Peruspakit eivät siis voi voittaa Norjan liigan tai CHL:n mestaruuksia?Ihan en osta puheita pelkästä peruspakista. Siellä on kuitenkin CV:ssä myös Norjan liigan ja CHL:n mestaruus.
Tottakai voittaa, ei niitä mestaruuksia ilman peruspakkeja voitetakkaan. Mutta onko tälle arvioille ''pelkästä'' peruspakista jotain perusteluita? Tämä kysymys ei ole siis pelkästään sinulle suunnattu, vaan yleisesti. Itse olen katsonut pelkkiä tilastoja, sekä saavutuksia. Vertailun kohteeksi voi nostaa muutaman länsinaapurilaisen liigapelaajan tilastot AllSvenskanista.Peruspakit eivät siis voi voittaa Norjan liigan tai CHL:n mestaruuksia?
EDIT: eikä Johannessen nyt DEL:ssä tai muuallakaan mikään pistelinko ole ollut. Perusvarma puolustaja joka pärjää myös kiekolla.
No Berglundiin ja Stenqvistiin verrattuna aivan eri profiilin pelaaja ensinnäkin. Johannessen pelasi nuo Allsvenskan-kaudet ollessaan 24-25-vuotias, jota ennen alla oli kaudet DEL:ssä, jotka antavat enemmän osviittaa pelaajaprofiilista, kuten antavat myös kaudet kotimaansa pääsarjassa. Stenqvist ja Berglund puolestaan olivat useamman vuoden nuorempia pelatessaan Allsvenskania.Tottakai voittaa, ei niitä mestaruuksia ilman peruspakkeja voitetakkaan. Mutta onko tälle arvioille ''pelkästä'' peruspakista jotain perusteluita? Tämä kysymys ei ole siis pelkästään sinulle suunnattu, vaan yleisesti. Itse olen katsonut pelkkiä tilastoja, sekä saavutuksia. Vertailun kohteeksi voi nostaa muutaman länsinaapurilaisen liigapelaajan tilastot AllSvenskanista.
Johannes Johannesen
134 peliä, 7+42=49, 0.37
Victor Berglund
151 peliä, 15+28=43, 0.28
Liigassa:
51 peliä, 5+21=26, 0.51
Linus Nässén
17 peliä, 0+3=3, 0.18
Liigassa:
139 peliä, 8+54=62, 0.45
Jakob Stenqvist
139 peliä, 13+36=49, 0.35
Liigassa:
139 peliä, 21+67=88, 0.63
Pelkän tilastoskouttauksen perusteella itse uskallankin siis väittää, että parhaimmassa tapauksessa kyseessä voi olla merkittäväkin tekijä kotoiseen Liigaan.
Meneehän Johannesen nyt lähtökohtaisesti heittämällä pelaavaan kuusikkoon ohi Riihisen ja Puution ainakin.Mylläri - Puutio
Kral - Riihinen
Utunen - Jordan
Johannesen
Ei tuo tosiaan välttämättä pelaavaan kuusikkoon mahdu, mutta jos mietitään että Persson poissa, Niemelä lähti, joten on kahden Rightin vajaus ja pelaaja on varmaan aika lähellä näiden kahden kombo ja toinen seikka tuossa yllä, että olisi vähän meritoituneempi ja varmempi tapaus kuin Salminen, Käyhkö tai Junkkari. Niin kyllähän tämä hankinta käy paljonkin järkeen, mutta valitettavasti ei taida Lahdessakaan ylivoimalla mahtua kuin stunttaamaan, että kiekollinen rooli ei välttämättä kasva Röglestä juurikaan.
Ehkä Riihinen tuosta ensimmäisenä on liipaisimella, jos näin kävisi. Ei ole kuitenkaan ihan samalla tasolla suorittanut kuin viime kaudella.Meneehän Johannesen nyt lähtökohtaisesti heittämällä pelaavaan kuusikkoon ohi Riihisen ja Puution ainakin.
Eiköhän tuo ihan pätevä kaveri ole, kun Lelun hausta kyse.
Tällainen pakki saattaa kuitenkin olla tämän kauden Pelicansissa jopa viivan ykköstykki.Kuten tiivistin, niin moderni yleispuolustaja, jolle varmasti on käyttöä Liigassa.
Tällainen pakki saattaa kuitenkin olla tämän kauden Pelicansissa jopa viivan ykköstykki.
En väitä että näin on, mutta tällä hetkellä rima on laskettu varsin alas Lahessa.
Ehkä Riihinen tuosta ensimmäisenä on liipaisimella, jos näin kävisi. Ei ole kuitenkaan ihan samalla tasolla suorittanut kuin viime kaudella.
En nyt noilla maalimäärillä maalitykkiä odota, mutta voi kyllä jakaa kiekkoa hyvin viivassa.Tällainen pakki saattaa kuitenkin olla tämän kauden Pelicansissa jopa viivan ykköstykki.
En väitä että näin on, mutta tällä hetkellä rima on laskettu varsin alas Lahessa.
Ei Kåsastulkaan viime vuonna mikään turisti ollut. Itte oon ainakin innoissani tästä hankinnasta.Norjan maaljoukkuepelaajista jäänyt poikkeuksetta hyvä kuva, tiukkoja taisteluja ja peräänantamattomuutta vailla turhan surffailijoita. Tämän kohdalla kaiketi uskaltaa odottaa jotain tuollaista vaikka pelaaja ei varsinaisesti mieleen olekaan jäänyt.
Nippanappa riman päältä huutelee pakkien maalipörssin kolmonen, olemattomalla yv-ajalla. Urallaan yhteensä 14 maalia pääsarjatasolla tehnyt pelaaja tuskin tulee olemaan ykköstykki täälläkään.Tällainen pakki saattaa kuitenkin olla tämän kauden Pelicansissa jopa viivan ykköstykki.
Kuten se Tuisku lauloi että mun pakko twerkkaa että saisin fyrkkaa mutta se ei vielä tarkoita että viihtyisi ;)No ei kai se nyt takasin ois tullu jollei viihtyisi?
Heikoin lenkki on Puutio. Edelleen saa jännätä koska syöttää suoraan vastustajan lapaan oman maalin eteen, maalin johdossa muutama minuutti ennen loppua, hyvin hazardi tapaus. Yvllä kivasti vetelee mutta ei se siinäkään roolissa kovin erikoinen oikeasti ole. Jordanin peli oli juu hakemista alussa mutta väitän että osuutensa oli myös että pelasi Puution kanssa, peliälyä ei valitettavasti saa treenaamalla rannaria.Ehkä Riihinen tuosta ensimmäisenä on liipaisimella, jos näin kävisi. Ei ole kuitenkaan ihan samalla tasolla suorittanut kuin viime kaudella.