Niklas Olausson on ilman sopimusta, pelasi tosin Kärpissä seitsemän vuotta sitten. Toisaalta Carlssonkin pelasi HIFK:ssa jo kuusi vuotta sitten.
Minulle ainakin kelpaisi oikeinkin hyvin tuo Carlsson. Vaikka ikää alkaa olemaan, niin hyvät pinnat viime kaudella ja jätti taakseen mm. Tepsin Fröbergin. Eikä varmasti ole haittaa, että viime kaudella pelasivat Laschin kanssa.Ollaan nyt rehellisiä, molemmat olisi pettymyksiä Pelicansin keskikaistan kärkeen.
Carlsson menisi vielä, Olausson ei.
Niin sanoit aiemmin, että tuo Tepsin ykkösena olis sulle kelvanut. Onko se paljon Carlssonia kovempi haku?Ollaan nyt rehellisiä, molemmat olisi pettymyksiä Pelicansin keskikaistan kärkeen.
Minulle ainakin kelpaisi oikeinkin hyvin tuo Carlsson. Vaikka ikää alkaa olemaan, niin hyvät pinnat viime kaudella ja jätti taakseen mm. Tepsin Fröbergin. Eikä varmasti ole haittaa, että viime kaudella pelasivat Laschin kanssa.
No veit sanat suusta, just olin samaa kirjottamassa.Ollaan nyt rehellisiä, molemmat olisi pettymyksiä Pelicansin keskikaistan kärkeen.
Niin sanoit aiemmin, että tuo Tepsin ykkösena olis sulle kelvanut. Onko se paljon Carlssonia kovempi haku?
Jep. Tällaisten hankintojen kohdalla myös jysähtää-retoriikka voitaisiin luonnollisesti unohtaa.Jos tuonne hankittaisiin "Niklas Olausson" ykkössentteriksi, niin kaikki puheet mestaruusjahdista voidaan heittää helvettiin. Epäilen vahvasti, että ykkössentterin rooliin otettaisiin minkäänlaisia "arpoja". Mutta katsellaan, ainakin taas keskustelukin heräsi.
Jos Carlsson on tämä ykkössentteri, niin sentteristö on kaukana siitä, miltä "seurahistorian kalleimman joukkueen" sentteristön kuuluisi näyttää.
Jos Carlsson on tämä ykkössentteri, niin sentteristö on kaukana siitä, miltä "seurahistorian kalleimman joukkueen" sentteristön kuuluisi näyttää.
Mutta mitä jos Olausson on meidän ykkössentteri?
Tyrväisen Julle saanu ruotsin kansalaisuuden jo, pliis /sTää on pakko olla joku sopimuksenalaisen siirto. Siihen Arsikin viittasi viimeviikolla että nimeä ei ole mainittu täällä. Olisiko pudonneissa seuroissa ketään?