Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 012 478
  • 13 252
Okei, sen kyselin tätä sen takia, koska sanottiin koutsin karanneen ulkomaille isomman rahan perässä. Ajattelin kyseessä olevan joku ns. iso nimi tyyliin Jyrki Aho... Mutta siis, Niemelä... Tuolla CeeVeellä ulkomaille rahaa vuolemaan?

Enemmän mä olisin kyllä ollut yllättynyt jos jotain isoa nimeä tyyliin Jyrki Aho olisi soviteltu kakkos-kolmoskoutsin rooliin.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Arsihan tuolla aikaisemmin kirjoitteli ettei ole Niemelä eli siis joku muu oli kyseessä. Kukahan sit lie oli?
Tarkoitin siis juurikin ettei Niemelä tule kun menee muualle. Oli yksi niistä jota sille tontille kartoitettiin.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Pereskokovia ja Lindroosia ei ole enää liigan sivuilla Pelsun pelaajalistalla. Ovatkohan vaihtaneet maisemaa??
Lindroos oli lainalla joulutaukoon asti. Pereskokovin tilanne selviää tässä kyllä..
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lindroos oli lainalla joulutaukoon asti. Pereskokovin tilanne selviää tässä kyllä..
Koti-ikävä kielimuurin takia, vaihtokauppa, myynti vai päästettiinkö muuten vaan menemään? KHL siirtotakarajahan on kai 27.12.(?). Kivasti lähtee pois nämä taitavat & viihdyttävät pelaajat meiltä, paras olisi tulla joku tilalle sitten.
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Liian taitava, ei osaa räiskiä kiekkoa päätyyn. Heitetään ihan kieliposkella, vaihtokauppa pajatson avanneen Jukurien kanssa. Vaihdossa Karalahteen.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Koti-ikävä kielimuurin takia, vaihtokauppa, myynti vai päästettiinkö muuten vaan menemään? KHL siirtotakarajahan on kai 27.12.(?). Kivasti lähtee pois nämä taitavat & viihdyttävät pelaajat meiltä, paras olisi tulla joku tilalle sitten.
Heti ei tule tilalle ketään, mutta sentterimarkkinoita kiikaroidaan kovasti.
 

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Erittäin harmi jos kerran Pereskokovista on hankkiuduttu eroon. Kaverilla oli kaikki tarvittavat ominaisuudet (kädet, jalat, pelisilmä ja veto) tehdä koviakin pisteitä tässä sarjassa. Heikommillakin ominaisuuksilla on täällä ladottu 40 pistettä kaudessa. Pidin melkein ihmeenä, että tulosta tuli taululle lopulta niin vähän. Itse toivoin, että Pereskokovista olisi kasvatettu ensi kaudelle ykkösketjun laituri joka lyö kunnolla läpi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jollei ole tullut Pereskokovilta itseltään pyyntö päästä himaan, niin vittu mitä idiotismia.
 

AgiiL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ymmärrän kyllä jos Pereskokov omasta tahdostaan halunnut kielitaidottomuuden ja ehkä lievän tehottomuuden takia kotiin, mutta ainakin itse olisin Pereskokovin pitänyt, jopa jatkosopimuksen arvoisesti. Todella taitava kaveri, väläytellyt jatkuvasti. Mikä tässä on taustalla? Asiasta ei ole tiedotettu ainakaan toistaiseksi.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Tämä tiedottamisen puute vituttaa aivan suunnattomasti. Koskaan ei seura itse tiedota asioista mitään vaan joku valveutunut on kerinnyt huomaamaan asian jo etukäteen. Propsit siitä heille! Seuralle lampaanperseitä ä.
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pereskokovin tapauksessa ainakin uutisoitu että henkilökohtaisista syistä eli itse pyytänyt purkua.

Eikä siinä mitään mutta onhan tämä hieman omituisen tuntuista touhua että saman jengin sisällä kesken kauden vaihtuvuus alkaa olemaan aika suurta. Kolmas pelaaja tälläkaudella jo keskenkaiken out.

Onneksi Arsi tietää kertoa että senttereitä kiikaroidaan ja jos sieltä tälläkertaa tulisi ihan vahvistuskin..
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pereskokovin tapauksessa ainakin uutisoitu että henkilökohtaisista syistä eli itse pyytänyt purkua.

Eikä siinä mitään mutta onhan tämä hieman omituisen tuntuista touhua että saman jengin sisällä kesken kauden vaihtuvuus alkaa olemaan aika suurta. Kolmas pelaaja tälläkaudella jo keskenkaiken out.

Onneksi Arsi tietää kertoa että senttereitä kiikaroidaan ja jos sieltä tälläkertaa tulisi ihan vahvistuskin..

Pereskokovin kohdalla ymmärrettävää kun kukaan ei puhu sun kanssa yhteistä kieltä sanaakaan.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän täälläki moneen otteeseen ihmeteltiin, kun miehen peliaika oli varsin pieni suhteessa otteisiin. Nämä nuoret ja taitavat kaverit saavat kyllä sen peliajan muualtakin.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Ihan sama onko Nieminen vai kuka koutsina, mutta kyllähän tänne hinkuu kaikki läpimurron partaalla olevat pelaajat, kun Pelicans päästää saman tien pois kun tulee vähän parempaa tarjousta muualta.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Alan kääntymään siihen johtopäätökseen, että silkkihansikkaita ei nykyvalmennuksen vaatelaariin kuulu. Sellaisella vauhdilla näitä nuoria vaihtaa joukkuetta omasta pyynnöstään kesken kauden. Ei kaikilla tarvitse olla nami-namikivaa, mutta kyllä siellä on peiliin katsomisen paikka, jos vaihtuvuus on tätä luokkaa.
Joko skouttaus ei löydä tarvittavia välineitä rautahanskalla nuijimiseen tai työilmapiirin työkalupakkia voisi päivittää tälle vuosituhannelle. Ei mua häiritse se, että vaatimustaso on tapissa, mutta tuleeko se pelkästään ajamalla asiat siihen jamaan, että pitää lähteä.
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Yhteistä lähteneillä on se että olivat kaikki ns taitopelaajia tai pisteiden tekoon kykeneviä. Alisuorittamisia tai muuta tyytymättömyyttä, yhtäkaikki samasta kiekollisesta paketista poistuneet. Puurtajat pysyy kiltisti. Aktiivinen pelitapa on hienoa katsottavaa, pelkkä vauhti ja yrittäminen ei vaan riitä pitkässä juoksussa. Taitoa ja oivaltamista toivoisin jatkossa yhdistettävän pelaamiseen. Sitä peilaten harmittaa poistumiset koska em ominaisuuksia kuitenkin kaikkien kohdalta poistunut.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Harmillinen juttu kyllä Pereskokovin lähtö. No toisaalta ymmärrettävästä syystä. Ehkä Vadim olisi tehnyt tuolla peliajalla täyden kauden pelatessaan sen +20 pistettä , mutta toisaalta nyt ei ole ehkä se kausi kehittää pereskokovia kärkikenttien rooliin kun pitäisi menestystäkin alkaa tulla. Olisi ollut kyllä hyvä projektipelaaja tuleviksi kausiksi tulosyksikköönkin mutta aika ja paikka oli nyt väärä. Kierros petroskoissa, pari kurssia lontoota ja sitten meille takaisin ? .
 
Pereskokovin tapauksessa ainakin uutisoitu että henkilökohtaisista syistä eli itse pyytänyt purkua.

Eikä siinä mitään mutta onhan tämä hieman omituisen tuntuista touhua että saman jengin sisällä kesken kauden vaihtuvuus alkaa olemaan aika suurta. Kolmas pelaaja tälläkaudella jo keskenkaiken out.

Rendulicilla oli KHL-pykälä, Mustonen floppas ja en tiedä mutta luulen että veli venäläisellä kävi olo vähän yksinäiseksi, mikä näistä sitten on omituista?
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Rendulicilla oli KHL-pykälä, Mustonen floppas ja en tiedä mutta luulen että veli venäläisellä kävi olo vähän yksinäiseksi, mikä näistä sitten on omituista?
Suurin syy Pereskokovin pyyntöön näkyy tilastoista. Kukapa ulkomaalainen haluaa painaa jämäroolissa tai istua penkin päässä. Näin mää veikkaisin asian olevan...

Näkihän sen alusta saakka ettei hän jostain käsittämättömästä syystä saanut Petulta luottoa. Try-outinkin alkajaisiksi heti oli 13.hyökkääjä eikä YV-aikaakaan juuri herunut.

Vadim oli jengin kesken pidetty joukkuekaveri enkä usko sanaakaan etteikö muuten olisi viihtynyt.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eli Arsi onko näin, että hakevat tällä hetkellä pakkia sekä sentteriä? Ja ensisijaisesti sellaisia, jotka jatkaisivat ensikaudellakin? Itse näkisin nykyjengistä Jantusen ja Lahtisen korvaavan Pereskokovin varsin hyvin. Kuitenkin keskelle ja pakistoon kaipaisi vahvistusta, jos meinataan jatkaa pelejä pitkälle kevääseen. Tulee mieleen, että joko on kyselty pelaajia esim. HPK:ltä, Sportilta tai Ipalta kun niiden pelit tulevat päättymään lähes varmuudella runkosarjaan.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Pereskokov sitten siirtyy KHL:ään. Vielä ehtisi esim. Jeppe pyytää otteisiinsa pettyneenä pyytää sopimuksen purkua, kun ennen jouluakin oli 13. hyökkääjänä ja sitten masentuneena miehenä mennä loppukaudeksi esim. Sveitsiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös