin.
Jotenkin musta tuntuu että sitä jotain tuosta valmennuksesta vähän puuttuu, sitä intohimon näyttämistä ulospäin.Hurja-Hannes on tyyliltään niin erilainen valmentaja, että ei kyllä Niemelän valmennusryhmään istuisi. Heinolasta kuultujen huhujen mukaan Hurjassa on paljon samaa mitä muuan PN:ssä.
En usko, etteikö nykyinen valmennus näyttäisi sitä intohimoa ulospäin joukkueelle, ja kyllähän sen intohimon kuulee myös kun kuuntelee Niemelän puheita jääkiekosta tai näkee kun seuraa miehen eläytymistä vaihtoaitiossa. Sen intohimon näyttämisenkin voi tehdä niin monella eri tavalla, ja sellainen Summasmainen suu vaahdossa raivoaminen vaan ei enää ole 2020-luvun lätkää.Jotenkin musta tuntuu että sitä jotain tuosta valmennuksesta vähän puuttuu, sitä intohimon näyttämistä ulospäin.
Niemelä-Hyvönen voisi olla sellainen nykyajan Westerlund-Summanen, jossa toinen on kiva jätkä ja toinen, no, käytetään vaikka termiä raivohullu. Summasta pelaajat ei jaksa katsella kautta tai max kahta kauempaa, vaikka se saa kovia tuloksia aikaan mutta Westerlundin aikana se tunne pysyi tasapainossa.
Hyvönen on urallaan myös pelannut sen verran paljon ylivoimaa että tietää mitä siinä pitäisi tehdä, muuten sen taktista tietämystä en tiedä kyllä yhtään.
Minäkin lähinnä jossittelin sillä ajatuksella.En usko, etteikö nykyinen valmennus näyttäisi sitä intohimoa ulospäin joukkueelle, ja kyllähän sen intohimon kuulee myös kun kuuntelee Niemelän puheita jääkiekosta tai näkee kun seuraa miehen eläytymistä vaihtoaitiossa. Sen intohimon näyttämisenkin voi tehdä niin monella eri tavalla, ja sellainen Summasmainen suu vaahdossa raivoaminen vaan ei enää ole 2020-luvun lätkää.
Lisäksi juuri tuollainen Summasmainen/Nurmismainen raivohulluus ei sovi Niemelän valmennusideologiaan, ja kun Hurja-Hannes on juuri tätä koulukuntaa etenkin mitä Heinolasta on kuulunut, niin ei tule kyllä Niemelän aikana astumaan Pelicansin valmennuskoppiin, ja tätä myötä tuskin koskaan muulloinkaan. Valmennusryhmähän on jo vahvistettu ensi kaudeksi, joten aika ihme olisi mikäli tuonne joku vuoden Mestiksessä varsin heikolla menestyksellä valmentanut ja täysin eri tavalla valmentamisesta ajatteleva kaveri nostettaisiin mukaan.
Olis kyllä hyvä hankinta, voisi tulla kovastikin läpi. Itse olen ajatellut että Juuso Puustinen olisi epäonnistuneen Ruotsin reissun jälkeen meidännäköinen hankinta, jos ei ikää mieti. Faktahan on se että yleensä kaikki meille päätyvät ovat joko vasta tulossa kunnolla tähtiin, tai kokeneet jonkinlaisen takaiskun urallaan ja siksi palkkapyyntö on sopiva ja joukkuevalikoima ei ole suuri ja kaipaavat nosteen uralleen. Jasek ehkä poikkeuksena, oli jo lähtökohdiltaan harvinaisen kova jätkä ja uran suunta aika selvä.Voisiko se aiemmin puhuttu rightin maalintekijälaituri olla Eetu Tuulola? Jukuripalstalla oli, että huhutaan että olisi Suomeen palaamassa.
Siinä sitä olisikin kun olisi tehty sopparit kahden leikkauspotilaan kanssa avaintonteille eli Jasek ja Nikkilä.Nikkilä-huhu vahvistuu loukkaantumisen myötä. Sopii profiiliin.
Eikös Sam Lofquistikin sopisi tuntomerkkeihin? En siis asiasta mitään tiedä, mutta mietin vaan.
Viiteen viime kauteen alle 150 matsia pelannut ja loukkeja melkonen määrä, kohtelias ei kiitos.Eikös Sam Lofquistikin sopisi tuntomerkkeihin? En siis asiasta mitään tiedä, mutta mietin vaan.
Nää ei ois huonoja jos toteutuu...Jasek, Bartosak molemmille tervetuloa takaisin elokuussa. Ugh, olen kiitollinen paluusta.
Tomasek tervetuloa Lahteen jos ei optio ulos houkuta. Ugh, olen innoissani.
Valle Filppula, koti olis lähellä. Tule Lahteen, älä epäröi enää. Ugh, olen puhunut.
Jasek, Bartosak molemmille tervetuloa takaisin elokuussa. Ugh, olen kiitollinen paluusta.
Tomasek tervetuloa Lahteen jos ei optio ulos houkuta. Ugh, olen innoissani.
Valle Filppula, koti olis lähellä. Tule Lahteen, älä epäröi enää. Ugh, olen puhunut.
Tuota olen itsekkin kiroillut että ainakun pelicans julkaisee jotain Somessa niin se on joko paitahuutokauppa tai kansikuvan vaihtoNytkin noiden perkeleen paitahuutokauppojen paikalta voisi tehdä ihan erilaista myyntityötä ja pitää mielenkiintoa yllä.