Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 355 730
  • 14 797
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitä sieniä vetämällä saa Puutiosta ja/tai Riihisestä JJ:tä paremman? Heittämällä top4 pakki. Iso peukku hankinnalle!
Varmaan samoja sieniä joita muuan @OutoHöpöttäjä veti porttikiellon arvoisesti.

No vitsit sikseen, lähtökohtaisesti tosi hyvä hankinta!

UkkoLahest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko tämä jo hankittu ja julkaistu Pelicansin toimesta??
Jatkoaika ja muut medit uutisoi tämän ketjun keskustelun perusteella.
Itse tästä sytyn jos ja kun tämä julkaistaan seuran taholta.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko tämä jo hankittu ja julkaistu Pelicansin toimesta??
Jatkoaika ja muut medit uutisoi tämän ketjun keskustelun perusteella.
Itse tästä sytyn jos ja kun tämä julkaistaan seuran taholta.

He lainasivat Expresseniä, eivät jatkoajan keskustelupalstaa. Done deal.

E: Aftonbladetia.

Viimeksi muokattu:

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mylläri on nostanut arvoaan hyvillä ottelulla mutta toivottavasti jatkaa täällä.Puhdas spekulaatio oli multa tuo mutta oudolta tuntuu,ettei jatkoa ole kuitenkaan julkaistu.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Mylläri on nostanut arvoaan hyvillä ottelulla mutta toivottavasti jatkaa täällä.Puhdas spekulaatio oli multa tuo mutta oudolta tuntuu,ettei jatkoa ole kuitenkaan julkaistu.
Mutta ei kai mitään jatkoa tarvitse tässä tapauksessa julkaista, kun kyseessä on ollut ainoastaan 3kk koeaika sopimuksessa, eikä 3kk try out -sopimus?

Tuo on siis oma käsitykseni Myllärin sopimuksesta (1v soppari, jossa 3kk koeaika), mutta korjatkoon joku, mikäli olen väärässä. Lähtökohtaisesti siis tässä voi olla huoleti sopimusteknisten asioiden osalta, ellei jompikumpi osapuoli olekin yhtäkkiä saanut toisesta tarpeekseen.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Mutta ei kai mitään jatkoa tarvitse tässä tapauksessa julkaista, kun kyseessä on ollut ainoastaan 3kk koeaika sopimuksessa, eikä 3kk try out -sopimus?

Tuo on siis oma käsitykseni Myllärin sopimuksesta (1v soppari, jossa 3kk koeaika), mutta korjatkoon joku, mikäli olen väärässä. Lähtökohtaisesti siis tässä voi olla huoleti sopimusteknisten asioiden osalta, ellei jompikumpi osapuoli olekin yhtäkkiä saanut toisesta tarpeekseen.
"Ruotsalaispuolustaja Anton Mylläri palaa vahvistamaan Pelicans-puolustusta
Lahden Pelicans on solminut Anton Myllärin kanssa sopimuksen kolmen kuukauden koeajalla."

Näin lukee Pelicansin tiedotteessa, ei muuta. Hyvin kryptinen tuo "solminut sopimuksen".

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tuo on siis oma käsitykseni Myllärin sopimuksesta (1v soppari, jossa 3kk koeaika), mutta korjatkoon joku, mikäli olen väärässä.
Ihan oikeassa olet, sopimus on kirjattu Suomen Jääkiekkoliiton palveluihin 30.4.2024 saakka, mutta siihen vain sisältyy tuo kolmen kuukauden koeaika.

Tuskin kummallakaan osapuolella on mitään syytä purkaa sopimusta koeajan puitteissa, Mylppa on esiintynyt kaukalossa hyvin ja Pelicans on taas saanut oman kärrynsä takaisin raiteilleen, jolloin Mylpalla varmasti on haluja lähteä kirkastamaan sitä viime kauden hopeaa tuon nykyisen ryhmän kanssa.

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Kyllä nyt sopimuksenalaisesta Mylläristä saadaan pitkäksi aikaa tännekkin asiaa.. Ei ole hän lähdössä jos joku olisi pakistosta mutta siellä tarvitaan leveyttä niin tuskin kukaan lähtee.

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lahden Pelicans on solminut Anton Myllärin kanssa sopimuksen kolmen kuukauden koeajalla."

Näin lukee Pelicansin tiedotteessa, ei muuta. Hyvin kryptinen tuo "solminut sopimuksen".
Tää on tätä kun ei osata kirjoittaa kokonaista lausetta loppuun, niin jää sitten asioita arvailujen varaan. Olisi riittänyt tuossakin lisätä vaikka loppukauden kattavan sopimuksen 3kk koeajalla.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles

Onkohan itse suuri johtaja kirjoittanut tämän tiedotteen

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sehän on hyvä kun Mylläri on kauden loppuun!Tää oli vain oma spekulaatio kun en ollut itse perillä asiasta,oli vain jäänyt sopparista joku hassu kuva.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän tuo huomenna pelaa, ellei sitten ole kovinkin hankalaa matkustaa Röglestä. Olettaa kun sopii että soppari olisi tehty parikin päivää sitten
Toki noissa ulkomaansiirroissa on riski, että paperiasioissa hieman kestää. Liiton siirtolista päivitetty klo 14 siinä ei näy tätä siirtoa. Toki Rögle sopimus purettu ei siellä ole varmaan tarvetta tuollaiseen Itä-Eurooppalaiseen viivyttelyyn joita mm. Sulakin siirrossa oli.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toki noissa ulkomaansiirroissa on riski, että paperiasioissa hieman kestää. Liiton siirtolista päivitetty klo 14 siinä ei näy tätä siirtoa. Toki Rögle sopimus purettu ei siellä ole varmaan tarvetta tuollaiseen Itä-Eurooppalaiseen viivyttelyyn joita mm. Sulakin siirrossa oli.

Röglestä se kiinni on, jos/kun kerran nimet on alla

Janez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ohhoijaa. Milloin viimeksi (vai onko ikinä) Liigassa on pelannut pätevä norjalainen? Kyllä tässä mennään nyt perse edellä puuhun ja pahasti.

Edit. Älkää edes mainitko Bonsaksenia.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ohhoijaa. Milloin viimeksi (vai onko ikinä) Liigassa on pelannut pätevä norjalainen? Kyllä tässä mennään nyt perse edellä puuhun ja pahasti.

Henrik Haukeland mutta onkin mokke. Ja eikä tuo Tapparan Granath ole mikään hupiukko. Itse ainakin olen innoissani jos Johannes tulee meille. Ei voi ikinä olla liikaa pakkeja, sais hyvää kilpailua Puutio - Riihinen kaksikolle.

Alice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat K-Espoo

Joo ja kyllä HIFK-faneille viime kaudella tuntui tuo Kåsastulkin kelpaavan vaikka alku olikin vaikea. Näillä esimerkeillä voisi melkein jo sanoa että enemmän nuo norskit ovat tainneet onnistua kuin flopata.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy