Okei, sen kyselin tätä sen takia, koska sanottiin koutsin karanneen ulkomaille isomman rahan perässä. Ajattelin kyseessä olevan joku ns. iso nimi tyyliin Jyrki Aho... Mutta siis, Niemelä... Tuolla CeeVeellä ulkomaille rahaa vuolemaan?
Tarkoitin siis juurikin ettei Niemelä tule kun menee muualle. Oli yksi niistä jota sille tontille kartoitettiin.Arsihan tuolla aikaisemmin kirjoitteli ettei ole Niemelä eli siis joku muu oli kyseessä. Kukahan sit lie oli?
Lindroos oli lainalla joulutaukoon asti. Pereskokovin tilanne selviää tässä kyllä..Pereskokovia ja Lindroosia ei ole enää liigan sivuilla Pelsun pelaajalistalla. Ovatkohan vaihtaneet maisemaa??
Koti-ikävä kielimuurin takia, vaihtokauppa, myynti vai päästettiinkö muuten vaan menemään? KHL siirtotakarajahan on kai 27.12.(?). Kivasti lähtee pois nämä taitavat & viihdyttävät pelaajat meiltä, paras olisi tulla joku tilalle sitten.Lindroos oli lainalla joulutaukoon asti. Pereskokovin tilanne selviää tässä kyllä..
Heti ei tule tilalle ketään, mutta sentterimarkkinoita kiikaroidaan kovasti.Koti-ikävä kielimuurin takia, vaihtokauppa, myynti vai päästettiinkö muuten vaan menemään? KHL siirtotakarajahan on kai 27.12.(?). Kivasti lähtee pois nämä taitavat & viihdyttävät pelaajat meiltä, paras olisi tulla joku tilalle sitten.
Pereskokovin tapauksessa ainakin uutisoitu että henkilökohtaisista syistä eli itse pyytänyt purkua.
Eikä siinä mitään mutta onhan tämä hieman omituisen tuntuista touhua että saman jengin sisällä kesken kauden vaihtuvuus alkaa olemaan aika suurta. Kolmas pelaaja tälläkaudella jo keskenkaiken out.
Onneksi Arsi tietää kertoa että senttereitä kiikaroidaan ja jos sieltä tälläkertaa tulisi ihan vahvistuskin..
Pereskokovin tapauksessa ainakin uutisoitu että henkilökohtaisista syistä eli itse pyytänyt purkua.
Eikä siinä mitään mutta onhan tämä hieman omituisen tuntuista touhua että saman jengin sisällä kesken kauden vaihtuvuus alkaa olemaan aika suurta. Kolmas pelaaja tälläkaudella jo keskenkaiken out.
Suurin syy Pereskokovin pyyntöön näkyy tilastoista. Kukapa ulkomaalainen haluaa painaa jämäroolissa tai istua penkin päässä. Näin mää veikkaisin asian olevan...Rendulicilla oli KHL-pykälä, Mustonen floppas ja en tiedä mutta luulen että veli venäläisellä kävi olo vähän yksinäiseksi, mikä näistä sitten on omituista?