Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 016 273
  • 13 253

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jottei mene ihan offtopikiksi niin sentteriä ja yhtä puolustuspään pelaajaa huutaa. Loput laput taskussa.
Eli jos rivien välistä lukee niin Herra B jatkaa täällä ensi kaudellakin. Tai voihan se olla joku muukin kyllä mutta jos hetki sitten oli neuvottelut niin voisi kuvitella näin.

Eli "varmat" tulijat olisi varmaan: (kenen paikalle)
Utunen (Laakso)
Scotka (jürgens)
Nordgren (Tanus)
Sopanen (Try-out)?
Mv/Bartosak jatko

Rightin pakkia (Vainio) ja ykkössentteriä (Björninen) tosiaan tuo kaipasi näiden jälkeen. Määrää, laatua ja etenkin potentiaalia ainakin löytyisi joka osastolta.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eli jos rivien välistä lukee niin Herra B jatkaa täällä ensi kaudellakin. Tai voihan se olla joku muukin kyllä mutta jos hetki sitten oli neuvottelut niin voisi kuvitella näin.

Eli "varmat" tulijat olisi varmaan: (kenen paikalle)
Utunen (Laakso)
Scotka (jürgens)
Nordgren (Tanus)
Sopanen (Try-out)?
Mv/Bartosak jatko

Rightin pakkia (Vainio) ja ykkössentteriä (Björninen) tosiaan tuo kaipasi näiden jälkeen. Määrää, laatua ja etenkin potentiaalia ainakin löytyisi joka osastolta.
Itse jotenkin pitäisin Larmia todennäköisempänä vaikka Barton toki mieluummin ottaisin. Veeti Vainiolle kiitos ei. Ja toivon todella että Sopanen ja Nordgren ei ole ne kärkilaiturit, vaan sille osastolle on joku kova tekijä kiinnitty myös. Onhan näin Caston, sinne on joku kunnon laituri signattu?
 

McFäde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Nurmisen Pasi
Oliko tämä sinun mainitsemasi tsekki Scotka vai oliko sinulla hajua joistain muusta Tsekkipakista tänne? Eli Utunen nyt ainoa varma tiedossa oleva nimi puolustukseen.
Olin siinä tiedossa että Scotka olisi tullut tänne. Muista tsekkipakeista en ole kuullut mitään. Harmi homma. Scotkan olisin mielellään ottanut tänne
 

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Pakko ”huudella” vähän tänne.
Kuulin Nordgrenista parilta tuttavaltani joiden pojat pelaa Kolleissa, että on jo lokakuussa tehnyt päätöksen lähdöstään ja kertonut sen myös seuralle. Ei ole klesana ollut läheskään niin pitkään/paljon kuin on annettu antaa ymmärtää, ollut poppariosastolla/koirankopissa. Lonkka toki leikattiin onnistuneesti pari vuotta sitten ja silloin oli pitkään poissa. Olisi kuulemma ollut omasta halustaan menossa lainalle toiseen seuraan tai Mestikseen syksyllä jo, mutta ei päästetty, ei edes Kolleihin. Toki korona-aika niin olleet varmaan varovaisia, mutta kuulostaa kyllä tavallaan just tälle Hifkin toiminnalle junnuja kohtaan mitä on kuullut jo vuosia. Viimeisimpänä Teemu Engberg joka nyt Kookoossa pelasi huippukauden. Tai Niko Seppälä joka lähti JYP:n riveihin. Mä olen aina uskonut ja uskon yhä täysin Nordgrenin potentiaaliin ja toivon, että tekisi läpimurtonsa teillä Pelsuissa. Jos Niemelä on häntä pyytänyt jengiin niin uskon Niemelällä olevan kyllä tiedot millainen tausta ja millainen pelimies on Nordgren. Tai että Ike oli avoimesti sanonut, että kyllä kelpaa! Eiköhän lähiviikkoina kuulla onko teille tulossa vai ei. Niemelä on mun luottamuksen ansainnut menneellä kaudella näyttämällä mitä saa aikaan teillä. Toivon kyllä Iken ja Nordgrenin vielä takaisin HIFKiin, uskon että jos teille tulee niin tuo parivaljakko teidät positiivisesti yllättää.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toisaalta ei tästä nyt kovin pahoillaan voi olla, jos jää pelimerkkejä siihen oikealta laukovaan. Kokkonen ja Utunen saa enemmän roolia. Toki jos Kokkonen jää Amerikan valloitukseen niin tilanne on toinen. Varmasti olisi Scotka toki pelimies ollut.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pakko ”huudella” vähän tänne.
Kuulin Nordgrenista parilta tuttavaltani joiden pojat pelaa Kolleissa, että on jo lokakuussa tehnyt päätöksen lähdöstään ja kertonut sen myös seuralle. Ei ole klesana ollut läheskään niin pitkään/paljon kuin on annettu antaa ymmärtää, ollut poppariosastolla/koirankopissa. Lonkka toki leikattiin onnistuneesti pari vuotta sitten ja silloin oli pitkään poissa. Olisi kuulemma ollut omasta halustaan menossa lainalle toiseen seuraan tai Mestikseen syksyllä jo, mutta ei päästetty, ei edes Kolleihin. Toki korona-aika niin olleet varmaan varovaisia, mutta kuulostaa kyllä tavallaan just tälle Hifkin toiminnalle junnuja kohtaan mitä on kuullut jo vuosia. Viimeisimpänä Teemu Engberg joka nyt Kookoossa pelasi huippukauden. Tai Niko Seppälä joka lähti JYP:n riveihin. Mä olen aina uskonut ja uskon yhä täysin Nordgrenin potentiaaliin ja toivon, että tekisi läpimurtonsa teillä Pelsuissa. Jos Niemelä on häntä pyytänyt jengiin niin uskon Niemelällä olevan kyllä tiedot millainen tausta ja millainen pelimies on Nordgren. Tai että Ike oli avoimesti sanonut, että kyllä kelpaa! Eiköhän lähiviikkoina kuulla onko teille tulossa vai ei. Niemelä on mun luottamuksen ansainnut menneellä kaudella näyttämällä mitä saa aikaan teillä. Toivon kyllä Iken ja Nordgrenin vielä takaisin HIFKiin, uskon että jos teille tulee niin tuo parivaljakko teidät positiivisesti yllättää.
Nordgren ei itse tuonut mitään pöytään silloin kun pelaamaan pääsi. Ihan turha itkeä kovaa kohtaloa tai osoitella seuraa siitä sormella. Hidas ja pehmeä. Loukkaantumisten ei olisi pitänyt hidastaa kehitystä urheilijana ja sen vaadittavan mindsetin muodostumista. Itse olisin toivonut että sopimus olisi purettu jo vuosi sitten. Kova on työ edessä jos meinaa potentiaalinsa lunastaa, niin paljon on itse seisonut kehityksen esteenä. Onnea matkaan vain mihin ikinä menee. Itse toivon että menee Lahteen eikä Hämeenlinnaan kuten on huhuttu. Kangasniemen kanssa ovat todella hyvät frendit ja Iikka voisi maagisuudellaan olla se ainoa tyyppi liigassa joka Nordgrenin uran voi pelastaa.

Enbergin läpimurtoa odoteltiin ihan riittävän kauan ja maiseman vaihdos lisävastuulla oli oiva ratkaisu kaikille osapuolille. Seppälä taas...Winberg ajoi ohi ja siellä on pari paskaa sopimusta kuten Ronny Ahosen ollut tulppana. Pikkarainen ei juuri nuorta pelaaja kokeneen edelle valinnut. Seppälän olisin toivonut saavan näyttöpaikan.

Miten muuten olisiko Pelicanseilla rahkeita Gernatiin kun Scotka meni Jyväskylään? Ei olisi ensimmäinen kerta kun Laukkanen olisi ollut slaavien suhteen riittävän aikaisin liikenteessä?
 

Karpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
kuulostaa kyllä tavallaan just tälle Hifkin toiminnalle junnuja kohtaan mitä on kuullut jo vuosia. Viimeisimpänä Teemu Engberg joka nyt Kookoossa pelasi huippukauden. Tai Niko Seppälä joka lähti JYP:n riveihin.

Enbergin 17 pinnaa huippukausi? Ok.

Niko Seppälän taso nyt ei ylipäätään riitä liigatasolle, joten hänessä tuskin mitään menetitte. Toki kehitys on aina mahdollinen.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miten muuten olisiko Pelicanseilla rahkeita Gernatiin kun Scotka meni Jyväskylään? Ei olisi ensimmäinen kerta kun Laukkanen olisi ollut slaavien suhteen riittävän aikaisin liikenteessä?

Trinecin tarjous tuollaiselle pelurille on varmaan tuplat siitä mitä Pelicans pystyisi maksamaan
 

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Enbergin 17 pinnaa huippukausi? Ok.

Niko Seppälän taso nyt ei ylipäätään riitä liigatasolle, joten hänessä tuskin mitään menetitte. Toki kehitys on aina mahdollinen.
Nää mielipiteet on meillä omansa, mut mun silmissä Huippukausi siihen nähden, että sai paljon luottamusta ja peliaikaa. Sitä kautta onnistumisia ja vaikka pistemäärä ei sun silmissä iso ole niin pääosin neloskentän kaveriksi on hyvin ja paljon enemmän kuin hifk vuosina yhteensä. Eikä syynä ole vain peliaika vaan myös pelitapa, pelataan kiekolla ja uskalletaan yrittää. Hifkissä filaan joutuu yleensä aina junnut vaikka eivät itse mokaisi. Tai vaikka kuinka hyvin pelaisivat niin siirto yhtäkkiä neloseen ja ifkin nelosessa on hetkittäin tätä kautta lukuunottamatta ollut rouhijaosasto, tietynlaiset siinä on hyviä, mutta esim Nordgren/Heljanko niin ovat puhtaasti taitopelaajia eli menevät aivan hukkaan siinä. Nordgren on vielä pienikokoiseksi kaveriksi ja taitopelaajaksi erikoinen siitä, että menee suoraan iskualueelle, maalille, blokkaa vetoja. Mut niin kuin sanoin mielipiteet meillä jokaisella
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niko Seppälän taso nyt ei ylipäätään riitä liigatasolle, joten hänessä tuskin mitään menetitte. Toki kehitys on aina mahdollinen.
Siman juominen jatkuu näköjään jossain päin Suomea vieläkin. Viime kausi oli kyllä aika hienoa tekemistä ja ylitti varmasti kaikkien odotukset yli 200 %.

Fyysinen, Yllättävän hyvä jalalla, oikealla tavalla aggressiivinen, kiekollisesti rohkea.

Miinuksena laukaus ja ehkä vähän pelottavavakin itseluottamus kiekollisena (Ei tainnut pahempia kämmejä kuitenkaan montaa tulla).

Heittämällä liigatason pelaaja.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Hieman ihmettelin, että miksi tämän Scotkan perässä edes oltiin. Muutaman pelin katsoin Litvinovilta jälkikäteen kun miehen tulosta Lahteen alkoi huhuilua, eikä ollut kyllä mikään vakuuttava puolustaja niissä otteluissa mitä näin.

Jottei mene ihan offtopikiksi niin sentteriä ja yhtä puolustuspään pelaajaa huutaa. Loput laput taskussa.
Eli tämä tarkentaa huhuja siihen malliin, että ne puuttuvat kärkilaiturit on Nordgren ja try-outin kautta tuleva Sopanen, Kousalla ei ole nimeä paperissa (kuten arvata saattoi) ja sitä puuttuvaa sentteriä etsitään taas helmikuuhun saakka.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan hyvin olisi sopinut tuohon Merelän paikalle myös, hintalappu korkea, niin ymmärrettävää ettei Lahteen saavu. Mielenkiintoista nähdä miten hyökkäyksen kärki viimeistellään. Jos tavoitteena on jatkaa puolivälieristä eteenpäin, niin oletettavasti yhtään mikkihiirtä ei ole enään tulijapuolella.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Bartolla ainakin tuoreimmassa insta kuvassa Pelsu housut jalassa. Entä jos kuitenkin jatkaisi? :) Jos kerran Rudy ei ole Tsekkiin suuntaamassa, ja huhua ei minnekään muuallekaan. Olisiko sitten jatko mahdollinen?
 

jth1976

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Elämme mielenkiintoisia aikoja, mikäli eräs tunnettu lahtelainen yritys, joka majailee vielä hetken satamassa, saadaan tähän juttuun mukaan niin meillä on jännittävät ajat edessä...Nyt on terve meininki.

Tuleeko Pekolle lehmänsarvikypärä, jos tää yritys lähtee mukaan? :D
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niklas Nordgrenin äiti ruvenut seuraamaan äitienpäivän kunniaksi Pelsuja Instassa.
Ei kyllä mitään muita huhuja ole omiin silmiin someseuraajista osunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös