Pelicans-HPK 27.2. Lahden jäähalli

  • 14 086
  • 143

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole koskaan pitänyt Mäkkäriä maineensa veroisena tappelijana, mutta nyt sai Tirbuk kaaliinsa. Tätä nykyliiga kaipasi - on jopa ihan sama, oliko tappeluun mitään syytä tai ei. Ainakin yhdellä liigapelaajalla on todistettavasti pallit tallella.

Rajamäki - Vopat on aikanaan puitu täällä.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti 1900
Otetaanpas kuvitteellinen tilanne.

Ottelussa HPK-Blues pelin alussa tulee tappelu. Rajamäki hermostuu Bluesin Vykoukalille ja haastaa miehen tappeluun. Kummatkin pudottavat hanskansa ja nopeasti Rajamäki saa paidan Vykoukalin pään yli ja iskuja satelee. Vykoukal saa turpaansa ja molemmat pukarit suihkuun. Erkki saa raikuvat aplodit Rinkelinmäellä ja seuraavana päivänä JA:ssa kuhisee. Kerhon kannattajat ylistävät Rajamäkeä ja nauravat Vykoukalille, mitäs lähti maidän Super-Erkin kanssa. Tiputti hanskat, joten se on selvä haasteen vastaanotto, kaikki hokevat kuorossa. Samaan aikaan Blues-fanit mollaavat idiootti Erkkiä, koska hakkasi pelaajan jota tappelu ei kiinnostanut.

Näinhän se menisi, eikö? Kukaan, ja korostan sanaa kukaan, hämeenlinnalainen ei moralisoisi Erkin toimia vaan kaikkien mielestä Vykoukal sai mitä ansaitsi.

Näinhän se menee. Nyt ja aina. Oman joukkueen pelaajan saadessa turpaan on milloin liukastuttu mailoihin, milloin kaveri vetänyt pelipaidan pään yli. Sitten kun oma äijä hakkaa vastustajan kaverin, on taisto mitä mahtavin. Selvä hommahan tämä on.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Viestin lähetti diego


Se, että Mäkkäri on poissa muutaman pelin on sääli, sillä hän on ollut pelillisesti tosi hyvä ja onkin Kaaneissa nostanut itsensä kiinnostavaksi ensi kauden pelaajamarkkinoilla. Nykyinen pelillinen ja fyysinen tasapaino tekee Mäkiahosta joukkueelleen tärkeän ja tarpeellisen osan.


Tämä on mukavaa luettavaa. Mulla onkin jo ollut sitä HPK-aikojen Mäkkäriä ikävä. Pisteitä tulee ja välillä nyrkitkin heiluvat. Mäkkäri pelasi paikkansa meikäläisen sydämeen aikoinaan hopeaa voittaneessa maajoukkueessa, jossa muodosti yhdessä Joni Liuksen ja Jakke Ruudun kanssa todellisen unelmakentällisen. Sittemmin äijän meno kentällä on ollut enemmän tai vähemmän tragikoomista katseltavaa, mutta toivottavasti äijä alkaa taas päästä vanhaan kunnon vireeseen.

Paskaa tuli kaadettua Mäkiahon niskaan IFK-aikoina osin syystä, osin syyttä, mutta nyt on oikeasti mukava kuulla, että äijälle taas peli maistuu ja loukkaantumiset ovat toivottavasti paremmin kurissa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mäkkäri on mammanpoika

Niin, Mäkkäri voitti Strbakin 100-0. En tiedä sitten TV-kuvan perusteella, oliko Strbakki edes tietoinen että nyt alko mylly.

Mäkkäri on kyllä aika pelle toisaalta, sillä ei kaveri ikänä ole ulkomailta tulevia kovimpia hanskaajia uskaltanut haastaa. Pelle kaveri on ollut aina, oli sitten HPK:n paidassa tai muualla. Toki oli hauskaa, kun kaveri mätti vastustajan kaverin maanrakoon ja tuuletti keskiympyrässä, mutta en minä ainakaan tuota kovin sankarillisena pitänyt, lähinnä typeryytenä ja hullutteluna. Oikeastaan J.Ruudun huiskiminen on ollut Mäkkäriltä ainoa minua miellyttänyt tappelu, se kaveri tarvitsi kyllä selkäänsä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei Vykoukalia ja Strabakia voi verrata toisiinsa jo pelkän kokonsa takia.Hpk:laisia ottaa vaan se pannuun kun lähes päätänsä pienempi äijä antaa turpiin tälle kovaksi kehutulle,pikku sikaa pelaavalle slovakkipakille.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mäkkäri on poissa vain yhden ottelun eli lauantain Ässät-pelin. Eli ei siis lisätuomioita tullut.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti bystander
Tämä on mukavaa luettavaa. Mulla onkin jo ollut sitä HPK-aikojen Mäkkäriä ikävä. Pisteitä tulee ja välillä nyrkitkin heiluvat. Mäkkäri pelasi paikkansa meikäläisen sydämeen aikoinaan hopeaa voittaneessa maajoukkueessa, jossa muodosti yhdessä Joni Liuksen ja Jakke Ruudun kanssa todellisen unelmakentällisen. Sittemmin äijän meno kentällä on ollut enemmän tai vähemmän tragikoomista katseltavaa, mutta toivottavasti äijä alkaa taas päästä vanhaan kunnon vireeseen.

Minun silmissäni Mäkkäri on pelaajana sama kuin Lasse Jämsen oli meillä kaksi edellistä kautta: pelaaja, joka saa hyvää jälkeä aikaan hyvien ketjukavereiden kanssa, mutta ei ole yksinään mikään sateentekijä. Jämsen epäonnistui roolissaan tällä kaudella, mutta Mäkiaho sitä vastoin on pistänyt kiekkoa ihan mukavasti maaliin. Nyt kun Kauppila HIFK:ssa, ei ole Mäkiahokaan loistanut kentällä - mikä ei tosin ole ihme, kun ketjukavereina ovat Tomi Hirvonen ja Teemu Sainomaa.

Eilinen mylly oli toisaalta ihan mukavaa katseltavaa, mutta silti ihmetyttää Mäkkärin aikainen lämpeneminen. Tuntuu siltä, että Toni halusi päästää pöntön kannen alla kiehuneet höyryt ulos.

Itse pelissä ei tappelun lisäksi kummempia tapahtunut. Onneksi ei sentään nollille jääty.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti 1900
Näinhän se menisi, eikö? Kukaan, ja korostan sanaa kukaan, hämeenlinnalainen ei moralisoisi Erkin toimia vaan kaikkien mielestä Vykoukal sai mitä ansaitsi.
Olisit varmasti hyvin mielelläsi tässä asiassa oikeassa, mutta valittaen on todettava, että et ole. Vaan olisihan se helppoa, jos meille Kerho-faneille aina kerrottaisiin Lahden tai pääkaupunkiseudun suunnasta, mitä mieltä mistäkin asiasta saa tai pitää olla. Me vain olemme sen verran tyhmiä, että emme tajua omaa parastamme vaan päätämme noista asioista ihan itse.

Voisikohan tuon tappelukeskustelun siirtää johonkin tappeluketjuun?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti 1900
Otetaanpas kuvitteellinen tilanne.
Minkä helvetin takia kaikki esiteinit tulevat aina ottamaan näitä saatanan kuvitteellisia tilanteitaan tänne palstalle? Leikkikää mielikuvitusleikkinne siellä hiekkalaatikoillanne, muttä älkää täällä. Tämä on keskustelupalsta eikä mikään fantasiapeli.

Näinhän se menisi, eikö? Kukaan, ja korostan sanaa kukaan, hämeenlinnalainen ei moralisoisi Erkin toimia vaan kaikkien mielestä Vykoukal sai mitä ansaitsi.
Eikä menisi, olet väärässä. Aivan taatusti hämeenlinnalaisista löytyy moralisoijia ihan yhtä paljon kuin mistä tahansa ihmisryhmästä. Kaikki eivät vain tule tänne purkamaan sydäntään suu vaahdossa.

Strbak sai eilen kuokkaansa Mäkkäriltä ja sillä saletti. Minua ei ota pannuun, vaikka mixu ja Daespoo niin kiihkeästi haluaisivat. Päinvastoin, on hauskaa, kun kaukalossa on välillä hiukan säpinää. Varsinkin tuollaisessa pakkopullapelissä tuollainen piristää kummasti. Sääli vaan, kun sanktiot eivät oikein kannusta (lue: ovat useimmiten liian kovat suhteessa tapahtumiin, en siis missään nimessä hyväksy tappeluita;)) tuollaiseen toimintaan. Yksipuolinen teurastus on ihan eri asia, mutta jos molemmilta putoaa hanskat, niin taatusti tietävät kupletin juonen.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Viestin lähetti Ossi
Minkä helvetin takia kaikki esiteinit tulevat aina ottamaan näitä saatanan kuvitteellisia tilanteitaan tänne palstalle?

Mikäs vitun oikeus sulla saatanan lampaanpapanalla on minua haukkua esiteiniksi. Jumalauta, olen sentään kolmekymmentä täyttänyt jokin aika sitten.

Omasta mielestäni kirjoitin aivan asiallista tekstiä, joten ihan turha tulla vittuilemaan. Laita yksityisviestinä noi vittuilut, perkeleen varhaispuberteetti.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Hyvä Mäkkäri! (provoinen)

En tiedä tapauksen taustoista yhtikäs mitään muuta kuin sen, että Hesarin mukaan Mäkiaho pudotti hanskansa ensin. Ainoastaan Kiekkoyöstä näin itse tappelun. Tästä huolimatta uskallan pitemmittä puheitta sanoa, että...


Sillä lailla Toni, panit sitten piesten itsensä Strbakin. Teit sen taas, timanttinen kovuutesi on lopullisesti todistettu.


Onnekseen Rintsi, Kipru ja Jussi Riihijärvi pelaavat muissa sarjoissa ja sekä Veikko että Ripa ovat lopettaneet. Niinimäki ja Caloun olkoot kuitenkin varuillaan, niin pahamaineisia tappelijoita kuin ovatkin.




Ranger
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti 1900
Mikäs vitun oikeus sulla saatanan lampaanpapanalla on minua haukkua esiteiniksi. Jumalauta, olen sentään kolmekymmentä täyttänyt jokin aika sitten.

Omasta mielestäni kirjoitin aivan asiallista tekstiä, joten ihan turha tulla vittuilemaan. Laita yksityisviestinä noi vittuilut, perkeleen varhaispuberteetti.
Olen toki hyvin säilynyt melkein nelikymppiseksi, mutta tuo on jo imartelua. En vain voi sille mitään, että saan näppylöitä noista "entäs jos tilanne olis toisinpäin"-fantasioista. Ne eivät anna kovin kehittynyttä kuvaa kirjoittajastaan. Niitä nyt vaan sattuu löytymään jokaikisestä matsiketjusta, jos jotain repäisevää kaukalossa tapahtuu. Which is not nice.

Tekstisi oli tosiaan asiallista (vaikkakin lapsellista), siinä mielessä reaktiosi on ymmärrettävä. Olen pahoillani. Mutta voisit silti kunnioittaa lukijaa niin paljon, että annat hänen ajatella ihan itse etkä laita sanoja hänen suuhunsa.

Mutta otetaan tähän loppuun pieni ajatusleikki ja käännetään tilanne toisinpäin. Miltä teistä lahtelaisista tuntuisi, jos olette voittamassa runkosarjaa ja jonkun pikkukaupungin ry-gooni vetää lättyyn teidän maailmanmestarianne? Mahtaisi ottaa pannuun.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Strbak pelasi ainakin viimeksi Jokerit-HPK pelissä pientä ja vähän isompaa sikaa

Jota en pahemmin muista kuuluvan Rintsin, Kiprun, Niinimäen tai Calounin repertuaariin, Caloun filmailee mutta ei pahemmin töki tai pyri muutenkaan kovistelemaan ketään ja Rintsi sekä Kipru ovat vielä astetta pehmeämpiä poikia, Jesse Niinimäen pelityylistä en osaa sen sijaan sanoa kuuluuko siihen paljonkin tuota nuhjaamista ja jälkitökkimistä. Strbak joka tapauksessa tökkii mailallaan, ärsyttää ja nuhjaa joten mitään putipuhdasta pyhimystä kaverista on turha yrittää tehdä. Eli en näkisi että Calounin ja Peltosen tyyliset kaverit kovinkaan suuressa vaarassa Toni Tiikerin edessä on, vaikka muistan toki tuon Variksen saaman selkäsaunan.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Flint

Joopa joo.

En ehkä tarkoittanut viestiäni otettavaksi aivan kirjaimellisesti. Provokaatiomainen pointtini tuli silti uskoakseni jotakuinkin selväksi.



Ranger
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Ossi


Strbak sai eilen kuokkaansa Mäkkäriltä ja sillä saletti. Minua ei ota pannuun, vaikka mixu ja Daespoo niin kiihkeästi haluaisivat. Päinvastoin, on hauskaa, kun kaukalossa on välillä hiukan säpinää.

Mutta otetaan tähän loppuun pieni ajatusleikki ja käännetään tilanne toisinpäin. Miltä teistä lahtelaisista tuntuisi, jos olette voittamassa runkosarjaa ja jonkun pikkukaupungin ry-gooni vetää lättyyn teidän maailmanmestarianne? Mahtaisi ottaa pannuun.

"hieman" ristiriitaista tekstiä Ossi, ensiksi sanot että sinua ei ota pannuun Strbakin turpaanotto mutta pari viestiä myöhemmin toteat että jos roolit olisivat vaihtuneet niin lahtelaisiakin ottaisi pannuun.

Eli ottaako pannuun vai ei?

Itse sain ainakin sen vaikutelman että sinua ottaa pannuun ja paljon.
 

punisher

Jäsen
Hyvä Ranger!
Asiallinen kirjoitus, olen täysin samaa mieltä pikku mäkistä. Hän valitsee vastustajansa vielä tarkemmin kuin Toni "viineri" Halme. Strbak ei edes yrittänyt löydä takaisin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Strbak pelasi ainakin viimeksi Jokerit-HPK pelissä pientä ja vähän isompaa sikaa

Viestin lähetti flintstone
Strbak joka tapauksessa tökkii mailallaan, ärsyttää ja nuhjaa joten mitään putipuhdasta pyhimystä kaverista on turha yrittää tehdä.

Vaikka kuinka koitan muistella näkemiäni Strbakin pelejä, en niistä löydä yhtään sen enempää mailalla tökkimisiä ja nuhjaamisia kuin kellään muullakaan. Pikemminkin ihan päinvastoin. Kyllä tuo jannu on pyrkinyt pelaamaan ihan kiekkoa ja jättänyt tökkimiset muille.

Putipuhdasta pulmusta kukaan ei kai ole yrittänytkään hänestä tehdä, koska ei varmasti sellainenkaan ole. Mutta on ihan turha alkaa hänestä myöskään jotain tökkijää ja ärsyttäjää rakentamaan, koska sitäkään hän ei ole.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Heh. On se vaan huvittavaa, kun kerhofanit koittavat täällä hehkuttaa Rajamäen "tyrmäysvoittoa" Vopatista. Koska te lopetatte? Jos kaveri kompastuu mailaan, niin se o kerhofanien mielestä tyrmäys, :-) No joo vanha juttu.

Nähtiinhän se jo menneessä Ilves-HPK pelissä, että ei se teidän Rajamäki mikään gooni ole. Tylsä paininpoikanen Robertsonin kanssa päättyi auenneeseen naamaan (tosin linjureiden tymyyden takia).

Lopettakaa nyt se itkeminen eilisestä. Hienoa, että saatiin pitkästä aikaa edes vähän väriä liigaa. 100-0 voitto Mäkkärille - kyllä Strbak on sen kokonen kaveri kuitenkin, että vähän pitäisi pystyä itseään puolustamaan.

-ipa rules
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Daespoo
"hieman" ristiriitaista tekstiä Ossi, ensiksi sanot että sinua ei ota pannuun Strbakin turpaanotto mutta pari viestiä myöhemmin toteat että jos roolit olisivat vaihtuneet niin lahtelaisiakin ottaisi pannuun.

Eli ottaako pannuun vai ei?

Itse sain ainakin sen vaikutelman että sinua ottaa pannuun ja paljon.
Kas, huomasit sentään ristiriidan. Sarkasmi meni onneksi ohi että kolisi. Vastaankin siis aivan suoraan: Ei ota pannuun. Tuo viimeinen kappale oli huumoria. Taidan tästä lähtien alleviivata kaikki omasta mielestäni hauskat jutut, ettei tule epäselvyyksiä.

Onhan se noloa, että oma kaveri saa selkäänsä, mutta ei se vielä pannuun ota. Jos pelissä olisi tullut samalla tavalla selkään pistepajatsolta, sitten olisi ottanut rankasti pannuun. Silloin en kehtaisi edes aukoa päätäni täällä, korkeintaan onnittelisin lahtelaisia pisteistä. Mitä nyt tietysti vikisisin tuomareista ja tuurimaaleista.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihmeellistä itkua Kerhon kannattajilta. Vai on Strbak mikkihiiri teidän mielestänne? Miehen mitat ovat 191 cm ja 96 kg, joten ainakin kokoa pitäisi olla. Ei Mäkkäri piessyt pienempäänsä vai onko Strbak todellinen vellihousu, jolla ei ole poweria ollenkaan? Ainakin Kerhon kannattajat kehuivat miestä kovaksi peruspakiksi, kun hän Kerhon paitaan siirtyi.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kova peruspakki vai nyrkinheiluttaja? Itse en pysty kommentoimaan Strbakin halukkuutta tai osallistumista tappeluun, mutta alakynteen jäi. Itse olisin noin selvässä alakynnessä ainakin saanut sen verran halukkuutta että olisin yrittänyt mäiskäistä.

Mäkkäri on Mäkkäri, kyllähän Strbakin valinta tappelukaveriksi on eteenpäinmenoa Kerhon aikaisista A-J Niemen paiskomisista.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, edelleen kiinnostaa mikä saa pelaajan pään niin sekaisin, että tarvitsee 32 sekunnin pelin jälkeen alkaa tappelemaan?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Jomppa
Niin, edelleen kiinnostaa mikä saa pelaajan pään niin sekaisin, että tarvitsee 32 sekunnin pelin jälkeen alkaa tappelemaan?

No josko Mäkkäri olisi vaikka selvästi halunnut osoittaa, että irti minun palleistani! Jääkiekkoilija on eläin, ja eläinhän oppii parhaiten, jos palaute annetaan heti eikä kolmannessa erässä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti 1900
Mikäs vitun oikeus sulla saatanan lampaanpapanalla on minua haukkua esiteiniksi. Jumalauta, olen sentään kolmekymmentä täyttänyt jokin aika sitten.

Omasta mielestäni kirjoitin aivan asiallista tekstiä, joten ihan turha tulla vittuilemaan. Laita yksityisviestinä noi vittuilut, perkeleen varhaispuberteetti.

Niin, kieltämättä jutustasi saa sellaisen kuvan, että asut asuntovelkaisena vaimon, kahden lapsen ja kultaisen noutajan kanssa rivarin pätkässä jonka parkkipaikalla koreilee uudehko Corolla.

Viikonloppuna harrastat stay up-sukkaseksiä ja viikot painat pitkää päivää, että rivarinpätkä ja uudehko Corolla saataisiin maksettua ennen eläkkeelle lähtöä.

Selvä kolmekymppinen olet.

Täältä tähän
 
Huomautus

1900 & Ossi voivat lopettaa toistensa herjaamisen ja keskittyä keskusteluun ketjun asiasta.

Mikäli sama linja jatkuu, niin ankarammat rangaistukset otetaan käyttöön.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös