I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Larmihan vaihdettiin kesken pelien myös pois maalilta. Mutta ei siitä sen enempää.Saattoi ne poissaolot johtua siviilin ihmissuhteista..
Viimeksi muokattu:
Larmihan vaihdettiin kesken pelien myös pois maalilta. Mutta ei siitä sen enempää.Saattoi ne poissaolot johtua siviilin ihmissuhteista..
Eikä Pelicansin.Ei tee kyllä Liigan uskottavuudelle hyvää tällainen toiminta.
Ilman Larmia ei olis Lahdessa tarvinnut jumbosijalta tehdä näihin aikoihin enää mitään hankintoja…?Mitä vittua nyt oikeesti.
Jätkä puhuu suu vaahdossa, miten hienoa on vihdoinkin päästä pelaamaan kasvattajaseuraansa ja lähtee saman kauden aikana Växjöön.
Tää on nyt jotain pahaa unta tai todella paska läpp...
Sieltähän sähköpostiin tuliki Barton paluusta ilmotus.
Asiallisesti kerrottu, miksi tähän on päädytty yms. Tuossa vielä mainitaan, että on mahdollisuus tehdä jopa vahvistuksia vielä siirtorajalla, mutta itse siirtäisin ensi kaudelle nämä rahat.Patrik Bartosak palaa Pelicans-paitaan – Emil Larmin sopimus on purettu ja sieltä vielä vahvistus
Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä ilman Larmia olis kyhätty, Larmi oli ykkös MV, tuli jengiin isoin uutisin miten hienoa on päästä vihdoin Lahteen pelaamaan ja samantien poistu kun ulkomailta heiluteltiin rahanippua.Ilman Larmia ei olis Lahdessa tarvinnut jumbosijalta tehdä näihin aikoihin enää mitään hankintoja…?
Tuossa vielä mainitaan, että on mahdollisuus tehdä jopa vahvistuksia vielä siirtorajalla, mutta itse siirtäisin ensi kaudelle nämä rahat.
Kerros nyt vähän enempi Killisestä mitä häneltä kannattaa odottaa jos tänne saapuu?Killistä voisi yrittää kalastella jo tälle kaudelle, jos on ensi kaudella huhutusti tulossa joka tapauksessa Pelsuun. Vahvaa vääntöä häneltä eilen Tapparaa vastaan
Kerros nyt vähän enempi Killisestä mitä häneltä kannattaa odottaa jos tänne saapuu?
Mitä vittua nyt oikeesti.
Jätkä puhuu suu vaahdossa, miten hienoa on vihdoinkin päästä pelaamaan kasvattajaseuraansa ja lähtee saman kauden aikana Växjöön.
Hyvä ulostulo seuralta, oon aina tykänny Bartosta ja oon todella ilonen jos saadaan ensi kausiki nauttia hänestä, mutta Larmin osalta jää paskan maku suuhun vaikka kuinka puhutaan urakehityksestä, taloudellisesta hyödystä yms.
Ehkä tämä tästä tasaantuu ku aika kuluu.
Ei pitäisi estää mitään, sopimukset jatkuvat ensi kaudella jos lähtee nyt "lainalle".Irtoaiskohan vielä Rudi loppukaudeksi? Sopimus toki Riikan kanssa vielä ensikaudesta.
Juuri näin…tämähän meni aivan käsikirjoituksen mukaisesti.Täydellisesti hoidettu Lelulta. On se kova!
Eiköhän se rahanippu heiluteltu ihan Pelicansille (toki myös Larmille ensi kauden soppari ja kokonaispaketti hyvä: Hyvä seura ja korvaus). Neuvottelut menee usein porrastetusti. Ensin neuvotellaan pelaajan kanssa ja sitten joukkueiden kesken tai toisin päin. Yhtäaikainen säätö on amatöörien puuhastelua. Eli tämä oli Pelsun päätös. Tämän tyyppiset pelaajathan on ainakin Pelsulle kultakimpaleita. Tuodaan tulosta kauden aikana pistesarakkeeseen ja vielä lähtöhetkillä firman kassaan. Larmillakin Pelsu nostanut änärikorvauksia ilman mitään panostusta ja nyt rahastettu vielä ruotsalaisiakin. Hyvin pelattu Pelsuilta.Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä ilman Larmia olis kyhätty, Larmi oli ykkös MV, tuli jengiin isoin uutisin miten hienoa on päästä vihdoin Lahteen pelaamaan ja samantien poistu kun ulkomailta heiluteltiin rahanippua.
Ilman Larmia meillä olis myös toinen ykkös MV ja ties millanen pelimies se olisi ollutkaan, ei välttämättä vaikuttais juurikaan meidän nykyseen sijotukseen.
u nostanut änärikorvauksia ilman mitään panostusta