Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 014 858
  • 13 252

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pidän Bennettiä jopa Aaltosta tai Strömwallia kovempana hankintana ja en pysty mitenkään uskomaan että noin kovan viime kauden jälkeen hän tänne saapuisi.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Siis Bennett ei ole mikään huhu, mietin vain mitä äijä puuhailee, kun ei ole syyskuun KHL-potkujen jälkeen pelaillut missään. Olisi todella kova haku. Toisaalta myös olisi iso riski pelaamattomuuden kannalta, toisaalta juuri siitä syystä myös loppukauden hinta voisi olla Pelicansille mahdollinen maksaa.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toivoisin että se olisi Patrik Virta esimerkiksi loppukauden laina+ensi kauden sopimus. Lähti kuitenkin vasta 20 vuotiaana huippukauden jälkeen maailmalle ja siellä nyt paria kokemusta rikkaampana hakemaan uusi ponnahdus kohti kirkkaampia valoja. Tavallaan tosin se potentiaali on jo lunastettu tuolla 40p kaudella mutta voisi hänen itsensä kannalta olla hyvä siirto tähän väliin. Ja jos ei nyt, niin siinä ensi kaudelle 1. Ketjun laituri? Ehkä sieltä kuitenkin tulee joku ulkomaan elävä Bennett tai vastaava loppukaudeksi.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jokohan tänään tulee mysteerimies julki? Tuskin vielä tänään pelaa. Ei ole muuten siitäkään hajua tuleeko sentteri vai laituri. Odottavan aika on pitkä.
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse olen saanut vinkin "on potentiaalia olla kova" joten itse en odottele Repikejä.

Täytyy olla aina hieman pessimisti, niin kovemman luokan hankinta tuntuu vielä paremmalta. Olet ilmeisesti itsekin nyt sitä mieltä, ettei sieltä mitään Piitulaisia ole tulossa? ;)
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täytyy olla aina hieman pessimisti, niin kovemman luokan hankinta tuntuu vielä paremmalta. Olet ilmeisesti itsekin nyt sitä mieltä, ettei sieltä mitään Piitulaisia ole tulossa? ;)

Se oli puhdas veikkaus se. :)

Ns. valmista huippua sieltä ei kuitenkaan tule vihjeiden perusteella.
 

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Itse olen saanut vinkin "on potentiaalia olla kova" joten itse en odottele Repikejä.

Kaikki muutkin ovat saaneet tuon saman vinkin tältä palstalta eilen, joten tuo sinun muka hauska piikittelysi muita palstaveljiä kohtaan on mielestäni erittäin ala-arvoista. Kovan hypen on ainekin saanut eilinen postaus päälle, joten toivottavasti tuleva hyökkääjä on aito vahvistus ja palvelee menestystavoitteita pitkälle kevääseen. Repik tai Rendulic kävisi allekirjoittaneelle enemmän kuin loistavasti, sen enempää tietämättä onko heidän nykyisellä seurallaan minkälaiset mahdollisuudet päästä KHL:n pudotuspeleihin. Piitulainen ei vakuuta millään muotoa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaikki muutkin ovat saaneet tuon saman vinkin tältä palstalta eilen, joten tuo sinun muka hauska piikittelysi muita palstaveljiä kohtaan on mielestäni erittäin ala-arvoista. Kovan hypen on ainekin saanut eilinen postaus päälle, joten toivottavasti tuleva hyökkääjä on aito vahvistus ja palvelee menestystavoitteita pitkälle kevääseen. Repik tai Rendulic kävisi allekirjoittaneelle enemmän kuin loistavasti, sen enempää tietämättä onko heidän nykyisellä seurallaan minkälaiset mahdollisuudet päästä KHL:n pudotuspeleihin. Piitulainen ei vakuuta millään muotoa.

Ei tässä nyt kukaan tosissaan kenellekään piikittele, huvitti vaan kun varmaksi sanottiin että Strömwall tulee, ja nyt on vanha tuttu. Vähän huumoria peliin! Luulin että vinkkaushymiö tämän osoittaisi :D

Jos kyseinen vihje on täällä ollut niin ohi on mennyt, ja siitä pahoittelut.

Ja tuohon hypeen vahva sama, tämän jälkeen se pettymys vaan usein tulee, lähtökohtaisesti kuitenkin tällä tulevalla ukolla on intressejä pelata ensi kausikin Lahessa ja silloin tuskin on kyseessä KHL-ukko.
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
JMA ei ole Skellefteån kokoonpanossa tänään.

JMA on ollut viime aikoina Skellefteåssa vähän kokoajan siinä hilkulla mahtuuko kokoonpanoon. Eli popparikomennuksesta tuskin voi päätellä siirtoa meille, toki kaikki on mahdollista. Ei tyrmätä suorilta käsin tätäkään mahdollisuutta.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Juhishan oli jo pari vuotta sitten lähellä siirtoa tänne, mutta IFK ehti väliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös