Eiköhön kyseessä ole Malte Strömwall.
Joo, just kävin kattomassa itekin postauksen. Toi Tounaii:n viesti meinasi vähän hämätä, kun sain käsityksen, että Laukkanen olisi nimenomaan leftin tilannut, vaikka siinä ekassa kuvassa oli edellisiä tilauksia.
Mitä näitä vanhoja rightin puolen tuttuja nyt on. Ainakin Borna Rendulic, Michal Repik, Justin Hodgman ja Juhamatti Aaltonen. Kuka tahana näistä pelimiehistä kelpaisi enemmän kuin hyvin.Alkaa haisemaan vanhalta tutulta, jos asenne kohdillaan niin luulisi olevan kova vahvistus.
Alkaa haisemaan vanhalta tutulta, jos asenne kohdillaan niin luulisi olevan kova vahvistus.
Moni on heittänyt tänne veikkauksia. Itse veikkaan Michal Repikkiä.
Itse olen saanut vinkin "on potentiaalia olla kova" joten itse en odottele Repikejä.
Täytyy olla aina hieman pessimisti, niin kovemman luokan hankinta tuntuu vielä paremmalta. Olet ilmeisesti itsekin nyt sitä mieltä, ettei sieltä mitään Piitulaisia ole tulossa? ;)
Itse olen saanut vinkin "on potentiaalia olla kova" joten itse en odottele Repikejä.
Kaikki muutkin ovat saaneet tuon saman vinkin tältä palstalta eilen, joten tuo sinun muka hauska piikittelysi muita palstaveljiä kohtaan on mielestäni erittäin ala-arvoista. Kovan hypen on ainekin saanut eilinen postaus päälle, joten toivottavasti tuleva hyökkääjä on aito vahvistus ja palvelee menestystavoitteita pitkälle kevääseen. Repik tai Rendulic kävisi allekirjoittaneelle enemmän kuin loistavasti, sen enempää tietämättä onko heidän nykyisellä seurallaan minkälaiset mahdollisuudet päästä KHL:n pudotuspeleihin. Piitulainen ei vakuuta millään muotoa.
JMA ei ole Skellefteån kokoonpanossa tänään.
JMA ei ole Skellefteån kokoonpanossa tänään.
Kyllä se vaan perkule Juhamatti on. Tervetuloa!