Pakko ”huudella” vähän tänne.
Kuulin Nordgrenista parilta tuttavaltani joiden pojat pelaa Kolleissa, että on jo lokakuussa tehnyt päätöksen lähdöstään ja kertonut sen myös seuralle. Ei ole klesana ollut läheskään niin pitkään/paljon kuin on annettu antaa ymmärtää, ollut poppariosastolla/koirankopissa. Lonkka toki leikattiin onnistuneesti pari vuotta sitten ja silloin oli pitkään poissa. Olisi kuulemma ollut omasta halustaan menossa lainalle toiseen seuraan tai Mestikseen syksyllä jo, mutta ei päästetty, ei edes Kolleihin. Toki korona-aika niin olleet varmaan varovaisia, mutta kuulostaa kyllä tavallaan just tälle Hifkin toiminnalle junnuja kohtaan mitä on kuullut jo vuosia. Viimeisimpänä Teemu Engberg joka nyt Kookoossa pelasi huippukauden. Tai Niko Seppälä joka lähti JYP:n riveihin. Mä olen aina uskonut ja uskon yhä täysin Nordgrenin potentiaaliin ja toivon, että tekisi läpimurtonsa teillä Pelsuissa. Jos Niemelä on häntä pyytänyt jengiin niin uskon Niemelällä olevan kyllä tiedot millainen tausta ja millainen pelimies on Nordgren. Tai että Ike oli avoimesti sanonut, että kyllä kelpaa! Eiköhän lähiviikkoina kuulla onko teille tulossa vai ei. Niemelä on mun luottamuksen ansainnut menneellä kaudella näyttämällä mitä saa aikaan teillä. Toivon kyllä Iken ja Nordgrenin vielä takaisin HIFKiin, uskon että jos teille tulee niin tuo parivaljakko teidät positiivisesti yllättää.