Itse olen odotellut jo 6kk, perkele.Sentteri on ollut tulossa 3kk...
Itse olen odotellut jo 6kk, perkele.Sentteri on ollut tulossa 3kk...
Onko tämä nyt ihan oikea tieto vai tuota samaa läppää mitä täällä on pari kuukautta heitelty?Kalunyk myyty Sveitsiin kesken jouluaterian. Tiedotetaan pian.
Tässä ketjussa on tänään vain ja ainoastaan oikeaa tietoa, eikä yhtään läppää.Onko tämä nyt ihan oikea tieto vai tuota samaa läppää mitä täällä on pari kuukautta heitelty?
Olisi idiotismia myydä kalu kun päässyt vauhtiin kun markkinoilla ei hirveästi ole hyviä kiekollisia pakkeja halvalla. Varsinkin jos kalun myynnillä rahoteittaisiin ykkössentteri. Keväällä kiekollisien pakkien merkitys vasta korostuu!Kalunyk myyty Sveitsiin kesken jouluaterian. Tiedotetaan pian.
Harmi, että me ei päästä sitä merkitystä tänä keväänä kokemaan.Keväällä kiekollisien pakkien merkitys vasta korostuu!
Siitä tuskin on pelkoa, se kun olisi se viimeinen niitti tälle kaudelle.Kalunyk myyty Sveitsiin kesken jouluaterian. Tiedotetaan pian.
Eiköhän tämän kauden niitit ja niitittömyydet ole lyöty kiinni ja hakaukseen viime keväänä.Siitä tuskin on pelkoa, se kun olisi se viimeinen niitti tälle kaudelle.
Eihän täällä ikinä ole heitetty läp-Tässä ketjussa on tänään vain ja ainoastaan oikeaa tietoa, eikä yhtään läppää.
Ja kesken vaihdon..Eihän täällä ikinä ole heitetty läp-
käyttäjä Kalaleipä on juuri myyty Sveitsiin
Poistui nopeammin kuin Sean Avery aikanaan, mailat nähtiin hallilla mutta mies ei sinne itse ehtinyt ennen kuin oli jo myyty eteenpäin.Tuo Kalunyk ei ehtinyt pelata yhtään peliä ennen myyntiään. Näkikö kukaan edes häntä?
Tulispa Avery!Poistui nopeammin kuin Sean Avery aikanaan, mailat nähtiin hallilla mutta mies ei sinne itse ehtinyt ennen kuin oli jo myyty eteenpäin.
Tuo Kalunyk ei ehtinyt pelata yhtään peliä ennen myyntiään. Näkikö kukaan edes häntä?
Jep. Partikainenkin ehti kuitenkin yhden erän pelaamaan ennen siirtymistään Mersun testimaalivahdiksi.Poistui nopeammin kuin Sean Avery aikanaan, mailat nähtiin hallilla mutta mies ei sinne itse ehtinyt ennen kuin oli jo myyty eteenpäin.
Eli sieltä tuskin tulee ketään enää tällä kaudella?Lawrence voitaneen lopullisesti unohtaa. On tänään Sierren kokoonpanossa.
Pitäisi Zabranskyn palkallakin olla pelivaraa. Katsotaan, jos Lelu taikoisi jotain...Veskareita mietin että Barton tulon jälkeen oli ensin Olle kokoonpanossa nyt on pari peliä ollut Jasse. Jos toinen näistä saataisiiin kaupaksi voisi olla vähän pelivaraa.
Kaikki rahat uuteen valmentajaanPitäisi Zabranskyn palkallakin olla pelivaraa. Katsotaan, jos Lelu taikoisi jotain...